2013-02-09, 21:55
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Var till mitt stamställe häromdagen har nog varit där 10-12 ggr alltid ensam kund.
Men denna gång var det en kille som låg längst in i lokalen så jag fick ta britsen bredvid, skynket mot entrén är aningen genomskinlig så fick ligga där och hoppas på att man inte får stånd, här får man aldrig någon handduk över röven eller kuken men aldrig något extra.

Var väl ingen höjdare och ligga med en kille bredvid som ligger och snackar med tjejen och skrattar.
Kändes lite som bortkastade pengar, fler som känner igen sig?

Hur i innersta Hvete kan det stället bli ett stamställe?
Citera
2013-02-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Hur i innersta Hvete kan det stället bli ett stamställe?

När jag varit där själv har jag alltid varit nöjd, trevliga tjejer och bra massage samt rent och fräscht.
Hade jag inte varit nöjd tidigare så hade jag förstås inte återvänt.
Citera
2013-02-10, 20:03
Medlem
Var på ett nytt ställe innanför tullarna i början av veckan. Kommer in och det är några fräscha tjejer sprida i lokalen. Får sitta ner och vänta en liten stund innan det blir min tur. Tjejerna sitter och småpratar med varandra hör helt plötsligt den ena prata med en röst som en thaliändsk Sven Wolter .

Får gå en trappa ner och blir masserad av en snygg tjej med kort klänning. Flirtar lite med henne och förstår att här får man mer än bara massage. Lite nyfiken på om hon har trosor under eller inte. Bra massage. Efter vändningen börjar hon massera benen samtidigt som hon alltoftare kommer åt den lille som växer snabbt till sitt rätta jag.

Efter lite förhandlande klär hon av sig naken och kör en suverän b2b massage. Skön att ta på är hon och har en våt härlig renrakad fitta. Avslutar med ett rejält sprut.

Hon hade trosor, dom var kroppsfärgade.

Bra massage
Varm och fräsch lokal med separata rum
Dyrare extra tjänster än om man är i förorten
Citera
2013-02-11, 19:54
Medlem
Var på ett nytt ställe på Söder, rum med dörr, betalar i rummet hon tar mig mellan benen innan jag tagit av mig kläderna Hon går ut, av med kläderna ner på mage. Det första hon gör är att börja retas med lille man. Under hela massagen va hon där o såg till att han inte somnade Efter vändning så drar hon till med 800:- för HE, jag säger "det får man ju BomBom för" hon skarattar och svarar 1500:-. Första besöket och dom erbjuder BB hon får 300:- för ett HE. Bra massage + Bra He...
Citera
2013-02-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmskungen
Var på ett nytt ställe innanför tullarna i början av veckan. Kommer in och det är några fräscha tjejer sprida i lokalen. Får sitta ner och vänta en liten stund innan det blir min tur. Tjejerna sitter och småpratar med varandra hör helt plötsligt den ena prata med en röst som en thaliändsk Sven Wolter .

Får gå en trappa ner och blir masserad av en snygg tjej med kort klänning. Flirtar lite med henne och förstår att här får man mer än bara massage. Lite nyfiken på om hon har trosor under eller inte. Bra massage. Efter vändningen börjar hon massera benen samtidigt som hon alltoftare kommer åt den lille som växer snabbt till sitt rätta jag.

Efter lite förhandlande klär hon av sig naken och kör en suverän b2b massage. Skön att ta på är hon och har en våt härlig renrakad fitta. Avslutar med ett rejält sprut.

Hon hade trosor, dom var kroppsfärgade.

Bra massage
Varm och fräsch lokal med separata rum
Dyrare extra tjänster än om man är i förorten

Jag har varit där och råkade få en LB, skrivit om det I andra threaden. usssch..
Citera
2013-02-11, 21:47
Medlem
Tänkte att man skulle testa något nytt ställe och slog upp thaimassageguiden. Hittade en lämplig salong i en lagom stor stad. Kom in och givetvis hade dom tid. Då jag jobbskolkade lite så tänkte jag att en halvtimme är allt jag hinner med. betalade och blev invisad bakom draperier av en snygg tjej 30-35. Ombedd att hänga av mig och hon gick ut. Under tiden jag klär av mig så kommer en annan tjej in som verkar vara lite äldre men även hon såg bra ut. Hon frågar lite vad jag jobbar med och lite allmänt innan hon ber mig lägga mig ner.

