2010-08-07, 00:26
Medlem
kom flera gånger
Citera
2010-08-07, 00:29
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamel1
Typ så ja. därför är jag rädd att det blir värre och göra bort mig när jag ska ha sex...
Jag förstår. Sluta oroa dig, für i helvete! Du kan ju ta hand om dig själv precis om du vill när du tallar på ledstången i din barnkammare!
När du knullar är det en helt annan sak. Du har en fitta runt snoppen som inte alls drar runt förhuden på samma sätt som när du har handen däromkring. Du kommer köra ut och in i ett mak tempo som inte alls är i närheten utav vad du runkar i.
Således tror jag snarare att du INTE kommer få tidig utlösning när du knullar, troligen tvärtom - du kommer inte alls. Då får du prestationsångest och tänker för mycket på hur du beter dig under sexuella akten.
Citera
2010-08-08, 17:27
Bannlyst
Tjejer är då aldrig nöjda. Min nuvarande "flickvän" brukar sucka och typ "humma" (på skoj, förstås) när jag har juckat några gånger sedan slutat i några sekunder då jag varit nära på att komma. Och när jag väl lyckats får man istället "men kom någon gång då, har kommit för längesen". FUCK THEM!
Citera
2010-08-12, 10:08
Medlem
Tja jag är också en sopa i sängen nykter, sen känns det mer som en porrfilm om man är full! (det funkar dvs men är rätt flummigt)

Jag vet 1 grej som fungerar och det är cannabis i mitt fall iaf, man får en utomordentlig förmåga att bestämma när man ska spruta+ att allt är väldigt mycket skönare både för dig och tjejen (för man får ett riktigt råstånd)

detta bara kanske är individuellt, och det är ju förståss inte så lätt att säga till en tjej att man bara ska gå o röka en joint så man kan knulla bättre...

Men har man ett stabilt förhållande så tror jag det kan vara en lösning
Citera
2010-10-10, 18:15
Medlem
jag har samma problem men har inte kommit på en lösning än. runkar varje dag och det är samma sak där :S
Citera
2010-10-10, 18:29
Medlem
jag har samma problem och har haft det flera år
Citera
2010-10-12, 16:38
Medlem
Mandaaas avatar
Pojkvän kommer för fort..nåt nytt mirakeltips...någon!?!

Hej hej!!
Ny här...eller ny och ny, bara inte använt min inloggning utan mest suttit här och rotat.
Men nu måste jag få skriva av mig litegrann...

Jag har har nu i över ett år varit tillsammans med en kille jag älskar och allt det där.
Men problemet är att jag inte står ut med vårat j***a sexliv.
Det bara går inte!
Han kommer på en gång och hur vi än har provat att han ska hålla sig och göra nåt annat och allt det där, jag har provat att suga honom sakta istället men slutar ofta med att man får den där nästan deprimerande meningen " jag kommer komma snart." jaha, okej. Hann ju få den inuti mig 1 minut och det är en BRA dag!
Jag har dragit med mig hur mycket sexleksaker som helst, så visst blir jag nöjd för han är mån om att jag ska ha det skönt, men ibland bara tröttnar jag på att bli slickad.
Jag vill ju rida honom! Gäääärna tills man blir sådär djuriskt jävla svettig och extremt slut i kroppen.
Vill bara bli sådär sönderknullad nån gång. Eller inte bara det heller, lugnt och fint men gärna längre än ja, 30 sekunder skulle vara trevligt.

Skitjobbigt och tråkigt är det och jag vet att han tycker att det är jättejobbigt..och pinsamt, och han är rädd att jag ska lämna han pg.a det. Vilket jag aldrig skulle göra..men börjar bli tröttsamt

Och inget intresse har han av att fortsätta knulla efter att han ha kommit heller..
Känns så uttråkande att veta precis vad som ska hända.
Han slickar mig, jag kommer.
Han stoppar in den. Han kommer.
Vi sover.
Jag går in på toan med min bästa vän dildon.

Va fan ska man göra!!!?
Citera
2010-10-12, 16:42
Medlem
Stiftzs avatar
testat fördröjnings sprey? har en polare som körde med det och gav tydligen rätt bra resultat.

http://www.intimera.se/eros-101-prol...spray-378.html
Citera
2010-10-12, 16:43
Medlem
Han skall runka ofta med startstopp-metoden
Gärna med ett massivt grepp också så att penis får känna att den lever.

Du kan ju gå ut och gå någon timma om dagen medan han kör sitt race under en timma, minst en timma skulle jag säga.
Citera
2010-10-12, 16:45
Medlem
Be han runka tre, fyra gånger innan sexet då? Det borde hjälpa lite iaf!
Citera
2010-10-12, 17:02
Medlem
få honom runka 2 ggr timmen innan ni ska ha sex
Citera
2010-10-12, 17:07
Medlem
sluta larva er

få honom intresserad av att tillfredställa kvinnan på andra sätt , tror det är ett skitbra komplement.
Cunnilingus, tantra. blabla.

jag förstår (eller förstår inte, men har fått uppfattningen) att kvinnor gillar bådeoch, och klart ni kan vilja bli knullade hårt och länge. och han kan såklart jobba på det med =)

men för att det skall bli bra i sänghalmen för dig, så behövs knappast en 20 mins uthållighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in