2010-07-01, 22:56
Medlem
Grainger-13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samvetsbikten
Jag kommer själv löjligt snabbt när jag rider min kille (vi pratar 30-60 sekunder), men av någon märklig anledning känns det mer accepterat då jag är tjej, och jag har därför inte den minsta ångesten efter det.

(Självklart kan jag hålla ut mycket längre utan några som helst problem, men om jag bara ger efter då det är extremt, sinnessjukt skönt så blir det de där 30-60 sekundrarnas liggen hahaha..)

Huh? Är du klar efter 30-60s? Får ditt knull packa ihop och lämna byggnaden så att säga? OMFG!
Citera
2010-07-02, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grainger-13
Huh? Är du klar efter 30-60s? Får ditt knull packa ihop och lämna byggnaden så att säga? OMFG!

Skulle aldrig "låta mig själv komma" så fort med någon om det inte var för att killen/killarna i fallet varit och är stabila partners. Sedan innebär det ju inte alltid slutet bara för att jag kommit
Citera
2010-07-02, 02:42
Medlem
Grainger-13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samvetsbikten
...Sedan innebär det ju inte alltid slutet bara för att jag kommit

Puh! Var lite orolig där ett tag. En orgasm för en tjej är ju bara början trots allt.
Citera
2010-07-02, 22:27
Medlem
The_Aces avatar
Kan du inte prova det där tricket med dubbel kondom så att du blir lite mer okänslig?
Citera
2010-07-02, 23:23
Medlem
Deltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Ace
Kan du inte prova det där tricket med dubbel kondom så att du blir lite mer okänslig?

Har testat det vid två tillfällen, båda gångerna blev det oskönt för den motsvarande könet :P Inte att rekommendera!
Citera
2010-07-15, 21:00
Medlem
Timpsiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Finns ett enkelt, billigt och fungerande knep för er som har problem med förtidig utlösning. Använd salvan Xylocain som finns att köpa på apoteket. Den är en bedövningssalva som tar bort klåda vid myggbett m.m.

Funkar utmärkt att ta en liten klick och smörja in ollonet ca 20-30 min innan ni skall ha sex. Salvan gör att ollonet inte är lika känsligt som innan. Man har fortfarande sex och skönt, men eftersom ollonet inte riktigt är lika känsligt så dröjer det längre innan orgasmen kommer.

Fick tipset av en kompis och jag provade även om jag inte lider av för tidig utlösning. Samtliga 4 ggr som jag testat med salva har jag ändå kunnat hålla på längre än normalt.

Billig lösning som fungerar. Lycka till.

OBS sexet är lika skönt. Man känner alltså fortfarande ungefär likadant som innan, men med den skillnaden att det krävs lite mer för att "reta" fram orgasmen. Det är alltså inte som att knulla utan att känna kuken, för man njuter lika länge som innan dock tar det lite längre tid. Och det var ju själva poängen. Eller hur?

Men hur blir det om hon ska suga av dig då? Då bedövas väl hela munnen

kan man inte ta på gelen, vänta 15-20 min och sen tvätta bort det ytligt. Finns det ändå kvar så tjejen kan få det i munnen och bli bedövad?
Citera
2010-07-15, 21:19
Medlem
Grainger-13s avatar
Har personligen inga sådana problem som för tidig utlösning utan precis tvärtom, för sen utlösning, jag brukar komma när hon gått hem. Skämt å sido....

Du är ung och du kommer snabbt, OCH?
Jag ger mig fan på att din lille soldat står i givvakt igen efter några minuter. Sexet är väl inte över bara för att du kommit en gång eller?
Tjejerna tillåts ju komma flera gånger under akten utan att vi grabbar lägger av för det.
Ge henne ett par orgasmer innan penetration och sen ska du se att det är ingen som klagar efter att du har dunkat på henne två-tre gånger.
Citera
2010-07-24, 19:29
Medlem
Jensofswedens avatar
När man inte kan hålla sig längre.

Jag brukar kunna hålla mig någon/några dagar utan att runka så att säga.

Jag var uppe i 3 dagar idag och tänkte att det skulle fortsätta. Hursomhelst blev jag jävligt kåt för några timmar sedan och likt ett djur sökte sig handen ner till kuken. Jag drog ned gylfen på jeansen, slängde upp benen på sidan av datorbordet och drog upp och ner längs skaftet på min stolthet. Det räckte med 1 minuts porrfilm och 3 minuters fantasier om olika IRL-tjejer och orgasmen var ett faktum.

Vad som stör mig litet dock är att jag knappt kunde kontrollera det; jag var typ tvungen att runka och få utlösning för annars skulle jag blivit frustrerad och otillfredsställd. Tanken på att vänta till imorgon fanns inte. Hur är det för er? Kan ni kontrollera er i flera dagar i sträck?
Citera
2010-07-24, 19:34
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Tanken på att vänta till imorgon fanns inte. Hur är det för er? Kan ni kontrollera er i flera dagar i sträck?
Ja? Va i helvete killen.
Citera
2010-07-24, 19:45
Bannlyst
Brukar inte ha några problem att vänta i några veckor... Och har aldrig känt mig tvungen direkt som du beskrivet
Citera
2010-07-24, 19:46
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banangodis
Brukar inte ha några problem att vänta i några veckor... Och har aldrig känt mig tvungen direkt som du beskrivet

Några veckor! Seriöst?
Citera
2010-07-24, 20:10
Medlem
TheAlamos avatar
Ibland har jag inget behov, så länge man inte är omgiven av tankar på brudar. Kan ganska lätt hålla mig i några veckor om det skulle behövas. Man behöver bara annat att tänka på. Sen är väl utlösning även bra för kulorna och prostatan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in