2025-04-11, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baloo99
Hej!
Skulle vilja veta hur länge ni andra kan hålla på, själv kan jag bara hålla på i max 20-25 minuter, tror att många tjejer tycker att det är för kort.....Tips och råd och andra erfarenheter. Har läst att vissa tjejer vill ha sex i 1-2 timmar, för mig skulle det vara jättesvårt =(
Det spelar ingen stor roll om jag nyss haft sex, det går i alla fall för fort.

Låter juste som faan - tänk på dom som bara ligger o pumpar o skaver o blir
aldrig befreeade
Citera
2025-04-11, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halleluljah
Väldigt få kvinnor kommer av penetrationen som sådan. Därför är det fortfarande ett mysterium för mig hur detta kan vara ett problem för kvinnor.
Majoriteten jag har haft sex har kommit vaginalt, antingen helt vaginalt eller att man hjälper lite med smek etc för att nå till gränsen varav penetration gör resten.

Vidare så tycker kvinnor generellt att det blir skönare ju längre man håller på och njuter även om de nu inte skulle komma.
Då är 5 min inte speciellt kul om de nu inte hinner komma.
Citera
2025-04-14, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Majoriteten jag har haft sex har kommit vaginalt, antingen helt vaginalt eller att man hjälper lite med smek etc för att nå till gränsen varav penetration gör resten.

Vidare så tycker kvinnor generellt att det blir skönare ju längre man håller på och njuter även om de nu inte skulle komma.
Då är 5 min inte speciellt kul om de nu inte hinner komma.

Det förklarar saken men förvånar mig lite. Visst är man olika men vissa grejer undrar jag ändå om de är lite av en myt. Själv har jag i alla fall aldrig upplevt att någon kommit för fort. Skulle han komma direkt varje gång fattar jag att man vill mer, men fattar inte grejen med att man anses duktig om man kan hålla ut länge. Trist om man tröttnar för att sexet blir lite långtråkigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in