2013-02-21, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Efterlysning:
Är här ingen som kan lägga upp lite erfarenheter gällande massage från Malmö. Lund och Helsingborg med omnejd.
Kom nu inte och säg att man enbart skall åka till Skånes huvudstad Köpenhamn eller till Helsingör för där minsan finns det grejer..Det är ju helt rätt men det finns ca 80-100 salonger i Skåne. Vore säkert upplyftande för besökarna av Skåne.

Kan inte du börja då? Får du inte åka över det stora havet för mamma eller söker du en skön stund framför datorn till en novellaktig recension.
Rätt tröttsamt med folk som vill ha tips men som aldrig kan bjuda till själv.
Lägger man upp en recension så har man 2 dagar senare 30 PM där alla vill ha "Tips" men inte kan erbjuda ett piss tillbaka.

Här har du en:
Var på en salong i Malmö. Snygg tjej 25-30 år. Bad om en oljemassage. Fick oljemassge. Det var skönt och behagligt. Jag betalade och gick.
Nöjd?
Citera
2013-02-22, 00:17
Medlem
Tyckte på onsdagskvällen att det skulle vara skönt med lite massage. Gick till ett ställe i Sthlms city där jag förra vintern erbjudits allt!

En liten tjej med små bröst tar hand om mig. Hon är kvar i det låsbara rummet medan jag klär av mig och ser på när jag släpper ut snorren. Lägger mig på mage med snorren neråt och utan handduk. Halvtimmes massage på baksidan med mycket knådande på rumpan. Halvtimme senare blir vändningen och hon masserar benen. En liten stund senare kommer frågan och jag frågar vad hon föreslår. Hon gör hj-tecknet och viskar 300 hundra (jag behövde inte ens pruta). Kör på - och hon är långt ifrån en vanlig avrunkning, hon verkligen smeker/masserar kuken. Trots att det är den bästa hj jag fått på ett thaiställe lyckas hon inte få mig att komma. Fem minuter på övertid och efter stängningsdags ger hon upp och massagen är över. Hon torkar av mig och jag klär på mig. När jag vill ge henne de 300 kronorna ser hon förvånad ut och säger att hon inte fick mig att komma. Det har jag aldrig hört förut men naturligtvis propsade jag på att hon skulle ha pengarna.
Citera
2013-02-22, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keith
Kan inte du börja då? Får du inte åka över det stora havet för mamma eller söker du en skön stund framför datorn till en novellaktig recension.
Rätt tröttsamt med folk som vill ha tips men som aldrig kan bjuda till själv.
Lägger man upp en recension så har man 2 dagar senare 30 PM där alla vill ha "Tips" men inte kan erbjuda ett piss tillbaka.

Här har du en:
Var på en salong i Malmö. Snygg tjej 25-30 år. Bad om en oljemassage. Fick oljemassge. Det var skönt och behagligt. Jag betalade och gick.
Nöjd?

