2011-04-06, 16:16
Medlem
Eftersom jag hittat ett ställe där jag får extremt bra massage av trevliga kvinnor och dessutom ett bra men enkelt handjobb till bra pris, har jag varit det stället trogen de senaste 4 gångerna. Men suget efter spänning återkom och jag bestämde mig för att hitta ett för mig nytt ställe.
Ny taktik...jag kollade i guiden efter dåliga recensioner. Tanken var att om en gubbe med dålig rygg blir besviken och skriver en dålig recension, så kan det vara ett bra tecken.
Helt klart en chansning. Jag har dessutom svårt att vända i dörren, har bara gjort det en gång. Kliver i alla fall in genom dörren och får syn på tre kvinnor. En äldre, en medelålders och en liten ung och söt. Ibland har man tur och den unga söta reser sig upp och visar mig in i rummet längst in, ännu ett gott tecken. Hon kallar sig för något västerländskt namn, även det ett gott tecken (artistnamn).
Ingen handduk att ha över sig, så jag lägger mig ner helt naken. Hon sätter sig mycket trevligt på min rygg och ger en halvtimmes massage, som inte är helt dåligt, men inte heller bra. Men jag klagar inte, ompysslad av en snygg tjej är ju trevligt. Kort efter vändningen frågar hon helt enkelt vad vi ska hitta på nu. Jag berättar vad jag vill, hon säger priset, som naturligtvis är för högt, men efter en stund är vi överens. Ytterligare en halvtimme senare kliver jag ut, helt tillfredställd och nöjd. Tjejen var jättetrevlig, sexig och spelade med bra.
Enda negativa är att det blir som en drog och att nöja sig med ett besök i månaden är som att ge en alkoholist en sup om dagen. Man trillar dit igen.
Citera
2011-04-06, 18:18
Medlem
BlueStars avatar
OT och otillåten information raderad. Det är inte tillåtet att nämna namn, adress, och/eller andra kontaktuppgifter på salonger som erbjuder mer än bara massage. Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2011-04-12, 17:12
Medlem
Lite beroendeframkallande är det med oljemassage och för ett par dagar sedan kallade den inre rösten igen, ni känner säkert väl till den. Nå, bläddrade i "guiden" och bestämde mig för att boka ett ställe i Västerort som jag inte testat tidigare. Fick tid direkt vilket var bra då nöden var stor

Hittade utan problem och lokalen ligger ganska diskret i en källare. En kvinna i 35-40-årsåldern öppnade och jag förklarade att jag hade bokat. Hon hade inga problem med svenskan. Uppmärksam som man är i situationer som dessa märkte jag att hon låste dörren och när hon såg att jag tittade så förklarade hon att hon jobbade ensam. Ensam bakom lås och bom kändes tryggt. Jag blev invisad i ett inre rum med uppvärmd massagesäng. Perfekt eftersom det inte var varmt ute.

Hon masserade rygg och ben i max 15 minuter och sedan tog hon sig an rumpan, insidan av låren och pungen länge, mycket skönt. När det var dags för vändning hade jag givetvis praktstånd. Hon fnissade, pekade och hämtade utan ett ord en toarulle. Vi gjorde upp om 300 för extra och sedan masserade hon utan någon som helst stress med flera pauser tills det gick för mig. Kändes verkligen skönt att vara ensam i lokalen då kan jag säga, eftersom det var omöjligt att vara tyst.

Sedan torkade hon försiktigt med papper och med våta handdukar och masserade nacke och huvud lite

Lokalen: 3 (enkel, men + för uppvärmd madrass och ensam kund)
Tjejen: Runt 40, normalbyggd, ganska alldaglig, trevlig på alla sätt
Service: Tveklöst 5, har nog aldrig fått bättre HE. Upplevelsen slår de flesta samlag jag haft
Återkommer jag: Tveklöst!
Citera
BlueStars avatar

Moderatormeddelande

Postat av BlueStar 2011-04-12, 18:10
Medlem
* I den här tråden gäller precis samma villkor som i den ordinarie diskussionstråden om thaimassage, alltså att det är förbjudet att i inläggen efterfråga eller erbjuda information om sexuella tjänster via PM.

