2010-11-16, 19:34
Medlem
jag besökte ett ställe väster om stockholm igår. Det ligger diskret och bra. Jag kom in och blev , som vanligt , trevligt bemött. Jag betalade för oljemassage 350 kr. Sedan vart jag invisat till ett relativt stort rum förståss utan väggar men det gjorde inte så mycket ( jag var den enda kunden ) Självklart tog jag av mig alla kläder och lade mig ner och väntade. Efter en kort stund kom min massös in, hon sa inte ett ord dvs frågade inte hur jag önskade massagen , utan bara började. Jag måste erkänna att jag blev något konfunderad för att inte säga liter irriterad. Men massagen var bra, när hon bad mig vända på mig tog hon bort handuken och började massera mina ben och fortsatte att massera min stolthet, som naturligtvis reagerade. Sedan slutade hon och frågan kom om mer intim massage, hon berätade att första gången är det hj som gäller och naturligtvis ville hon ha 500kr men jag sa 300 och efter en kort stunds funderande accepterade hon. Därefter ville hon ha betalt på en gång, vilket störde mig något men ok tänkte jag. HJ var ganska bra men lite mekaniskt på något sätt. Efteråt hämtade hon vatten och torkade ben och rygg, Då hade jag varit där ganska precis 35 min och naturlitvis trodde jag att hon skulle fortsätta massagen. Dels för att jag betalt för 60 min och dels för att jag inte alls fått någon massage på framsidan , armarna eller huvud. Hon lämnade och sa ok. Jag blev förvånad och påpekade att det inte gått en timme ännu. men hon bara log och gick.. snopet! inget ställe jag kan rekomendera.
Citera
2010-11-20, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
ok dags för lite recensioner från de senaste veckornas testande :-)

5. Ett ställe i Söderort som omnämnts tidigare.
Lokal: Rum med dörr. Dusch finns. I duschen är det skynke till det andra rummet.
Massös. Ca 25 liten och nätt söt.
Massage. Sådär. Inget speciellt. Frågan om extra kommer när jag vänt mig om. BTB 1 000 kr, "Everything including make love 2 000 kr" Jag prutar lite och tar BTB för 800 kr
HE: HJ med tjejen naken och jag fingerpullar henne.
+: Full service. Dusch.
-: Lite sunkig lokal. Inte prisvärt. Halvtaskig massage som inte varar särskilt länge. Lite "löpande band" känsla, satt tre snubbar och väntade när jag var klar :-)
Totalpris: 1 150 kr

6. Söderort. Ett av två ställen jag passerar på väg till och från jobbet.
Lokal: Rum/bås med skynken. Ganska trångt och lyhört.
Massös: 40+. Fanns även en yngre rätt söt lite mullig tjej här..
Massag: Rätt ok. Lite löst. Fråga om extra när jag vänt mig om.
HE: Ett rätt oengagerat HJ. Massagen är slut direkt efter och avtorkning med varma handdukar avslutar det hela.
+: Ingenting egentligen. Möjligen att man kommer tillbaka för att testa den yngre tjejen.
-: Trång och lyhörd lokal. Rätt oengagerad massage.
Totalpris: 700 kr

7. Norrort. Ett ställe nära jobbet som fått bra betyg och verkar seriöst. Är inte inställd på att få HE här.
Lokal: Rum med väggar och skynke. Ganska lyhört men den renaste lokal jag varit i. Mycket fint och rent duschrum
Massös. Ca 25 liten och nätt söt. Fanns flera tjejer här men dom satt i nåt rum och käkade :-).
Massage. Mycket mycket bra. Lagom hårt och bra. Även tå och fingermassage. H
HE: Erbjöds ej.
+: Mycket bra massage. Ren och snygg lokal. Dusch.
-: Ingenting om man är inställd på att inte få HE utan bara bra massage.
Totalpris: 350 kr

8. Norrort. Känt ställe. Vet att allt erbjuds här.
Lokal: Rum med dörr..
Massös: Ca 35 ganska söt och sexig.
Massage: Beställer oljemassage. Får frågan direkt om jag vill ha extra med det. Tar halvtimme oljemasage med HJ och BTB. Massagen är sådär, känns mest som ett nödvändigt ont. Sen tar hon av sig näck och kör en rätt skön BTB medan jag ligger på mage.
HE: HJ med tjejen näck och jag fingerpullar henne och suger lite på bröstvårtorna.
+: Full service
-: Lite för mycket business känsla för min smak. Känns som dom vill ha ut en snabbt för att ta in nästa.
Totalpris: 1 000 kr

9. Norrort. Ett ställe jag hört en del positivt om
Lokal: Stort rum med madrasser på golv. Avskiljt med skynken. Dusch. Mycket lyhört.
Massös: 35 plus, Fanns även en äldre mulligare dam.
Massage:Mycket bra. Lite löst men skönt. När jag ligger på mage och massagen är vid ljumskarna snuddar hon pung och snopp flera gånger. Hon smeker och kittlar pungen och undrar om jag tycker om det. Det gör jag ju :;-) Så hon fortsätter massera och smeker pungen flera gånger ordentligt.Självklart blir det fråga om extra när jag vänt mig om.
HE: Mycket skönt HJ.
+: Skönt HJ. Trevlig och glad massös. Dusch.
-: Mycket lyhörd lokal.
Totalpris: 750 kr

