2014-02-06, 19:05
Medlem
.

Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Det är sällan jag ägnar tid åt att recensera besök på olika salonger då
det för det mesta inte är något speciellt som händer.

Det är det vanliga, ibland bra massage, ibland dålig massage, och då och då usel massage. ofta kommer det erbjudande om extra, men inte alltid.

Häromdagen hände dock en del avvikande detaljer som är värda att nämna här på forumet.

De senaste 6-7 åren har jag nog gjort cirka ett salongbesök per månad. Tidigare har jag ägnat många besök åt ej tidigare besökta salonger men det senaste året har jag tyckt att själva massagedelen försämrats och jag har därför övergått till att nästan bara ägna mig åt återbesök där jag tidigare tyckt att själva massagen varit bra.

Igår besökte jag en salong norr om Stockholm, där jag tidigare varit en gång. Jag kom ihåg att massagen var hyfsad utan att vara jättebra. En strategi för att få bra massage är att säga att man har ont någonstans, enklast är ju faktiskt att man har ont. Då jag tränar en del så finns det alltid någon del av kroppen där man har träningsvärk. De senaste dagarna har jag haft nackspärr och det skulle åtgärdas.

Salongen ligger i källarplan i mycket nära anslutning till en vanlig affärsgata. När jag kommer ned i lokalen så studsar en thai-kvinna ut från ett av rummen och efter en kort diskussion så får jag komma in i ett av massagerummen och får veta att jag får vänta ungefär 5 minuter medan hon avslutar massagen av en annan kund.

Massagerummet är av enklare slag med madrass på golv, det är rätt kyligt men en värmefläkt blåser skön varm luft mot madrassen. Jag näckar och lägger handduken över rumppartiet. Efter bra precis 5 minuter kommer massösen in i rummet. Hon är 35-40 år med lite lagom hull, som jag vill ha det. Jag berättar om mitt problem med nacken och hon börjar en väldigt kraftfull massage. Eftersom jag inte berättade vilken typ av massage jag ville ha så blev det en väldigt smärtsam halvtimme där varje muskel på baksidan behandlades med hårda tag.

Jag hade från början tänkt mig lite mjukare massage, men det var intressant att få bli lite misshandlad. Tankarna på lyckligt avslut hade försvunnit helt och hållet, fokus var mer på att inte skrika ut smärtan av hennes behandling.
Dags för vändning och lite förvånande så blev det en rejäl diskussion om vad som skulle hända nu. Vi kom överens om en BTB + avsugning.
Efter lite avtvättning så tar hon av sig kläderna.

Jag började liggandes på mage och massösen gildandes runt på min rygg och det är ju inte obehagligt Jag ligger ner och njuter då jag plötsligt inser att hon börjar att slicka mig mellan skinkorna och in i analöppningen, detta har jag inte varit med om tidigare och jag har svårt att bestämma mig om det var skönt eller inte. Till slut bestämmer jag att det inte var så skönt och vänder mig om.

Analslickandet övergår då till en avsugning där jag är sittandes och har möjlighet att smeka henne. Efter en stund så övergår det till en 69:a med samtidig prostatamassage och då går det inte att hålla tillbaka så länge, hon sväljer inte satsen utan spottar ut den på mig. Efter avtorkning så klär hon på sig men det är inte klart än.

Hon fortsätter den brutala massagen på framsidan ytterligare en halvtimme och alla kroppsdelar får en ordentlig genomgång, till och med öronen.

Det hela avslutas med en banan och ett glas vatten. Nackspärren försvunnen och med såväl lättare pung i jackfickan som i underlivet lämnar jag salongen och får en rejäl kram i dörren.
Citera
2014-02-08, 11:46
Medlem
Ja då var det dags för ännu ett återbesök igår till en bekant salong till mig. Begav mig mot en förort söder om stan som jag besökt två gånger tidigare. Vaknade upp morgonen och hade värsta suget att gå till en salong, då ska man inte heller tänka två gånger utan gå dit bara

Kommer fram till salongen utan bokning, och möts av tre damer, varav den ena av de är den som tog hand om mig senast, som sitter vid en soffa och äter asiatisk mat. "Massage?" frågar den äldsta damen till mig med lite knackig svenska. Ja tack svarar jag och genast ställer sig min massör upp och leder mig in mot rummet. Hon täcker för gardinerna i rummet (det är låsbart rum, inga draperier whatsoever), sätter på avslappnande musik via musikspelaren och dämpar ner ljuset innan hon kilar iväg i några minuter. Jag klär av mig genast när hon har gått ut, lägger mig i sedvanlig position med bossen pekandes neråt.

