2010-10-12, 17:10
Bannlyst
Alkohol. Kondom. Lokalbedövningssalva.

Kombinera en, två eller varför inte alla tre?
Citera
2010-10-12, 17:12
Medlem
gggannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiftz
testat fördröjnings sprey? har en polare som körde med det och gav tydligen rätt bra resultat.

http://www.intimera.se/eros-101-prol...spray-378.html

WOAH! Jag bara reagerade på att det absolut första svaret faktiskt var seriöst! Good for you, Mandaaa!
Citera
2010-10-12, 17:18
Medlem
miscans avatar
Några tips :
-Låt han dra en runk så han kommer nån timma innan.
-Låt han dricka lite alkohol, så han bara blir lite lätt lullig inte full, brukar bli mycke svårare och komma när man har lite alkohol i sig.
-Köp "bedövnings spray" finns i dom flesta sex affärer att köpa, så han får lite mindre känsel på penisen

Lycka till!
Citera
2010-10-12, 17:25
Medlem
blackjackks avatar
Låt han fixa en porr kuk så löser det nog sig
Citera
2010-10-12, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Han lider av för tidig utlösning.
Är det sant?

Testa den där sprayen, har också hört att den ska fungera hyfsat bra.
Citera
2010-10-12, 18:10
Medlem
Mandaaas avatar
Jihooooooo va många seriösa svar jag fick!
Är i chocktillstånd bara av det!
Men många bra svar..
Den där fördröjningssprayen hade jag fördomar mot men kanske kanske...man...ska ge han en tidig...hmm julklapp.

Annars är faktiskt det allra bäst när han är SKITfull, då kan han i regel halvsova och det är perfekt för då får jag ligga hur länge jag vill.

Och nej det behöver inte vara 20 minuters dunderknullande..Är oftast som bäst med just snabbisar, men ....ibland...skulle det vara roligt med nåt som sagt varade lite.

De tipset om att runka några gånger innan fungerar säkert, men jag vet inte, tycker det känns som att ifall han redan har kommit några gånger så känns det som att han bara ligger med mig för att jag vill, inte för att han själv vill. För då har han ju redan hmm tömt sig några gånger!
För tror faktiskt att han har mindre sexlust än mig, kanske just pg.a det här antar jag..
Citera
2010-10-12, 18:33
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davey
Alkohol. Kondom. Lokalbedövningssalva.

Kombinera en, två eller varför inte alla tre?

Word
Citera
2010-10-12, 19:21
Medlem
HaxxarNs avatar
Kokain!!
Citera
2010-10-12, 19:29
Medlem
Om jag är på väg att komma så brukar jag be tjejen dra till mig stenhårt i fejset.. funkar finemang.
Citera
2010-10-12, 19:31
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandaaa
Jag går in på toan med min bästa vän dildon.

Va fan ska man göra!!!?

Testat teasa han med den då?
Citera
2010-10-12, 19:32
Medlem
Trollkarlen17s avatar
Som många andra säger med att runka innan osv osv. Eller Så bara skiter ni i förspelet.
Citera
2010-10-12, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandaaa
Jihooooooo va många seriösa svar jag fick!
Är i chocktillstånd bara av det!
Men många bra svar..
Den där fördröjningssprayen hade jag fördomar mot men kanske kanske...man...ska ge han en tidig...hmm julklapp.

Annars är faktiskt det allra bäst när han är SKITfull, då kan han i regel halvsova och det är perfekt för då får jag ligga hur länge jag vill.

Och nej det behöver inte vara 20 minuters dunderknullande..Är oftast som bäst med just snabbisar, men ....ibland...skulle det vara roligt med nåt som sagt varade lite.

De tipset om att runka några gånger innan fungerar säkert, men jag vet inte, tycker det känns som att ifall han redan har kommit några gånger så känns det som att han bara ligger med mig för att jag vill, inte för att han själv vill. För då har han ju redan hmm tömt sig några gånger!
För tror faktiskt att han har mindre sexlust än mig, kanske just pg.a det här antar jag..

Ofta är för tidig utlösning ett rent psykologiskt problem skapat av nervositet och att man spänner sig för mycket i försöken att hålla tillbaka och inte komma. Det här går att träna bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in