10. Söderort. Det andra stället jag åker förbi till och från jobbet.
Lokal: Madrasser på golv. Avskilt med skunken. Mycket lyhört. Utanför lagas ris och skrattas och springs.
Massös: Ca 30 och söt. Fanns flera ok damer här modell 30+.
Massage: Mycket mycket bra bra. Lagom hårt och bra. Fingermassage och en mycket skön ansikts och huvudmassage på slutet.
HE: Skön HJ med mycket känsla.Det var tredje gången på två dagar så hon fick jobba lite men hon gjorde det mycket bra
+: Mycket bra massage som fortsätter efter avslutad HE. Bästa kombinationen av HJ och massage hittills.
-: Lyhörd lokal och rätt mycket spring. Ingen dusch
Totalpris: 750 kr

Du har recenserat för nästan 8000 kr. herregud, de springer iväg
Citera
2010-11-20, 21:24
Medlem
Det känns som du betalat lite överpriser. Jag betalar aldrig mer än 600 för en massage + HE. Bästa tipset är att säga att man inte har mer än 600 kr. och det skall täcka både massage + ev extra tjänster. Eftersom jag inte är så desperat låter jag massagetjejen välja. Oftast får jag min vilja igenom.
Jag kan rekomendera ett ställe i söderort med dusch, trevliga massöser och bra priser och dessutom underbar massage. Ser fram emot nästa veckas besök. Kanske man blir erbjuden något mer än ett vanligt HJ, och då blir det att punga ut med extra med dricks.
Citera
2010-11-20, 23:12
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paallee
Du har recenserat för nästan 8000 kr. herregud, de springer iväg

Har bara recenserat hälften av ställena jag varit på ) Hade lite stålar över ett tag, men det är slut med et nu,,och också med massagen..Har tröttnat helt:-)
Senast redigerad av thunders62 2010-11-20 kl. 23:27.
Citera
2010-11-20, 23:17
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad-Maz
Det känns som du betalat lite överpriser. Jag betalar aldrig mer än 600 för en massage + HE. Bästa tipset är att säga att man inte har mer än 600 kr. och det skall täcka både massage + ev extra tjänster. Eftersom jag inte är så desperat låter jag massagetjejen välja. Oftast får jag min vilja igenom.
Jag kan rekomendera ett ställe i söderort med dusch, trevliga massöser och bra priser och dessutom underbar massage. Ser fram emot nästa veckas besök. Kanske man blir erbjuden något mer än ett vanligt HJ, och då blir det att punga ut med extra med dricks.

Och jag går numera antingen bara till ställen som antingen ger bra massage (och då skiter jag i HE) eller om jag vill ha mer, till de ställen där jag vet att HE inte är enbart ett slappt HJ. Vad man känner för att betala är ju upp till en själv men det är helt klart inte så smart att gå med på det första dom säger, särskilt inte om du tänker komma tillbaka.500 kr för ett HJ utan att tjejen ens klär av sig..nä det är knappast aktuellt, Numera betalar jag inga överpriser..men det är upp till var och en att avgöra...Eftersom ägaren tar betalt för själva massagen så är det ju ju till tjejen som masserar det exrta går..Om det nu inte är ägarinnan själv som masserar..Då brukar det också bli bättre priser och mera tjänster Fast nu har jag tröttnat helt :-)
Senast redigerad av thunders62 2010-11-20 kl. 23:29.
Citera
2010-11-22, 18:29
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Och jag går numera antingen bara till ställen som antingen ger bra massage (och då skiter jag i HE) eller om jag vill ha mer, till de ställen där jag vet att HE inte är enbart ett slappt HJ. Vad man känner för att betala är ju upp till en själv men det är helt klart inte så smart att gå med på det första dom säger, särskilt inte om du tänker komma tillbaka.500 kr för ett HJ utan att tjejen ens klär av sig..nä det är knappast aktuellt, Numera betalar jag inga överpriser..men det är upp till var och en att avgöra...Eftersom ägaren tar betalt för själva massagen så är det ju ju till tjejen som masserar det exrta går..Om det nu inte är ägarinnan själv som masserar..Då brukar det också bli bättre priser och mera tjänster Fast nu har jag tröttnat helt :-)

Jag har besökt minst 50ställen i Sthlm. Det värsta är då man engagerar sig, man blig kär och då funkar inget.

Tröttnar? Nej det lär jag aldrig göra, detta är som en drog, men på tal om resentioner så har jag besökt 2st i centrala Sthlm nyligen, och är man inte nöjd med den sevicen, ja då vete gudarna, jag hoppas ni kan hitta dit, för maken till vackra individer och perfekt service får man leta efter
Citera
2010-11-23, 12:47
Medlem
Bravehaarts avatar
HJ tror jag att jag räknar ut,, men jag går bet på HE?
/orutinerad
Citera
2010-11-24, 21:15
Medlem
Muchomatss avatar
Olycklig början ,fast tvärtom ,anglifierat
Citera
2010-11-24, 22:54
Medlem
memrixs avatar
Vad är BTB och HJ ?
Citera
2010-11-24, 23:43
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memrix
Vad är BTB och HJ ?

Google? Wikipedia? Hört om dessa?

Ett tips:
http://en.wikipedia.org/wiki/Handjob
Citera
2010-11-25, 14:51
Medlem
Orutinerad
Vad är rimligt för massage+extra, och då menar jag inte bara HJ???
Citera
2010-12-04, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memrix
Vad är BTB och HJ ?

BTB = Body To Body
HJ = Hand job
HE = happy ending

Hur svårt kan det vara att skriva ett ordentigt svar, istället för att hänvisa till google?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in