Efter några minuter kom massören in och påbörjar oljemassagen vid ryggen. Hon kör med god styrka, tillräckligt skönt så att det inte gör ont. Vi har en liten konversation och hon undrar vart jag har försvunnit osv. Efter ett tag går hon över till armarna och sedan var det dags för benen! Hon börjar sakta med vaderna och håller på där i ett par minuter, sedan från vaderna så tar hon långa drag upp mot baksidan av mina lår och sedan sakta med säkert in genom ljumskarna och några fingrar som pillar lite lätt retandes mot pungen. Bossen blir genast glad och stenhård. Därefter fortsatte hon den rörelsen i kanske 10 min och jag bara njuter.

Vändning och hon fortsätter med benen och skippar mage/brösten. Hon fortsätter sina långa drag och nuddar gång på gång bossen och jag njuter för tillfället. Hon fnissar lite vid varje touch när hon till slut frågar "Va stor han är, massage där också?". Absolut svarar jag och hon går igenom vad hon erbjuder. Jag tar FS och vi kör på momangen. En riktig skön session där jag får göra i princip allt och hennes stön medans vi höll på var i yttersta världsklass! Efter en liten stund orkar jag inte mer och satsen strålar iväg. Vi mår skitbra efteråt och hon tackar för sessionen och säger att jag inte ska hålla mig frånvarande. Återbesök lär ske igen inom kort...
Citera
2014-02-09, 21:09
Medlem
Är lite nygammal på FB och mitt förra konto blev avstängt pga ett övertramp gällande min syn på hur brottslingar hanteras i vissa fall Men har bara en stilla undran om det bara är jag som blir vansinnigt nyfiken på var alla besök har ägt rum någonstans? Observera att jag nu inte efterfrågar informationen utan bara en diskussion om hur nyfiken och sugen man blir. Går själv väldigt ofta på massage och ibland känns det som man kan ana vilka ställen det gäller. Tjing!
Citera
2014-02-09, 21:48
Bannlyst
Tillbaks till min favvo och hon sken upp när jag kom. Mysig, vacker och petite tjej 163/50 och hon är en djävel på prostatamassage.
Började i vanlig ordning med rygg- och nackmassage och hon sitte grensle över min häck och gungar med sitt underliv vid varje massagetag......får stånd redan där.
Efter en stund är hon nere vid rumpan och då börjar hennes magiska ritual med smekande och kittlande runt anus medan den andra handen samtidigt fjäderlätt retar runt pung och kuk.

Jag reser mig på knä och hon kör in ett finger långt in i stjärten och hennes grepp runt kuken hårdnar.
Det blir för mycket och jag ber henne sluta och jag vänder mig om och frågar om jag får smeka henne.

Hon klär av sig och hon är enormt vacker......jag kysser hennes små bröst och platta mage och börjar att slicka henne......och det här är inte klokt, jag har träffat denna tjej säkert 10 ggr och hon har sagt att hon inte gillar att bli slickad, men nu njuter hon och stönar högt och hon kommer väldigt skönt i en härlig orgasm.......jag blir överlycklig!

Nu är det hennes tur och jag lägger mig på rygg och hon kör in sitt finger långt in i i min anal och håller fingret längst in där hon kan massera min prostata. Hon liksom pulserar in sitt finger och min njutning är enorm. Hennes andra hand håller hon runt min stenhårda kuk, hon runkar inte utan hennes tumme vispar bara lätt runt min ollonsträng.

Nu trycker hon på och knullar mig hårdare och hon stönar och andas häftigare (jag tror hon älskar detta). Jag känner orgasmen komma närmare och närmare och livet är helt fantastiskt underbart!
Utan att hon har runkat en enda gång så kommer jag i en magisk orgasm som fullständigt tömmer mig, jag är helt slut och ber om att få vila fem minuter innan den välbehövlig duschen.

