2012-12-23, 21:49
Medlem
KungensFrillas avatar
Så det kan bli! Var i en större landsortsstad i mellansverige för ett par veckor sedan. Lördag, lunchtid och jag hade skrivit upp två massageställen att välja på på en lapp . Den ena salongen visste jag erbjöd HE, men den andra verkade seriös och hade fått bra recensioner i TM-guiden, bl a av en tjej som varit där två ggr och tagit 4-handsmassage som hon höjde till skyarna.

Jag kände efter. Sugen på ett litet äventyr, ja, men kroppen skrek efter en god massage, så valet föll på den seriösa salongen. Jag ringde och det fanns tid nu på en gång. Ok, jag kommer!

En ganska snygg mama-san med stora tuttar bakom disken och i soffan en liten tjej (dotter antagl) försjunken i en tidning eller nåt. Bredvid satt en en tjej på drygt 30, ganska fint ansikte och en mycket fin kropp. Jag betalade för fyra händer och bad samtidigt om en dusch före eftersom jag jobbat mig svettig på fm.

Den fina i soffan visade mig in till duschen med skratt och prat och farliga blickar. Jag skymtade även en lite småmullig tjej bakom skynkena och när jag kom ut från duschen var det dessa två som ropade in mig till bädden längst in i lokalen.

De mörkblå skynkena var effektivt tillstängda om bädden och det fanns endast en svag belysning därinne. Tjejerna var redan därinne på bädden och det verkade faktiskt ganska lovande. Med mycket prat och skratt satte dom igång i ett jäkla tempo med thaimasssage-delen. Vilket ös! En körde med händer och armbågar på och i min rygg och den andra gick på benen, särade på dom, böjde dom bakåt mer än jag nänsin varit med om, bände och vred och samtidigt var det jäkligt upphetsande.

En klart erotisk stämning och alla ljud som kom från mig, stön etc, uppmuntrades med glada skratt och menande pikar. Vilka brudar! Roliga och duktiga.

Sen började oljemassagen. Den vid mina ben gick fort fram - för fort! Det var bara ett par tag upp över rumpan, ner mellan skinkorna och ner på pungen innan handen nådde min hårda kuk. Den andra var lika snabb och satte sig med musen rakt på min hand. Givetvis började jag pilla - så gott det nu gick med henns tyngd över handen.

Hon tog min hand ett par ggr och tryckte den hårt mot musen. Inte så lätt att följa hennes anvisningar i magläge med armen utefter sidan, så jag pillade mest. Då drog hon trosan åt sidan och lyckade få in mitt långfinger i slidan. Trångt och härligt och även hennes hand sökte sig då och då ner till kuken.

Dags för vändning och då fick jag se till min besvikelse att det inte varit den snygga som suttit på min hand. Nåja, hon var ändå härlig och viskade då och då saker i mitt höra samtidigt som hennes långa hår vispade mig i ansiktet. De vet hur en slipsten ska dras, de små liven.

Direkt efter vändning tog den småmulliga av sig trosorna, samtidigt som den snygga satte igån med poleringen av pålen. Ingen bra polering, för det var precis så hon gjorde. Hon höll den med ena handen samtidigt som hon gned snabbt med den andra. Värdelöst! Jag fick stoppa henne en gång. Det är inte skönt men resulterar i ett snabbt sprut. Jag föredrar hissa-skinn-metoden med mjölkningar etc och i ett lugnt tempo.

Jag fick en tutte i munnen av den mulliga och så viskade hon med ett fniss i mitt öra: "Inte silikon!" Hon steppade ur bädden och fram till det lilla bordet och tog något som hon gned in musen med och sen upp igen. Tänkte hon rida mig? Förmodligen, men den jävla bruden nere vid fotändan lyckades med sitt uppsåt att ge mig en snabbrunk. Jag skulle precis stoppa henne en andra gång när det gick för mig. Skit!

Ok, avtorkning och fortsatt massage. Inte lika uppsluppen stämning längre men jag fick smeka dem obehindrat och den snygga hade en grym kropp. Men hennes skådespeleri var överdrivet och genomskinligt och det fungerar avtändande på mig. Hellre att de är sig själva och man får jobba för att tända dem.