Massagen börjar som vanligt nere på vaderna men hon är ovanligt snabbt uppe vid rumpan och snuddar vid pungen väldigt frekvent samtidigt som hon fnissar lite. Efter vändningen så kommer där ingen handduk på alls och hon går över låren och passar på att smeka mig långsamt från rot till topp varje gång hon går ner. Sen kommer fingret upp framför munnen och hon frågar om hon ska ta hand om den blodfyllda delen av min kropp. Klart tänkte jag... fem fingrar upp och jag kontra med tre. Vi kom överens om fyra.

Lite mer olja i handen och i ett långsamt tempo ger hon mig en ljuvlig avrunkning. Jag undrar lite om det är ok att jag tar på henne och hon greppar tag i min hand o placerar den under hennes bh. Passar på att smeka hennes styva bröstvårtor och kommer även in med handen under hennes shorts o får smeka en underbart fast rumpa. Då det är ett lagom långsamt tempo så tar det en stund innan jag kommer att få utlösning. Men när hon började slicka mina bröstvårtor gick det nästan med en gång.

En avtorkning, smisk på min rumpa och betalning senare så återgår jag till jobbet med lite mer entusiasm än tidigare
Citera
2013-02-12, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prinsen123
Lördag eftermiddag. Jag hade rekat ett nyöppnat ställe på söder som verkade lovande. Efter lite mod gick jag in och blev varmt välkomnad av 2 vackra tjejer. En 3e fanns i lokalen tydligen.
Jag valde den med lång vackert hår, men till min förvåning fick vi starta massagen på entreplan bakom ett skynke i en fällsäng. Well, inte vad jag hade tänkt, men kort därpå sa hon "we change aftah tetti minits". Ok sa jag. Hon började kladda lite löst med olja, körde popmusik via hennes iPhone... jag började bli lite less... MEN sen när kunden från nedervåningne var klar började det likna nåt.
Vi gick en trappa ner till ett mysigt rum med dörr. Hon fortsätter massera, men nu i en tajt klänning som visade hennes fina former. Stora naturliga bröst, längt fint hår och fylliga läppar.
Klapp på rumpan, vändning och nu det härliga. Hon lägger mig på rygg, och med nåt trick har hon mina ben över sina lår. och börjar massera innanlåren med ett leende. Drar sakta bort handduken från mina lår och min stenhårda kuk står i vädret.
Hon skrattar, säger att jag är en modell och att jag har en fin kuk. Hon retas, drar hand och arm inoljat längs med magen så att hon nuddar kuken... jag blir riktigt kåt. Hon är så charmig..!
Hon frågar vad jag vill ha, 4 händer, BTB, osv. JAg frågar av nyfikenhet om BoomBoom, men hon säger att hon inte gör det, men att hennes vänninna gör det. Vips är hon ur rummet! Eh? Sen går det 2 min och hennes page-klipta kollega kommer in med ett fuck-me face utan dess like. Även hon med porrig kropp, stora bröst och riktigt härlig. Hon sätter sig också på det snygga sättet så att jag gränslar henne. Hon undrar vad ajg vill ha, vi förhandlar lite och tyvärr har jag ont om cash den här dagen så jag lutar mot HE bara. Hon retas med olja över kuken, sina bröst är nästan ute, munnen snuddar hon gång på gång mot kuken och jag jävlas lite med dick-conroll så att den studsar i hennes munn. Hon suger lite, men sen åter till förhandlingen.... TYVÄRR blir det bara en fantastisk HE, men kommer såklart gå dit igen med mer cash. Underbar vistelse.

Sen när jag går, skymtar jag nog en katoey i rummet bredvid med världens sillisar...!