* Dessutom: Här skriver vi enbart recensioner av i Sverige upplevd thaimassage med tillhörande extratjänster och kommenterar andras. Alla övriga diskussioner om thaimassage med extratjänster ska tas i den vanliga tråden:

https://www.flashback.org/t1145281

OBS!!!! Inlägg som inte helt eller delvis är:

1. En recension,
2. En kommentar av eller fråga på någon annans recension,
3. En kommentar av eller fråga på någons kommentar av en recension,

raderas och kan även resultera i varning för 0.02 eller 0.03 (eller annat regelbrott om inlägget bryter mot någon annan regel)

* Vad betyder alla förkortningar (HE, FS, BTB m.fl.)? Se här:

https://www.flashback.org/sp19293523

/Mod
Senast redigerad av BlueStar 2018-09-22 kl. 07:36. Anledning: Uppdaterade moderatormeddelandet
2011-04-13, 23:50
Medlem
Var på massage söder om söder för ett tag sedan, kom in genom dörren och fick tid direkt. Var litet ställe med två platser var en kund i den andra. Tjejen var i 35 årsåldern uppskattar jag hon leddde in mig till en ganska bred madrass tog av mig allt och la mig. Massage började kände direkt att hon var nära pungen så He låg nära började få stånd efter ett tag kommer det in en chaufför och pratar om något jävla gods massaören försvinner ett bra tag. Blir lite irriterad och frusen då ytterdörren är dålig och svår att stänga. Tyvärr känns madrassen och hela ställen sunkigt och ofräscht. Massagen fortsätter och efter ett tag så blir det vändning men då har ståndet gått ner. Hon masserar nära kuken och försöker få upp den men jag har bestämt att inte få stånd. När timmen är slut så klappar hon på kuken och säger att han är trött idag och ler. Så ibland går man på nitar tyvärr.
Citera
2011-04-16, 11:58
Medlem
Efter att ha läst alla mer eller mindre fantasifulla berättelser i thaimassagetrådarna var det inte utan att jag blev lite sugen att testa verkligheten. De senaste veckorna har jag sökt upp några ställen i samband med arbetsresor. Det handlar om medelstora mellansvenska städer. Den första var en äldre men fräsch dam som gav en proffsig massage utan några intressantare turer med händerna - kallingar på. Den andra en mesvariant som knappt kändes, distanserat och med kallingarna på. Tredje tillfället var ett mysigt och trevligt ställe med bra massage utan "närmanden", trots att pistongen visade sig från sin bästa sida. Fjärde trodde jag inte mycket på men det visade sig vara en felbedömning. Jag kom sent, sista kunden för dagen. Inte särskilt snygg med mycket social kvinna i 40-års åldern. Vi hade kul, snackade och skrattade en hel del. Näck på en bred halvhög brits. Händernas turer på innanlåren satte fart på blodet och när snuddningarna kom förstod jag att det fanns möjligheter. Efter vändningen var det inget snack om vad var blodet koncentrerats och hon lät handduken halka undan och undrade om jag ville ha lite hjälp vilket jag inte nekade till. Massagen fortsatte med ständiga beröringar och till slut var det dags då hon satte sig för att helt koncentrera sig på att ge kuken och pungen en riktigt skön omgång. Hon kramade ur varenda droppe och fortsatte sedan med massagen.
Efteråt fortsatte vi att prata och hon bjöd på te. Jag lovade naturligtvis att komma tillbaka nästa gång jag hade vägarna förbi.
Citera
2011-04-16, 21:13
Medlem
Kallur här!

Liten rapport från Stockholms thaimassescen.

Glider ner på Hötorgets Tbanestation efter att inhandlat bla en löskuk på sexbutiken vid oxtorget.
Kåt som en höna tar jag grön linje söderut. Har tagit 4 citadon och en redbull.
Mår inte bra. Har bla förskingrat pengar på jobbet. Känner att mitt liv är på väg att gå väldigt snett.
Howewer , jag har cash på fickan, och planen är att knulla thaifitta.

Sitter på tbanan, fett förrvirrad med en rotfrukt i handen, antar att jag köpte den för att komma ihåg vad gatan hette jag skulle till.
Första gången för mig på detta ställe.
Möts i dörren av 2 st små taighta thaibrudar runt 20. Thaimassage säger båda och flyger emot mig.
Javisst säger jag och slår mig ner i deras soffa och säger åt dom att fixa kaffe. Pronto!

Redan nu är min kuk hård och jag halvligger i soffan.
Kaffet flyger fram och de skrattar och flörtar med mig. Speciellt den ena tjejen gör mig mkt kåt.
Jag flörtar tillbaka och smeker min kuk utanpå jeansen. De blir tysta nu.
Jag pekar på den ena tjejen och säger att det är dags. Vi går in i ett rum med madrass på golvet.