Efter en stund började hon leka med kuken igen och runkade upp den, men nåt mer blev det inte. Hon lekte bara lite med den.

In i duschen igen och när jag kom ut hade de knutit upp skynkena på bägge bäddarna så ljuset kom in. Men förvånad blev jag när båda två låg bredvid varann på den ena bädden och väntade! Det var lite tjejsexvibbar i luften hela tiden, eller också var det bara i min hjärna. Inte säker, men en aning paff blev jag när de låg där.

Jag klädde på mig under deras blickar och kommentarer, fick ett glas vatten ute vid disken och försvann ut till bilen. Väl där slog det mig: Fan, jag betalade ju inte för HE-jobbet! Det var aldrig nåt snack om det och jag var ju inte inställd på nåt sånt, så det fanns inte i min hjärna.

Jag gick tillbaka in. Mama-san tittade förvånat på mig. Jag glömde en sak därinne, sa jag och gick in till tjejerna som fortfarande låg bredvid varandra på samma säng. Jag gav dem det jag hade i kontanter - vilket tyvärr var för lite. Det är allt jag har, sa ja. Ni får mer nästa gång!

Kul upplevelse, bra massage inledningsvis, trevliga tjejer, dåligt HJ.
Senast redigerad av KungensFrilla 2012-12-23 kl. 22:04.
Citera
2012-12-24, 21:03
Medlem
Jag har försökt leta rätt på en viss massös ett bra tag. Denna massös ska vara väldigt snygg och sexig enligt många. Så efter lite misstankar om att hon hade startat eget bestämde jag mig för att besöka salongen.
När jag kommer en sitter en kvinna i soffan med en laptop och en tjej med världens silkonbröst i en stol bredvid kassan. Jag är inte helt säker men jag tror att det var en katoy. Hur som helst fick jag kvinnan som låg i soffan. Vi går en trappa ner och kliver in i ett av rummen. Klär av mig och ligger på mage.

Hon kommer in och snarare smeker hela min kropp än masserar. Jag frågade om tjejen vid kassan heter *****. Jag frågade det för att jag vet att hon jag letar efter har silikonbröst. Hur som helst visade det sig att hon inte heter så. Hon verkar tydligen inte jobba på den salongen.

Jag förstod direkt att detta ställe erbjuder extra men vad som fanns på menyn hade jag ingen aning. Får då veta att tjejen som massarade mig endast erbjuder HJ. Jag var inte intresserad av det för att det kan jag göra själv. Sen säger hon att tjejen vid kassan erbjuder BJ om jag vill ha det. Dessa tjejer erbjuder tydligen allt utan full service. Jag tackade nej för att jag endast är ute efter full service eller inget alls. Dessutom var jag inte helt 100 på att hon där upp var en tjej eller en katoy. Efter att han tackat nej till bägge erbjudanden, föreslår hon att jag kan väll ta BTB av tjejen där uppe för 800 kr. Jag tvekade först men tänkte att det förmodligen inte är en katoy. Då säger hon att för 800 kr tar hon endast av toppen och behåller shortsen/kjolen på. Och för 1000 kr kan jag få hon som masserar mig helt naken. Detta gjorde att mina misstankar om katoy stärktes ytterligare.

Jag orkade inte förhandla mer och ger mig. Min massös börjar klä av sig helt och gnider runt hela min kropp. När vi var klara går jag ut med halv ångest över att slösat pengar på en tråkig BTB.

Om det visar sig senare att den andra ''tjejen'' var en katoy så måste jag erkänna att hen ser väldigt bra ut. Förmodligen snyggare än de flesta massörer jag har haft.