Besökte stället idag och det var kö ;-)... vände i dörren men hann och se din tjej med page och kan bara hålla med om att blicken var "fuck me".... Vad ville hon ha för HE? BTB? osv?
Citera
2013-02-12, 16:26
Medlem
kpcs avatar
Massagesugen igen så leta upp ett ställe inom rimligt avstånd i Göteborg.
Smyger in, möts av en fulsnygg och frågar efter massage. Blir invisad till en säng med drapperier, ombeds klä av och lägga mig ned.
Väl gjort kommer en yngre något snyggare tjej och förbereder massagen, ber om betalning. Snyggt, där ligger man naken och redo för massage men får resa mig fumla upp plånboken lämna en för stor sedel. Hon försvinner med penharna och återkommer med växel någon minut senare...
Så var det äntligen dags för massage, såg först efter vändning att hon var byggd som en Polsk kulstöterska, fast kortare och snyggare (i det dunkla rummet).
Nu började hon komma åt kulorna och den sovande petter-niklas. När den rest sig återkommer hon dit oftare
Självklart kommer frågan. Hon vill ha 5 jag visar 3 och hon bara skrattar. Jag går till sist med på 5 (för tänd för att gå otömd därifrån....).
Jag får smeka henne men så fort jag kommer för nära musen vänder hon bort den. Får khatoyvibbsr men inte mig emot...

Efteråt blir hon väldigt kramsjuk och säger vilken tid hon slutar. Lite försent då jag redan fått (köpt) mitt och inte är sugen mer den dagen, dessutom tänkte jag gymma den kvällen...
Citera
2013-02-13, 16:53
Medlem
berra77s avatar
Efter en höst där jag bara besökte kända ställen så
började suget att testa lite "nytt" infinna sig.

Under början av året har jag testat tre för mig nya salonger
i ett och samma område nordväst om Stockholm.

Salong nr 1:

Drop-in som jag alltid gör när det är en ny salong.

Belägen i källaren såsom många andra salonger. Väldigt skum belysning
vilket genast gav vibbar att här är det inte själva massagen som är huvudsysselsättningen.

Väl inkommen innanför dörren så möttes jag av en dam kring 35 år, lite lätt mullig utan att vara tjock.
Någon annan person såg jag inte till. Blev invisad till ett traditionellt rum utan dörr
men med draperi som avskiljare.

Såsom jag gjort det senaste året så lägger jag mig naken på mage utan att lägga över någon handduk över rumpan.
Om massösen vill använda handduk får hon göra det, vill hon inte så har jag inget emot att ligga med rumpan bar.

Massagen började som vanligt utan att avvika, en hygglig massage helt enkelt. Lite småprat som vanligt
kring namn, var man jobbar och bor etc.
Det var en aning kyligt i rummet vilket massösen noterade när mina händer var kalla, jag sa åt henne att värma händerna
och då placerade hon dem på ett bra ställe där det var varmt
Efter vändning så gick prisdiskussionen igång och här var det tveklöst att hela programmet
kunde erbjudas. Det blev en 69:a.
Efter att detta moment avslutats så fortsatte massagen

Betyg, 5 gradig skala

Lokalen: 2
Massagen: 3
Extra: 4
Prisnivå extra: 2 (dvs ganska dyrt)
Prisnivå massage: 3
Massösens utseende: 2
Svenskakunskap hos massösen: 2

Salong nr 2:

Drop-in
Tämligen nyöppnad, belägen i gatuplan vilket gör att det är lite ljusare och man
har möjlighet att få lite bättre vy över lokalen och massöserna.
Betalade min massage och blev invisad i ett rum där det som vanligt inte fanns någon dörr
och ett draperi avskiljde rummet från korridoren.

Fick en medlålders massös som var smal. Massagen var inget att hurra för, inte dåligt, inte jättebra.
Det som var irriterande var att det kändes som att hon hade bråttom och det visade sig att några av tjejerna
som jobbar på salongen inte hade kommit fast de borde. Det känns som att massösen kunde betydligt bättre när det gäller
massagen. Efter vändning så blev det en kort diskussion kring extra och det blev ett vanligt handjobb.
Efter extrabehandlingen fortsatte massagen en kort stund. Därefter rusade massösen in till nästa kund som väntade.

När jag klätt på mig igen så satt jag en stund och pratade med mamasan, hon berättade att hon inte
längre masserade själv eftersom hon inte "vågade". Man kan ju gissa att hon är gift med någon svensk som
inte är så förtjust i att hon "umgås" med kunder. Mamasan pratade riktigt bra svenska och berättade att
några av tjejerna hade varit ut på fest igår och det antagligen var därför de var sena.