Jag säger till henne att jag inte har så mkt tid och att jag är där för deras extratjänster.
Hon frågar vad jag vill ha.
Jag säger att jag vill slicka och knulla hennes fitta. Hon tvekar och säger nej.
Jag vill ha gått om tid med dig och jag lovar att slicka dig så att du kommer säger jag.
Vi kramas lite och jag kysser hennes hals. Hon tvekar.
3000 kr säger hon. Ok säger jag,
Duscha först säger thaitjejen och försvinner. 5 min senare kommer hon invirad i handduk.
Jag ligger naken på madrassen med min kuk insmord i olja.
Naken lägger hon sig bredvid mig. Hon har underbara små bröst och en liten buske på fittan.
Jag gillar verkligen vad jag ser. Uppskattar hennes vikt till ca 40 kg.
Kysser nu hennes hals och slickar och suger sedan på de små brösten, hon verkar gilla detta.
Jag säger att hon är fruktansvärt sexig och att hon luktar så gott. Hon känns ganska avslappnad.
Miljön är oxå mkt nice, hon har släckt lyset i rummet , endast 2 st ljus brinner i ett hörn. Thaimusik i högtalarna.
Hennes hand smeker min kuk och jag ber henne röra min pung.
Jag börjar nu försiktigt att stryka ett finger över hennes blygläppar, hon suckar och jag känner att hon är fuktig. Försiktigt kör jag in ett finger , hon är rejält trång.
Sakta juckar jag in och ut.
Nu går jag ner mellan hennes ben , jag slickar och kysser hennes lår. Känner hennes hand på min hals. Jag är nu ganska säker på att hon inte spelar.
Jag kör upp två fingrar i hennes fitta och fingerknullar henne hårt. Hon är rejält blöt nu och stönar tyst. Jag viker upp benen mot hennes axlar och börjar slicka hennes fitta. Jag är helt vild nu och kör upp hela mitt ansikte i hennes fitta. Jag äter även hennes arsle.
Detta gillar hon verkligen. Suger och slickar på hennes clitta och kör upp 3 fingrar i fittan på henne.
Hon kommer inte så jag bestämmer mig för att knulla henne.
Ställer henne på alla 4 och börjar dunka på hennes taighta fitta stenhårt. Min ganska grova kuk plöjer genom henne.
Hon lyckas få sin hand att smeka min pung och detta får mig nu att komma.
Jag råknullar henne och jag stönar väldigt högt när jag sprutar, hennes naglar mot min pung under orgasmen. Fyfan vad skönt.
Jag frågar henne om hon kom, hon säger att det var nära när jag slickade henne.
Vi ligger bredvid varann ca 5 min på madrassen och pustar ut. Hon är inte det minsta stressad.
Hon säger att jag verkar trevlig och antyder att hon vill ses efter jobbet.
Jag gillar verkligen denna tjej och tar hennes nummer. Vi bestämmer att vi skall hitta på något på torsdag kväll.
Jag ger henne 3000 kr och ser henne skina upp som en sol.

Tackar för mig och glider därifrån.
Mkt nöjd.

Många kommer inte att tro på denna berättelse då den verkar för bra för att vara sann. Kommentarer om detta undanbedes.
Har man bara rätt taktik och pröjsar bra så finns dessa tjänster att få på många ställen.

Promenerar nåra min och bestämmer mig för att äta ngt i det lilla centrumet vid tunnelbanan.
Fick bli 4 små rätter på en sunkig gammal china. Avslutade sedan med en kaffe och surfade lite på sidewalk.

Tack för mig. C
Citera
2011-04-17, 01:16
Medlem
Testade ett för mig nytt ställe i den kända studentstaden i Skåne igår. Jag har aldrig känt mig så förnedrat som jag gjorde. Har fått thaimassage flera gånger tidigare och alltid när jag blivit ombedd att "göra mig i ordning" så har jag tagit av mig allt och lagt mig tillrätta. Gjorde likadant denna gången. När thaitjejen kom in så kom hon fram till mig och viskade "Mr xxx please keep your underwear" och sedan gav hon mig mina kalsonger jag lagt på stolen. Förstår ni vad liten jag kände mig? Till saken hör att det låg en annan kund på andra sidan skynket.

Djup suck inombords för det här kommer inte sluta på det sättet jag hoppats. Och värre blev det... Jag hade klart och tydligt bett om oljemassage men det var väldigt lite olja och väldigt mkt thaimassage a la "ont ont ont".

Inte att rekommendera!
Citera
2011-04-17, 15:36
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunky
Testade ett för mig nytt ställe i den kända studentstaden i Skåne igår. Jag har aldrig känt mig så förnedrat som jag gjorde. Har fått thaimassage flera gånger tidigare och alltid när jag blivit ombedd att "göra mig i ordning" så har jag tagit av mig allt och lagt mig tillrätta. Gjorde likadant denna gången. När thaitjejen kom in så kom hon fram till mig och viskade "Mr xxx please keep your underwear" och sedan gav hon mig mina kalsonger jag lagt på stolen. Förstår ni vad liten jag kände mig? Till saken hör att det låg en annan kund på andra sidan skynket.