Nä men...Jag tror fan det är Tony Richardsson som skriver här med användarnamnet Keith.."Bitter..inte fan ä ja bitter". Ursäkta introt men det var länge sen jag läste en kommentar här som var så negativ och fullstängit onödig.
Recension om lite annorlunda händelse från salong. Salongen den startades i år och är inte så långt från travbanan. Har ringt och beställt tid för en timme oljemassage. Anländer och får anvisat rum med drapperi för dörröpningen, vill låna toaletten, anvisas till de bakre regionerna i lokalen, får intrycket att de är djävligt stökigt och rörigt i lokalerna. Behandlingsrumet är prydligt och verkar rent dock. Strippar och lägger mig tillrätta. In kommer en dam som visar sig vara mycket artig ,välutbildad , språkkunnig och med socialkompetens utöver det vanliga och har välldigt proffsigt och ändå varmt förhållninssätt till mig och sitt arbete. Hon kan massage och fysiologi och förklarar vad hon gör och varför samt vilka följder behandlingen kan ge på min kropp. Hon är troligen den mest kunniga massös jag träffat, säkert mycket tack vare hennes utmärkta engelska. Här blir det inga pungsmekningar eller annan erotisk smekning, bara massage. Det var kanske inte detta jag hadde i tankarna när jag boka tid men så här efteråt så var det ju en ganska kul och annorlunda upplevelse. Detvisade sig att jag var hennes första kund i denna salong. Damen som var snygg och välvårdad kom från stora landet i öst och har verkat innom skönhets och spa branschen i landet där hon kom i från. Jag är övertygad om att hon inte hadde en aning om vad som försigår på de flesta Thaimassagesalonger. Kanske arbetsförmedlingen har haft ett finger med i spelet..inte bara svarta pengar florerar i denna bransch nu kanske även lönebidrag. Gott nog Keith?
Citera
2013-02-22, 08:10
Medlem
Hade igår vägarna förbi Sveriges sydligaste norrlandsstad och passade då på att ta en paus på att massageställe. Mycket duktig massös som använde sina underarmar på ett skönt sätt under massagen. Tyvärr höll hon sig på ett säkert avstånd från mina intima delar så något återbesök blir det inte för min del.
Citera
2013-02-22, 09:06
Medlem
Citat:
Nä men...Jag tror fan det är Tony Richardsson som skriver här med användarnamnet Keith.."Bitter..inte fan ä ja bitter". Ursäkta introt men det var länge sen jag läste en kommentar här som var så negativ och fullstängit onödig.
Recension om lite annorlunda händelse från salong. Salongen den startades i år och är inte så långt från travbanan. Har ringt och beställt tid för en timme oljemassage. Anländer och får anvisat rum med drapperi för dörröpningen, vill låna toaletten, anvisas till de bakre regionerna i lokalen, får intrycket att de är djävligt stökigt och rörigt i lokalerna. Behandlingsrumet är prydligt och verkar rent dock. Strippar och lägger mig tillrätta. In kommer en dam som visar sig vara mycket artig ,välutbildad , språkkunnig och med socialkompetens utöver det vanliga och har välldigt proffsigt och ändå varmt förhållninssätt till mig och sitt arbete. Hon kan massage och fysiologi och förklarar vad hon gör och varför samt vilka följder behandlingen kan ge på min kropp. Hon är troligen den mest kunniga massös jag träffat, säkert mycket tack vare hennes utmärkta engelska. Här blir det inga pungsmekningar eller annan erotisk smekning, bara massage. Det var kanske inte detta jag hadde i tankarna när jag boka tid men så här efteråt så var det ju en ganska kul och annorlunda upplevelse. Detvisade sig att jag var hennes första kund i denna salong. Damen som var snygg och välvårdad kom från stora landet i öst och har verkat innom skönhets och spa branschen i landet där hon kom i från. Jag är övertygad om att hon inte hadde en aning om vad som försigår på de flesta Thaimassagesalonger. Kanske arbetsförmedlingen har haft ett finger med i spelet..inte bara svarta pengar florerar i denna bransch nu kanske även lönebidrag. Gott nog Keith?

Är jävligt allergisk mot nördar som skall ha och ha utan att anstränga sig själv. Jag och andra skall alltså testa runt och lägga tusenlappar på salonger och sedan skall du sitta bakom en datorskärm och få gratis tips? Jo, tjena.
Som jag tolkar ditt inlägg så skulle jag skriva en recension om ett ställe där jag erhållit extra service och när du läst den som hade jag fått ett PM inom 2 minuter från dig om jag inte kunnat tänka mig att ge dig tips var detta stället låg. Ett tips som du sedan svär på att aldrig någonsin så länge du lever skulle dela med dig till någon annan om...sorry gosse...Skåne är inte tillräckligt stort ännu för att dela med sig av de guldkornen som finns i här. I synnerhet när man inte kan inleda med att dela med sig av egna erfarenheter.
Citera
2013-02-22, 09:57
Medlem
tur att man lämnat präktiga sverige o har det gott i LOS för några hundrningar för LT.
ha det surt hemma bröder....
Citera
2013-02-22, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keith
Är jävligt allergisk mot nördar som skall ha och ha utan att anstränga sig själv. Jag och andra skall alltså testa runt och lägga tusenlappar på salonger och sedan skall du sitta bakom en datorskärm och få gratis tips? Jo, tjena.
Som jag tolkar ditt inlägg så skulle jag skriva en recension om ett ställe där jag erhållit extra service och när du läst den som hade jag fått ett PM inom 2 minuter från dig om jag inte kunnat tänka mig att ge dig tips var detta stället låg. Ett tips som du sedan svär på att aldrig någonsin så länge du lever skulle dela med dig till någon annan om...sorry gosse...Skåne är inte tillräckligt stort ännu för att dela med sig av de guldkornen som finns i här. I synnerhet när man inte kan inleda med att dela med sig av egna erfarenheter.