Betyg:

Lokalen: 3
Massagen: 2
Extra: 3
Prisnivå extra: 3
prisnivå massage: 3
Massösens utseende: 3
Svenskakunskap hos massösen: 3

Salong nr 3:

Drop-in
Belägen i gatuplan.
När jag kommit in så fanns det i receptionsavdelningen ett litet rum där det satt en 4-5 tjejer.
En av dessa skuttade upp, tog betalt och ledde mig in i ett riktigt rum med riktig dörr vilket
alltid är positivt. Det var också varmt i rummet vilket är rätt ovanligt. Efter att ha klätt av mig
och lagt mig ned på madrassen så fick jag vänta en 5-6 minuter innan massösen kom in.

Det första jag fick höra var "oh sexy man" och förväntningarna på något speciellt låg i luften.
Därefter vidtog massagen vilken var mycket bra, efter inledningsfrasen så var jag överraskad att det
inte var mer pungsnudd och andra tecken på vad som man skulle vänta sig. När också massösen var
klädd i rätt utmanande klädsel så vore det underligt om det inte kom något erbjudande.

Efter dryga 20 minuter så var det vändningsdags och nu kom det tydliga fingervisningar om en lycklig
fortsättning. En handpåläggning på lilleman och frågan "he likes me?". Därefter fortsatte massagen med lite
lämpliga åtgärder från massösen för att lilleman inte skulle somna om.

När timmen började närma sig slutet så kom så frågan om extra. Här fanns det möjlighet till mer än handjobb
men prisdiskussionen strandade då prisnivån var lite väl tilltagen för min smak, speciellt när massösen inte
var någon skönhet utan mer ordinär

Det blev ett handjobb som var ypperligt utfört, går nog inte att få mycket bättre, högsta betyg på detta.

Två små irritationsmoment gjorde att upplevelsen inte var 100-procentig.
En gång rusade massösen ut ur rummet när en ny kund kommit in i salongen.
En annan gång ringde hennes telefon, hon struntade lyckligtvis att svara men lät telefonen fortsätta att ringa.

Efter massagen tog jag en dusch, duschen var fräsch.

Efter dusch på påklädning tog jag ett glas vatten och småpratade en stund med några av tjejerna som satt i
receptionsrummet. En av tjejerna pratade väldigt bra svenska och höll på att läsa i en körkortsbok, en annan av tjejerna
pratade däremot ingen svenska.

Betyg:

Lokalen: 4
Massagen: 4+
Extra: 5
Prisnivå extra: 2
Prisnivå massage: 3
Massösens utseende: 2
Svenskakunskap hos massösen: 2

Har nu samlat cirka 50 salonger i mitt arkiv och tycker fortfarande att det är kul att prova nya.
Citera
2013-02-14, 11:16
Medlem
RuneRusks avatar
Ett ställe i närförort jag inte besökt tidigare.

Två kvinnor i 35-40-årsåldern insvepta i filtar sitter bakom kassan och tittar på thailändsk tv på datorn.
Jag frågar om de fryser och betalar för en timme oljemassage och får kvitto. Hänvisas till ett stort rum med en 120 cm madrass på golvet. Får en positiv avslappnad känsla av bemötandet.

Jag klär av mig och lägger mig naken på madrassen utan handduk. Ser till att lilleman hamnar så långt ner att han är synlig mellan skinkorna. Alltså det vanliga upplägget.

Efter en liten stund kommer massösen in. Hon är strax under 40 (gissning) och har en fin figur med ett typiskt thailändskt utseende. Hon tar upp handduken som ligger hopvikt på madrassen och lägger över mig. Hon börjar med att massera benen. Det tar inte lång stund innan hon är uppe på låren och fingrar åker ner mot lilleman. Efter att andra benet fått sig en omgång, med ständiga turer till en allt gladare lilleman, är det skinkornas tur. Sedvanlig lätt konversation följer.

Hon snarare smeker än masserar och ofta åker ett finger kana hela vägen mellan skinkorna. Det är oerhört erotiskt och lilleman är inte lika liten längre. Givetvis visar jag min uppskattning genom att då och då sucka och småstöna. Det bådar gott inför fortsättningen.

Hon är en kunnig massös. Inte absolut topp men helt ok. Det blir ryggens tur och jag har en chans att lugna mig lite. Hon masserar och hittar alla de vanliga musklerna som behöver ses om. Efter en stund sätter hon sig på huk vid mitt huvud med benen på var sida om mig. Det slår mig genast att jag är mindre än 20 cm från hennes sköte. Lägger min hand mot hennes lår, högt uppe nästan vid baken. Hon luktar rent och gott.

Efter att armarna masserats är hon tillbaka vid skinkorna. Jag har svalnat av men samma behandling som tidigare ger samma resultat.

