jag besökte ett ställe väster om stockholm igår. Det ligger diskret och bra. Jag kom in och blev , som vanligt , trevligt bemött. Jag betalade för oljemassage 350 kr. Sedan vart jag invisat till ett relativt stort rum förståss utan väggar men det gjorde inte så mycket ( jag var den enda kunden ) Självklart tog jag av mig alla kläder och lade mig ner och väntade. Efter en kort stund kom min massös in, hon sa inte ett ord dvs frågade inte hur jag önskade massagen , utan bara började. Jag måste erkänna att jag blev något konfunderad för att inte säga liter irriterad. Men massagen var bra, när hon bad mig vända på mig tog hon bort handuken och började massera mina ben och fortsatte att massera min stolthet, som naturligtvis reagerade. Sedan slutade hon och frågan kom om mer intim massage, hon berätade att första gången är det hj som gäller och naturligtvis ville hon ha 500kr men jag sa 300 och efter en kort stunds funderande accepterade hon. Därefter ville hon ha betalt på en gång, vilket störde mig något men ok tänkte jag. HJ var ganska bra men lite mekaniskt på något sätt. Efteråt hämtade hon vatten och torkade ben och rygg, Då hade jag varit där ganska precis 35 min och naturlitvis trodde jag att hon skulle fortsätta massagen. Dels för att jag betalt för 60 min och dels för att jag inte alls fått någon massage på framsidan , armarna eller huvud. Hon lämnade och sa ok. Jag blev förvånad och påpekade att det inte gått en timme ännu. men hon bara log och gick.. snopet! inget ställe jag kan rekomendera.