Jag lär nog fortsätta min jakt på ***** i framtiden, och när jag väl hittar henne så hoppas jag att hon var värd all trubbel haha

Aja God Jul på er!!
Citera
2012-12-25, 14:00
Medlem
RuneRusks avatar
Julrush och stress. Några dagar före jul mitt i handlandet beslutar jag mig för att ge mig själv en liten julklapp. Salong i närförort, ny för mig men kollad i guiden och ska ge bra massage, vilket är viktigt för mig. Det får dock gärna kryddas med något extra.
Hela fyra tjejer sitter i salongen. Avsaknaden av fotspår i snön säger mig att de haft det relativt lugnt. En mycket petit tjej i 25-årsåldern möter mig. Hon frågar om jag betalar innan, vilket jag förstås gör. Ger henne en femhundring och hon går i väg. Förväntar mig växel i retur medan jag går in i massagerummet. Trevlig lokal, madrass på golvet och riktig dörr. Rummet är tillräckligt stort för att hon ska kunna röra sig runt den 120 cm breda madrassen. Klär av mig naken och lägger mig på mage. Efter en stund kommer det in en tjej. Vi hejar och jag ser att det är den lilla tjejen som jag gett pengarna som ska massera mig, trots att det är mycket skumt i rummet, men fortfarande ingen växel på femhundringen. Hon lägger handduken över mig och börjar bearbeta ryggen. Det märks direkt att hon vet vad hon gör. Massagen är bra utan att vara fantastisk. Vi småpratar lite under tiden. Hon frågar om det är första gången och jag säger sanningsenligt att det är första gången där men att jag brukar besöka andra salonger i närheten av jobbet. När hon masserar skinkorna drar hon isär dom så jag känner mig blottad vilket jag verkligen gillar.
Benen följer och lite pungsnudd och nåt finger ganska långt in mellan skinkorna vilket jag visar uppskattning för genom att sucka något ljudligare. Vaderna masseras så pass att det gör rätt ont och benen böjs ordentligt. Två klappar på baken och dags för vändning. Nu ser jag henne betydligt bättre. Hon har rätt så långt thaiblonderat hår, söt utan att vara jättesnygg och väldigt finlemmad, som en svensk tonåring ungefär. Hon pekar på min slaka stolthet och frågar, there too? Jag nickar jakande. Massagen i sig får jag aldrig resning av. För mig funkar det på så sätt att ovana platser och personer snarare verkar dämpande på stoltheten.
Nu väntar jag på vad hon ska erbjuda. Hon visar 10 fingrar och säger "I take off" och pekar på sin blus. Jag har inte mer än 700 kr kvar och kontrar med 600, sugen som jag är på att upptäcka vad som döljer sig under. Det slutar ändå på 700 kr och hon börjar runka mig lite innan hon knyter upp blusen på framsidan. Hon tar av den och jag ser en röd spets-bh. Hon ägnar sig åt kuken som styvnar medan jag smeker henne över ryggen och brösten. Efter en liten stund stannar hon upp och knäpper upp bh:n som öppnas fram. Ett par naturliga fina bröst i b-storlek kommer fram. Hon har dock inte de vanliga mörka vårtorna utan ser mer ut som en svensk tjej. Runkningen fortsätter och jag leker med brösten och smeker henne över baken. Jag är så upptagen av hennes sköna lilla kropp att jag inte ens tänker på hur hennes runkteknik är. Nu är det dags för byxorna. Hon drar ner dom och visar upp ett par röda matchande trosor. Hon runkar mig med vänster hand och smeker sig själv utanpå trosorna över venusberget. Jag tar över smekandet och känner värmen från henne. Drar med fingret utmed troskanten och lyckas få in ett finger under så jag känner hennes nakna sköte. Nu börjar kåtheten sätta in på riktigt och jag känner att hennes jobb ger effekt. Jag får en liten välbehövlig paus då hon drar ner trosorna en bit. Hon har fortfarande byxorna på låren där hon står på knä bredvid mig. Fittan är rakad sånär på lite stubb på blygdläpparna. Jag lägger handen om fittan och hittar genast hennes klitta. Hon börjar porrfilmsstöna svagt. Nu är jag nära och får stoppa henne för att inte skjuta skarpt. Hon passar då på att ta av både byxor och trosor så nu är hon helt naken. Hon står på knä med benen ganska tätt ihop. Jag särar på läpparna och ser hennes lilla klitta. Blir riktigt sugen på att slicka henne så jag ber om lov, men då vill hon ha mer pengar vilket jag förklarar att jag inte har. Next time maybe more, säger jag. Då går hon igång och säger att jag ska få hennes telefonnummer så jag kan ringa henne direkt nästa gång. Runkandet återupptas och jag drar med fingret utmed fittan för att hitta hålet. Det är svårt eftersom hon inte särar på benen så jag smeker hennes klitta medan hon stönar. I mörkret ser hon så späd och liten ut att jag får en känsla av att det är en preteen tjej jag leker med. Det är inget jag tänder på så jag slår genast undan de tankarna. Det går en liten stund till och jag får åter stoppa hennes runkande för att inte spruta. Den här gången är det så nära att det känns som att satsen är halvägs upp i skaftet. Hon stannar av och nu särar hon på benen så jag kan komma åt henne bättre. Jag följer springan och hittar genast hennes hål. Det är fuktigt utan att vara blött. Smörjer runt hålet och trycker upp långfingret i den trångaste fitta jag nånsin känt. Hon stönar förstås och runkar mig igen. Jag drar ut fingret, smeker klittan och trycker in det igen. Det blir för mycket och jag är nära igen. Den här gången ökar hon takten och jag låter henne hållas. Lägger av ett rejält sprut medan fingret är i hennes lilla trånga fitta.
Hon tar fram en pappersrulle och torkar omsorgsfullt av mig. You ok, frågar hon. Yes, svarar jag, but to fast. Next time more time säger hon och ler. Jag kan ärligt säga att jag aldrig varit så sugen på att knulla en thaitjej som den här gången. Funderar på om hon verkligen klarar av att ta emot 20 cm fb-kuk i den lilla trånga fittan.
Hon fortsätter massera mig. Nacken, axlar och ansikte får sitt. Vi pratar om Thailand och hon går igång ordentligt. Hon snackar och snackar och det går knappt att få stopp på henne. Det är gemytligt och trivsamt. Får känslan att det gått långt mer än en timme, men så småningom när hon säger att det är klart tittar jag på klockan och det har gått en timme och tio minuter.
Jag torkar av mig med handduken och klär på mig medan hon hämtar ett glas vatten. Tar fram pengar och ger henne. Hon tar emot dom och lägger dom på golvet i hörnet. Ser att det redan ligger pengar där och förstår att det är växeln från femhundringen, men jag säger inget. Hon får dom som dricks. Hon ger mig en kram och puss på kinden och innan jag går ut ur salongen får jag två kramar och pussar till.
Nästa gång blir det till att försöka få samma tjej och definitivt boom boom.
Citera
2012-12-26, 22:29
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
[quote=RuneRusk]J