Nu är det dags för vändning och hon ler och småskrattar då och då. Handduken är bortslängd. Halvhård ligger jag med händerna under nacken medan hon fortsätter med framsidan av benen. Ljumskar och mage ger regelbunden kontakt med min allt styvare stolthet.

Så kommer då äntligen frågan. Hon har lyckats oerhört väl med att få mig på humör så det känns verkligen som det är dags. Vi kommer överens om ett pris för hj och jag får äran att se och klämma på hennes bröst. Hon runkar mig inte alltför fort utan i lagom takt med den ena handen. Den andra söker sig ner till mitt anus som hon pillar på. Efter ett tag ökar hon hastigheten och det ger förväntat resultat.

Massagen fortsätter med huvud och axlar/nacke. När tiden är ute frågar hon om jag vill duscha, men jag har lite bråttom så jag svarar att jag torkar av mig med handduken. Hon går ut och återvänder med en ny handduk som är genomdränkt i varmt vatten och hjälper mig med avtorkningen.

Jag betalar henne och får en kram. Tar ett glas vatten innan jag beger mig ut i snömodden.

Salong 4 (stora rum med dörr, dusch, trevlig thailändsk utsmyckning, avslappnad trevlig stämning)

Massage 4 (hon kan sin sak även om hon lägger ner mycket fokus på att hetsa upp mig)

HJ 4

Det blir flera besök.
Citera
2013-02-15, 17:51
Medlem
Vill dela med mig av mitt första hembesök som blev inte alls som förväntat.
Igår kväll fick jag besök av en massös som en tjejkompis (!) hade tipsat mig om. När jag öppnar dörren ser jag en otroligt snygg thailändsk kvinna på 25-30 framför mig. Vi småpratar lite. Hon verkar vara mycket trevlig. Sen får jag massage på sängen. Mycket behagligt. Tjejen är en expert på att få min kropp att slappna av. Efter massagen pratar vi igen och vi får fin kontakt så jag bestämmer mig för att bjuda henne på lite vin. Vi pratar resor och hon berättar att hon är nyss hemkommen från Dubai där hon hälsat på sin syster. Jag har själv jobbat där så vi har mycket att prata om. Det flyter på. Sen berättar hon att hon har precis dumpat sin svenska pojkvän (är detta en invit tänker jag då) och att hon älskar svenska män som alla är "so sweet" (andra inviten?). Utan förvarning frågor hon om hon kan sova över eftersom hennes port är låst på kvällen (detta måste väl vara en invit?). Jag tackar självklart ja tar henne till min säng och får en fantastisk natt med en kvinna som verkar vara född för att få mig att njuta maximalt. Tjejen är så grym och skön! Hon är expert på njutning. På morgonen bjuder jag självklart på frukost och vi tackar varandra för natten innan vi lämnar mitt hem.
Nu är jag bara lite nojig över att bli pappa om 9 månader men ungen kommer utan tvekan att bli j*vligt söt Absolut värt det!
Citera
2013-02-15, 20:15
Medlem
Kort publikation:
Återbesök Göteborg:
Pga av språket så gav jag henne 400:- för ett hj, men hon lägger sig ner o tar den djupt in i munnen när jag ligger där o blundar av njutning. Kom inte för mig att varna så en del av satsen kom i hennes mun men bara ett leende och torkning efteråt. Score 5/5

Ett annat återbesök men med en ny dam:
Härlig massage som gav kroppen vad den behövde, men med lättsamma drag över anus o pung.
Vändning kom och givetvis frågan.. Efter sedvanligt prutande så gav hon mig en underbar avslutning. Därefter återstod ca 20 min massage.
Kliver upp och blir erbjuden dusch som jag tackar ja till. Men precis när jag ska stänga dörren tar hon ett tag om min kuk och frågar om jag behöver hjälp. Stammar nästan fram ett ja, och hon föser in mig mot duschen. Dröm om min förvåning när hon tvättar hela min kropp, och givetvis speciellt min kuk.
Han styvnar givetvis och hon drar i den hårdare och hårdare till jag sprutar över hennes hand. Då säger hon: mmm, du följa med mig hem ikväll. Blir lätt stressad och drar en vals om jobb.
Score 5/5

/D
Ps, Hör gärna av er om ni har liknade upplevelser i GBG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in