Tyvärr så åker hon tillbaks till Thailand om en vecka, så det är bara att längta till hösten då hon är tillbaks igen!
Citera
2014-02-10, 17:19
Bannlyst
Gula febern är hög just nu, så det blev ett nytt besök på annat ställe i söderförort.
Kommer in och möts av en otroligt vacker kvinna, samtidigt så flashar order "ladyboy" upp i huvudet. Hon är rätt lång för att vara thai (ca 170 cm), har sillisar och har en aning mörk röst.....men jag kanske bara inbillar mig.

Nåväl, massagen börjar och hon är bra och när hon stannar till vid skinkorna så är hennes händer lika mycket runt pung, anus och kuk. Förhandling börjar och vi enas om en BTB......och när hon klär av sig visar hon en underbar kropp, med stora sillisar och en perfekt rumpa.....någon kuk syntes inte till.

Jag börjar att slicka henne i fitta och anus och mina fingrar är inne i hennes båda hål, hon njuter för fullt.....lite lustigt bara att hon fingrar mig i öronen samtidigt som jag slickar henne.
Hon oljar in oss och börjar åka över mig. Kuken glider fram och tillbaks i hennes skåra och det är bara millimeter från att den glider in.

Jag ber henne vända sig och hon fortsätter sitt åkande men nu med hennes underbara rumpa vid mitt ansikte. Hon sittligger med sin skåra runt min kuk och glider fram och tillbaks och till slut kan jag inte hålla mig längre, utan sprutar skönt en sats och en del fastnar i hennes fitthår.

Pustar ut och massagen fortsätter timmen ut.....en fin timme!
Är fortfarande osäker på det där med ladyboy.....kan hon ha gjort en operation?
Får se om jag vågar fråga nästa gång....
Citera
2014-02-12, 00:46
Medlem
Dags att göra debut efter att ha smygläst här och samlat på mig tips i några månader. Bor i en ganska liten stad och har därför inte så många salonger att välja mellan.

Pallrade mig ner till en i alla fall. Hade bokat 1 timme oljemassage. Väl där möts jag av en kvinna som jag uppskattar vara runt 35-40 år, ensam i lokalen. hade väl hoppats på någon lite yngre då jag själv är i tjugoårsåldern. Jaja, jag betalar och följer med henne till ett rum. Jag näckar och lägger mig ner med lilleman pekande neråt. Hittar ingen handduk att lägga över rumpan så struntar i det. Hon kommer in efter någon minut och slår på lite lugnande thaimusik och lägger en stor handduk som täcker rumpan och ända ner till knävecken Börjar knåda på rygg, axlar och armar. Efter ett tag är det dags för benen och hon viker upp handduken lite och knådar fötter, vader och lår. Inte ens i närheten av några snuddningar och lilleman sover gott under handduken. Jag känner här att några extratjänster är det nog inte en chans på här. Blir ombedd att vända på mig och hon lägger på handduken igen utan en glimt på paketet. Hon fortsätter med låren ett tag för att sedan bearbeta armar, bröst och mage sen var timmen slut. Bjöds på ett glas vatten efteråt, det var väl det ända man kände igen härifrån. Inte riktigt vad jag hade hoppats på. Massagen var väl bra tror jag. Inget att jämföra med direkt, men hade hoppats på lite mer tease och erotisk touch och självklart någon rolig extratjänst

Även om mitt första besök får ses som ett misslyckande så är jag ändå sugen på mer, så synd att det inte finns så mycket mer alternativ i min stad. Får nog ta en tågresa till huvudstaden och testa lyckan där någon dag snart. Hoppas man hittar något guldkorn i djungeln att recensera om.
Citera
2014-02-12, 17:02
Medlem
Har inte samma erfarenhet av Göteborg!
Får väl leta mer
Citera
2014-02-12, 20:26
Medlem
Kunde inte hålla mig utan stack häromdagen iväg på ännu ett äventyr i Sveriges finaste stad.

Då min favorit är i thailand för tillfället stack jag till ett nygammalt hak jag testat en gång tidigare. Den gången jobbade min favorit där, men jag mindes att där fanns en annan skönhet där också. Henne fick jag inte idag.

