Citat:
Ursprungligen postat av Keith
Kan inte du börja då? Får du inte åka över det stora havet för mamma eller söker du en skön stund framför datorn till en novellaktig recension.
Rätt tröttsamt med folk som vill ha tips men som aldrig kan bjuda till själv.
Lägger man upp en recension så har man 2 dagar senare 30 PM där alla vill ha "Tips" men inte kan erbjuda ett piss tillbaka.
Här har du en:
Var på en salong i Malmö. Snygg tjej 25-30 år. Bad om en oljemassage. Fick oljemassge. Det var skönt och behagligt. Jag betalade och gick.
Nöjd?
Nä men...Jag tror fan det är Tony Richardsson som skriver här med användarnamnet Keith.."Bitter..inte fan ä ja bitter". Ursäkta introt men det var länge sen jag läste en kommentar här som var så negativ och fullstängit onödig.
Recension om lite annorlunda händelse från salong. Salongen den startades i år och är inte så långt från travbanan. Har ringt och beställt tid för en timme oljemassage. Anländer och får anvisat rum med drapperi för dörröpningen, vill låna toaletten, anvisas till de bakre regionerna i lokalen, får intrycket att de är djävligt stökigt och rörigt i lokalerna. Behandlingsrumet är prydligt och verkar rent dock. Strippar och lägger mig tillrätta. In kommer en dam som visar sig vara mycket artig ,välutbildad , språkkunnig och med socialkompetens utöver det vanliga och har välldigt proffsigt och ändå varmt förhållninssätt till mig och sitt arbete. Hon kan massage och fysiologi och förklarar vad hon gör och varför samt vilka följder behandlingen kan ge på min kropp. Hon är troligen den mest kunniga massös jag träffat, säkert mycket tack vare hennes utmärkta engelska. Här blir det inga pungsmekningar eller annan erotisk smekning, bara massage. Det var kanske inte detta jag hadde i tankarna när jag boka tid men så här efteråt så var det ju en ganska kul och annorlunda upplevelse. Detvisade sig att jag var hennes första kund i denna salong. Damen som var snygg och välvårdad kom från stora landet i öst och har verkat innom skönhets och spa branschen i landet där hon kom i från. Jag är övertygad om att hon inte hadde en aning om vad som försigår på de flesta Thaimassagesalonger. Kanske arbetsförmedlingen har haft ett finger med i spelet..inte bara svarta pengar florerar i denna bransch nu kanske även lönebidrag. Gott nog Keith?