Mycket text, säkert bra, men en del radbrytningar hade kanske gjort den läslig också...
Citera
2012-12-26, 23:35
Medlem
Jag bestämde mig för att ge mig själv en julklapp i form av en massage två dagar före dopparedagen. Gick till mitt favoritställe och hoppades på turen att det var ledigt. Jag skulle få vänta i en halv timma och normalt brukar jag vända i dörren vid ett sådant besked. Finns alltid något annat runt hörnet men den här gången satte jag mig ner i en soffa och blev bjuden på pepparkakor och glögg.

Pratade med den trevliga tjejen i receptionen. Normalt brukar jag hålla en låg profil på salongerna. En del tjejer är väldigt frågvisa av sig men det känns inte så bra att berätta allt för mycket om sig själv även om jag inte har något att dölja. En del av er känner säkert igen i er i den situationen.
Det var mysigt att få sitta där och koppla av en stund. Istället för att bara kliva snabbt in och ut från salongen. Jag passade på att berömma salongen för att vara stans bästa. Frågade henne om hon aldrig masserade och flirtade lite lagom genom att säga att jag trodde att hon skulle vara riktigt bra på det då hon berättade att hon bara tog emot beställningar. Hon pratade bra svenska och det var lätt att prata med henne. Vi pratade om julen och traditioner.