Tog en snabb dusch innan och lade mig sedan till rätta på madrassen. In kom en annan dam och frågade om jag ville ha soft or hard, jag sa medium på sedvanligt svenskt maner. Hon börjar knåda loss på rygg och ben och bitvis är det riktigt skönt när hon tar i som mest.

Efter några minuter åker det på en halv flaska olja på benen och allt oljas in, inklusive asscracken. Sedan spenderar hon en kvart med att knåda skinkorna, dra i pungen och köra upp handen under magen som om hon letar efter fler kukar än den som redan ligger stenhård längs med ena benet. När hon inte hittar någon mer kuk (!) tar hon istället och börjar massera mitt rövhål. Det är inte snack om någon penetration utan hon bara masserar det. Riktigt skönt även om hon gärna hade fått gräva lite också.

Vändning kommer och vi enas om en topless hj. Efter ett tag kommer jag lite halvhjärtat och hon torkar av. Sedan masserar hon nacken och skuldrorna på mig riktigt hårt och jag avslutar med en dusch och sedan ut i vårsolen.

Until next time!
Citera
2014-02-12, 23:54
Medlem
Då har man fått sin första riktigt usla Massage upplevelse. Har annars haft riktigt bra flyt genom åren. Har inte skrivit på länge då inget har stuckit ut, oftast bra Massage & bra med Extra!
Men idag hamnade jag på ett oplanerat ställe Söder om Söder. Ingen skönhet tar emot men artig som man är så kör man.

Hon börjar lite ta fatt med vader & rygg, sedan vändning? då tänkte jag va fan insida lår & upp mot paketet vart tog den massagen vägen? det är ju den som är bäst! lite kläm på fram sidan sedan ville hon sälja extra, hade säkert bara gått 20min av dålig massage.

Va inte alls sugen men jag ska testa, fick ett BJ för en billig peng så jag kör..Det sämsta BJ jag någonsin fått jag var tvungen att avbryta så dålig var hon, ballen slaknade under BJ..då är man dålig...Hoppas ni inte går till denna salong!
Citera
2014-02-13, 16:20
Medlem
Facebacks avatar
Efter tips om ett bra ställe i Malmö så bestämde jag mig för att kolla in det när jag ändå hade vägarna förbi.

Dök upp vid bestämd tid och upptäckte att entrédörren var låst och efter att ha plingat så kom en liten snygg Thai med sillisar och välkomnade mig, trodde först att hon bara jobbade i receptionen eftersom hon såg så bra ut. Men det visade sig senare att det var hon som skulle massera till min stora glädje.

Efter att ha visat mig ett rum som bestod av 3 väggar och ett stort skynke som täckte ingången till rummet så sa hon att jag skulle ta av mig. "Allt?" frågade jag oskyldigt och hon nickade.
Jag kastade snabbt av mig allt och la mig på bordet/sängen som var pryd med tygblommer och en kudde, och den lilla handduken som låg på kudden använde jag för att skyla mig inte än erigerade penis/ rumpa.

Jag la mig på mage och efter en stund så kom massören in och tog bort handduken och massagen började, hon frågade mig om jag varit här förr vilket jag ljög och svarade Ja på.
Efter 35min ben och ryggmassage med den obligatoriska penissnudden så var det dax för vändningen, när hon säger att det var tid för vändning så var handduken fortfarande väldigt långt ner på mina rövskinkor så kuken blottas såklart under själva manövern.

Då hör jag ett litet oj! från massören och hon lämnar rummet 2min, när hon kommer in igen så kommer frågan om jag vill att "hela kroppen" ska masseras. Jag spelar dum och svarar Ja?
Armarna också? blir hennes motfråga och jag svara självklart. Sen går hon rak på sak och pekar mot mina nedre regioner och jag undrar vad det kalaset kommer kosta. Då svarar hon, vad vill du det ska kosta?
Och förhandlingen börjar, efter 2 min förhandlingar och har jag lyckats prata mig till ett topless hj med kläm och känn förmån eftersom hon hade så härliga tuttar. Jag ger henne 400kr därefter säger hon att jag var minsann duktig på att förhandla klär av sig och massagen är åter i gång.