Djup suck inombords för det här kommer inte sluta på det sättet jag hoppats. Och värre blev det... Jag hade klart och tydligt bett om oljemassage men det var väldigt lite olja och väldigt mkt thaimassage a la "ont ont ont".

Inte att rekommendera!

Jag hade klätt på mig helt och gått!
Citera
2011-04-19, 11:18
Medlem
Hej,

Slank in ett par dagar sen på en ställe i GBg.
det fanns 3 tjejer som satt där och pratade i entrén.
Som tur var fick jag den som var snyggast.
hade en liten body som var transparant, och en liten söt svart vit behå under som man kunde se.
Inga byxor utan toppen använde hon om en klänning.
Hon bad mig välja rum, tog den som var minst belyst av solen utanför.

La mig naken på bädden, och hon började massera som vanligt, rygg axlar o sen avslutade med nedre deln.
Hon koncentrerade sig mycket på rumpan och händerna gled in emellan pungen och röv.
Det var så skönt att jag började få stånd nu.
Jag räckte handen och började känna på hennes ben eftersom hon halvsatt på bänken.
"soft legs u have" och hon skrattade bara, så jag visste att det kunde bli mer.
Sen bad hon mig vända på mig efter 30min.
Vid vändning täckte hon inget, så jag bryddemig inte heller om det.
Hon började massera fötterna och sen kom hon som en katt upp emellan benen och började massera ljumskarna och nära pungen.
Vid det här tiden så hade jag i princip fjooooong.
Och hon frågade om jag ville ha xtra. och jag sa, "200" men då vill jag röra på brösten innanför/utan behå. (eller mer om det gick ) "no- 300," sa hon
Och så började hon lyfta på bodyn o visade hennes underkläder, svarta lite stora trosor, och jag började smeka henne lite o frågade " how much here" ? "400" sa hon
Och efter ett tag så sa jag ok "300" d.v.s. boobsen.
Hon började och jag började greppa och ta av behån m.m.
Efter ett tag så lyfte hon upp min överkropp o satte sig bredvid mig på bänken o tryckte in brösten på käften på mig, små, fasta bröst med mörka bröstvårtor.
Och jag klagade inte!
JAg började känna på benen och härligheten utanför trosorna, och det tyckte hon om.
(hade bara med mig 300 xtra så jag kunde inte betala för det lilla Xtra)
Men det tog inte långt tid innan vulkanen utbröt.
Och hon började gnälla som om hon ville ha mer. (fan tänkte jag inombords, hon hade säkert bjudit på mkt mer, om jag hade hållt ut )
Så la hon en handduk över ormen, och fortsatte med resten av kroppen (skönt)
efteråt tittar hon besviken och otillfredställt, och säger " the money"
hon ler sen och ger mig ett glas vatten vid receptionen.
Mamasan kommer och frågar hur det var, och hon säger ngt på thailändska.
Tjejen som masserade kommer fram och tar tag om paketet (nu med jeans, och fullt påklädd) och gryntar till, som om hon vill ha mer.
Blev lite paff och fick iväg ett litet skratt, hahah

Får se om det blir mer nästa gång.

Citera
2011-04-21, 03:42
Medlem
Haft sönder en gammal arbetsskada i ryggen så har besökt bägge Luleås thaimassage ställen. Endast i massagesyfte och jag har inte heller blivit erbjuden någon som helst HE.

Mvh Beckenbenet
Citera
2011-04-28, 11:46
Medlem
4: Västerort

Frun borta så jag passade på med ett besök.

Satt 3 tjejer då jag kom in, betalade och blev ledd till min plats av en ganska söt tjej i 30-årsåldern. Klädde av mig allt och lade mig ner. Då massagen började kände jag direkt att här blir det inte bara massage. Efter vändning masserade hon direkt magen och kom åt kuken ganska ofta samtidigt som hon småflörtade med mig och fnissade litegranna. Frågan om han ville ha sitt kom och det ville han Började smeka henne lite på benet och sedan bröstet. Hon frågade om hon skullle ta av sig allt och det var det svårt att säga nej till. Och det hade hon gjort tidigare - satan i gatan vad det gick fort för henne att ta av sig alla kläder.

Så samtidigt som hon runkade av mig smekte jag henne över brösten och även hennes helrakade fitta. Mycket trevligt. Dock så hade jag hållt mig från att spruta några dagar för länge innan detta så jag kom relativt fort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in