Tycker fortvarande din ton är negativ. Vad är problemet för dig, pengarna eller din egoistiska syn på dina erfarenheter. Om du nu vill läsa min efterlysnig så finns där inte någon begäran om tips på konkretta salonger eller motsvarande.
Anser du att dina erfarenheter i ämnet är alldeles för dyrköpta för att du skall kunna dela med dig så skriv inte i denna tråd. Du får rätt mig om jag har fel men tråden handlar väl om just recensioner om thaimassage. Du får gärna Pm mig så kan vi se om jag kan hjälpa dig att spara en eller annan krona.
Citera
2013-02-22, 11:20
Medlem
Citat:
Tycker fortvarande din ton är negativ. Vad är problemet för dig, pengarna eller din egoistiska syn på dina erfarenheter. Om du nu vill läsa min efterlysnig så finns där inte någon begäran om tips på konkretta salonger eller motsvarande.
Anser du att dina erfarenheter i ämnet är alldeles för dyrköpta för att du skall kunna dela med dig så skriv inte i denna tråd. Du får rätt mig om jag har fel men tråden handlar väl om just recensioner om thaimassage. Du får gärna Pm mig så kan vi se om jag kan hjälpa dig att spara en eller annan krona.
Kan bara hålla med Keith att ditt problem är att du inte delar själv men frågar efter tips. Simple as that. Fattar du inte det så är det inte ens lönt att diskutera
Give and you shall recieve
Citera
2013-02-22, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruttu
Kan bara hålla med Keith att ditt problem är att du inte delar själv men frågar efter tips. Simple as that. Fattar du inte det så är det inte ens lönt att diskutera
Give and you shall recieve

Ja men snälla du..jag har inte bet om tips .Läs mina inlägg från början...inkl min recension...
Senast redigerad av peter123456 2013-02-22 kl. 11:47.
Citera
2013-02-22, 13:29
Medlem
Kände mig lite fredagskåt för två timmar sen o riktade bilen mot ett säkert kort i Malmö. Ny tjej som skulle utföra massagen och hon visade in mig till mitt rum och vi konverserade lite på engelska undertiden jag klädde av mig naken framför henne. Tjejjen var väl nånstans mellan 25-30 o hade ett par underbart stora fasta bröst under sitt tajta uringade linne. Massa pungsnudd och så kommer frågan. Vi kommer överens om ett bra pris och hon tar fram sina vackra bröst samtidigt som jag får en skön avrunkning. Det var ok att jag slickade o sög hur mycket jag ville, men innanför byxorna var jag dessvärre inte välkommen (Vilket faktiskt inte var hela världen med tanke på priset).

Sprut och avtorkning o så fick jag hennes kort med namn så jag kunde ringa o boka henne direkt nästa gång o med ett löfte att menyn kanske innehåller mer då.
Citera
2013-02-22, 13:48
Medlem
skulle besöka ett ställe på Kungsholmen men backade ur då jag upptäckte en kamera i huset mitt emot på 3:den våningen detta var för 10 min sedan så jag får prova nått nytt ställe istället.
Citera
2013-02-22, 14:09
Medlem
Ett ställe ungefär på vägen mot spexarnas stad. Märkligt disponerade utrymmen med drapperier. Massagesängen obehagligt nära bullrande utemiljö. Dusch erbjuds både innan och efter. Damen ganska stadig men inte tjock ca 30. Strippar och lägger mig på den stora sängen. In kommer damen och frågar vad som önskas..hon rablar lite, bestämmer mig för BTB till ett pris som tycks vara standard i stan..Det märks att hon skiter i massagebiten och kör stenhårt för komma till slutet..lyckas hålla henne sysselsat i 45min..hon är lite för fixerad vid att få detta undanstökat snabbt. Hon har fantastisk välformade tuttar. shitchatar lite, gemensam dusch och i väg. Har träffat denna dam på ett par andra salonger med full service. Detta erbjöds dock inte denna gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in