Hon berättade om en liten julfest på kvällen och jag var bjuden.

Tiden rann iväg och det blev ledigt och därmed min tur. Nästan så jag hade glömt bort att jag var där för att få massage. Jag vet inte om jag kan kalla henne min favorit men det brukar bli den här tjejen som tar hand om mig när jag är där. Det är på gott och ont. Skönt att få samma tjej och därmed vet vad som händer men samtidigt är det en spänning att få en ny varje gång.
Massagen som följde var lika bra som den brukar vara. Skönt med ett säkert kort. Det var varmt tack vare värme i britsen och det extra elementet på golvet. Hon slängde bort handduken och gick igenom hela baksidan. Den lilla julstressen som fanns tidigare var nu som bortblåst. Vändning men handduken kom inte tillbaka. Kanske inbillning men jag tyckte att det var extra mycket massage runt de vitala delarna. Jag kunde kännas hennes knogar mot ollonet då hon gick från magen till roten på kuken som stod upp över magen. En underbar känsla. Tiden gick på tok för fort även om den passerade den beställda timman.

Klädde på mig. Pulade ner kuken i kalsongerna. Den absolut bästa känslan, att få en underbar erotisk massage men ändå var kåt när den är över och inte tömd. Ni som enbart jagar HE borde få uppleva den känslan också. Jag dömer ingen och alla får göra vad de vill för min del. Men läser ibland recensioner där någon fått sig en halvdan runk av någon oattraktiv kvinna i en sunkig lokal. Nej det är inget som lockar mig. Nog om den saken.

Gick ut och betalade i receptionen. Fick ett glas vatten, normalt brukar jag ”skynda” mig ut men kände någon dragning om att stanna kvar en stund och bad om mera vatten. Satte mig åter i soffan. Tjejen i receptionen satte sig bredvid mig. Hon ropade något åt tjejen som gett mig massage och även hon satte sig med oss. Jag tackade för en underbar massage. Jag sa att hon var bäst i hela stan. Hon förstod mig nog inte men fick det troligtvis översatt för jag fick en kram när receptionisten sagt något på thai. Precis när jag skulle gå blev jag påmind om julfesten och att jag måste komma!

Hade inte några andra planer och tackade ja till inbjudan och frågade om när och hur. Vi stämde träffa vid en plats.

Passar på att tacka alla som håller den här tråden i liv och gör den intressant och spännande att läsa, även ni som skriver om någon halvtaskig runk i en sunkig lokal. Menade inget illa mot er tidigare utan önskar er och alla andra ett lyckligt slut på året!

Senast redigerad av Mackan09 2012-12-27 kl. 00:01.
Citera
2012-12-27, 01:44
Medlem
Kan du inte göra en Kallur och berätta lite om julfesten eller därefter?
Citera
2012-12-27, 09:43
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck
Kan du inte göra en Kallur och berätta lite om julfesten eller därefter?
Vilka detajer saknar du?
Jag tyckte berättelsen var superb!
För du tryckte väl på "Spoiler"?
Citera
2012-12-27, 13:08
Medlem
LemmyMs avatar
Tänkte det var dags att dela med mig av några besök jag gjort den senaste tiden.
Börjar med ett ställe inne i city. Första gången på på thaimassage på flera år och jag kände mig lite nervös faktiskt. Vet ej varför. Kanske beroende på alla sköna historier man läst om här, om vad som kan hända.

Kommer in och blir emottagen av, vad jag kan se, den enda tjejen i lokalen. Hon är väl varken jättesnygg eller jätteful, runt 30 år kanske.Hon leder mig in till ett rum med riktig dörr och massagebänk. Där ber hon mig ta av mig kläderna och jag gör det och lägger mig på mage med kallingarna på. Är som sagt nervös och spänd men massagen är bra och jag blir mer avslappnad alltefter tiden går.
Efter vändningen kommer hon åt pungen vid varje rörele. genast börjar lilleman reagera genom att sträcka på sig en aning. Då kommer frågan: massage here too? ok. hon visar fem fingrar, jag tre. hon nickar.
Kallingarna ryker all världens väg och hon börjar dra i snabeln. Tyvärr var det helt känsla men efter ett tag skakade jag till och det var över. Sedan fortsatte hon massagen där hon slutade.
Därmed var min HE-oskuld borta för alltid.
//Lemmy
Citera
2012-12-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
God Jul!