När jag sedan kommer så säger hon "kommer du mer?!" vilket jag nöjt svara på att jag kan komma hela dagen om det skulle behövas. Och här kommer vi in på ett samtalsämnen om hennes ex och deras sexliv, och samtidigt som jag klär på mig så stannar hon hela tiden kvar i rummet och samtalar. Hon tyckte det var konstigt att hon inte kände igen mig sen förr och att jag inte kan ha varit där under hennes 3 månader, och börjar inte förrens nu fråga ut mig om min sysselsättning och om jag skulle vara ledig i helgen osv.

(under den normala massagen var vi knäpptysta)

Massage: 3
Massös: 4
Avslut/Extra:4
Senast redigerad av Faceback 2014-02-13 kl. 16:44.
Citera
2014-02-13, 23:06
Medlem
Jahaja, dax å krita ned en recension efter ett antal besök, på på söder å söder om söder men inte minste i svensk småstad...

Vi börjar med det platta fallet i den svenska småstaden, även om det nog är en av Sveriges större städer... Går in på dropp in besök, ser en yngre fin tjej som jag ska bli masserad av, går in på rummet med den stängda dörren, hon följer med. Då kommer frågan... om mina underkläder... hon tar fram ett par en gångs string kalsonger till mig som jag ska ha på mig... SUCK. Väldigt bra massage men absolut inget annat. På ett sett proffsigt men...

Då var lokalen på söder bättre där det bara var unga fina tjejer som inte kunde massera men man fick det trevligt med ändå Kanske lite rakt på sak för min smak. Men söders höjder är inte alltid högt upp ibland...

Sen har vi nog den bästa, söder om söder, där den unga tjejen masserade enormt skönt å bra å fick lilleman att växa sig enormt stor som hon glatt tog hand om, tack, nu vet jag min favoritstället ett tag framöver

Lycka till i söderns djungel!
Citera
2014-02-14, 05:10
Medlem
Efter en hård dag på jobbet hoppade jag in på mitt sk stammishak sydvästra innerstan.

De har haft en ganska stor omsättning på ägare och massöser och på senare tid har det känt lite som en chansning när man går dit, speciellt innan december när de hade problem med värmen och man frös så in i helvete. Anledningen då var att de hade en ung tjej med 10% engelskakunskaper och grym massageteknik. Hon eggade upp en som fan men eftersom det var så kallt så ville inte lille Hoppsan resa flagg när hon "råkade" vidröra den. Jag antog då att hon såg det som om jag var ointresserad. Tredje gången jag blev masserade av henne så frågade hon till slut. Blev skitglad men hennes hj var tyvärr inte i samma klass som hennes massage.

Nu har det kommit nya ägare igen. Blev visad till rummet av en gullig tjej som jag trodde skulle massera mig, men tydligen så envisades en annan att vilja göra det. Såg det tyvärr inte eftersom jag la mig raskt ner på mage och blundade.
Redan från start kände jag att massagen inte var ok, påpekade flera gånger att jag ville ha hård, hon nickade men fortsatte samma tafatta försök. Men nu började hon köra handen mellan skinkorna och börja nudda snorren. När jag sedan vände så var det pang på rödbetan utan en tillstymmelse till massage. Nu blev det inga "oj, jag råkade visst röra din penis" utan rena rama mjölkningar varannan gnugg mot benen. Till slut då så fick hon väl som hon ville och gav mig en hj som jag gav 300kr för.
Jag var oerhört besviken på massagen, hjn däremot gjorde hon med inlevelse, pullade henne och jag kom på hennes ansikte. Hon var väldigt på och försökte pussa mig flera gånger men jag var totalt otänd.

Bästa med senare massagen var att jag pratade med hela högen av damer och de gav mig komplimanger över hur stilig jag var. Vi kom in på att jag bodde i närheten och att jag ska tvätta hela kvällen. De erbjöd då att städa med massage på köpet. Ett erbjudande som jag faktist funderar på att ta, speciellt när de äldre damerna nickade menande åt den unga tjejen (som jag trodde skulle massera mig) när de hörde att jag var singel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in