Efter ett uppehåll på ett halvår så blev det så ett besök på salong igen! Min vana trogen så blir det en drop in en timme innan stängning. De var inte stressade utan frågade om jag ville ha kaffe först. Vilket gav mig en chans att ögna damerna lite. Låg medelålder och alla tjejerna såg bra eller åtminstone hyfsade ut. Efter 10 minuter tycker hon som tog betalt att det var dags att gå in på ett rum.

Det blev en av de tjejerna jag hade som "hyfsad", dvs inte nån av de snyggaste. Bra! Hon kanske kan massera då tänkte jag, som verkligen var i behov efter mycket jobb och en hel del snöskottning senaste veckorna!

Massagen var tyvärr inte så bra. Hon tog inte i tillräckligt. Men jag njöt av att ligga där. Oljemassage är verkligen inget att gnälla över även när den inte är som bäst. En liten pungsnudd lyckas hon få till i magläge, inte så erotiskt då alltså. Efter vändningen blir det annorlunda. Då låter hon händerna glida in under handduken och kommer åt kuken upprepade gånger. Hon fnissar lite sött när hon känner att den hårdnat. Jag ler lite mot henne och nu tar hon bort handduken och lägger sig bredvid.

Hon smeker kuken och börjar suga mig på örsnibben. Efter en stund flyttar hon ner till bröstet och suger och nafsar på bröstvårtan. Nu frågar hon:

-What do you want?
-What do you do?
-For you everything.
-Everything? Also Bom Bom?
-Yes.
-How much?
-1500
-Oooooo, to much. (Jag hade inte planerat att ha sex, men hade pengar med mig)
You can have 1000.

Vi enas om 1200 och hon försvinner iväg en liten stund. När hon kommer in igen och låst dörren så kör hon en liten strip show. Hon har ganska stora bröst för att va så liten. Äkta! Väldigt fin kropp med en fast liten rumpa.
Hon beordrar mig i magläge och jag undrar vad hon tänker göra. Trodde på ett snabbt skjut bara. Hon häller olja över ryggen och kör en B2B som är så grymt skön. Efter några minuter ber hon mig vända och kör framsidan med ännu mer olja. Herregud! Mina händer är överallt och hon fejkstönar lite skönt. Rumpan är ta mig fan helt otrolig! Har aldrig tagit på en så fast och välformad liten sak i hela mitt liv.

På med kådis. Nu suger hon en stund. Mycket skönt. För skönt! Nära att gå för mig redan och jag ber henne pausa lite. Sen rider hon en stund och frågar sen om jag vill knulle henne. Jag kastar över henne ner mot fotändan av madrassen utan att glida ur henne och knullar henne hårt. Känner igen att jag är nära att komma och säger att jag vill knulla henne bakifrån, vilket ger mig en ovärderlig liten paus när vi flyttar upp till huvudänden.
Hjälper inte jättemycket och jag kommer efter någon minuts pumpande bakifrån. Hade inte tömt på ett par dagar så det var en rejäl sats som fyllde kondomen!

Hon torkar av mig och avslutar med en skön huvudmassage. Väldigt väldigt trevligt. Hade som sagt bara förväntat mig ett snabbt skjut och tycker jag fick bra valuta för pengarna. Bara B2B med HJ brukar gå loss på 800-1000. Men detta "paketet" får man beteckna som prisvärt!

Min lilla julklapp till mig själv!

Mkt bra och erotisk recension!
Citera
2012-12-28, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tensta
Jag har försökt leta rätt på en viss massös ett bra tag. Denna massös ska vara väldigt snygg och sexig enligt många. Så efter lite misstankar om att hon hade startat eget bestämde jag mig för att besöka salongen.
När jag kommer en sitter en kvinna i soffan med en laptop och en tjej med världens silkonbröst i en stol bredvid kassan. Jag är inte helt säker men jag tror att det var en katoy. Hur som helst fick jag kvinnan som låg i soffan. Vi går en trappa ner och kliver in i ett av rummen. Klär av mig och ligger på mage.

Hon kommer in och snarare smeker hela min kropp än masserar. Jag frågade om tjejen vid kassan heter *****. Jag frågade det för att jag vet att hon jag letar efter har silikonbröst. Hur som helst visade det sig att hon inte heter så. Hon verkar tydligen inte jobba på den salongen.

Jag förstod direkt att detta ställe erbjuder extra men vad som fanns på menyn hade jag ingen aning. Får då veta att tjejen som massarade mig endast erbjuder HJ. Jag var inte intresserad av det för att det kan jag göra själv. Sen säger hon att tjejen vid kassan erbjuder BJ om jag vill ha det. Dessa tjejer erbjuder tydligen allt utan full service. Jag tackade nej för att jag endast är ute efter full service eller inget alls. Dessutom var jag inte helt 100 på att hon där upp var en tjej eller en katoy. Efter att han tackat nej till bägge erbjudanden, föreslår hon att jag kan väll ta BTB av tjejen där uppe för 800 kr. Jag tvekade först men tänkte att det förmodligen inte är en katoy. Då säger hon att för 800 kr tar hon endast av toppen och behåller shortsen/kjolen på. Och för 1000 kr kan jag få hon som masserar mig helt naken. Detta gjorde att mina misstankar om katoy stärktes ytterligare.

Jag orkade inte förhandla mer och ger mig. Min massös börjar klä av sig helt och gnider runt hela min kropp. När vi var klara går jag ut med halv ångest över att slösat pengar på en tråkig BTB.

Om det visar sig senare att den andra ''tjejen'' var en katoy så måste jag erkänna att hen ser väldigt bra ut. Förmodligen snyggare än de flesta massörer jag har haft.

Jag lär nog fortsätta min jakt på ***** i framtiden, och när jag väl hittar henne så hoppas jag att hon var värd all trubbel haha

Aja God Jul på er!!

Det var en katoy.....jag har själv varit på denna salong och varit med "henne", det var riktigt skönt!
Citera
2012-12-28, 13:51
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pb99
Det var en katoy.....jag har själv varit på denna salong och varit med "henne", det var riktigt skönt!
Man hör rätt mycket om denna salong och katoyen som finns där
Har du en liten recension av din stund med hen att lägga upp här så man vet vad man kan beställa och vänta sig?
Kanske får bli ett nyårslöfte att prova på den förbjudna frukten...
Citera
2012-12-28, 19:51
Bannlyst
Fick ett tips via FB om denna katoy och hon är verkligen läcker....mer kvinnlig än de flesta av thaitjejerna. Däremot så tänder jag inte på sillisarna, jag gillar naturliga bröst!

Men som sagt jag åkte dit och klev in i den mysiga foajén och ser katoyen direkt. Innan någon av tjejerna hinner säga något så frågar jag om "hon" är ledig. Yes säger hon samtidigt som de andra börjar fnissa, vilket jag tolkar som lovande....
Går ner och lägger mig näck och väntar.....hon kommer in och är jävligt sexigt klädd med åtsittande tights och topp.....och börjar en totalt värdelös s.k. massage.....det är endast något slags utsmetande av olja......så den som vill ha bra massage ska inte gå hit!

Efter ett tag börjar hon dock närma sig rumpan och jag visar att jag gillar det, hon frågar vad jag vill och jag säger att jag vill se henne naken. Först säger hon att hon inte gör sånt och att hon är blyg etc, men efter några sedlar så klär hon av sig och visar den lilla men styva kuken som man får smaka på....riktig gott och sexigt!
Samtidigt som jag suger henne så runkar hon mig och kör in ett finger i mitt anus.....är jävligt kåt och sprutar skönt efter ett tag. Kändes väldigt förbjudet och kinky.....men jävligt häftigt!

Inga pm tack (om ni inte har något alldeles speciellt att bjuda på förstås.........)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in