2004-05-25, 15:53
Medlem
Hej!
Skulle vilja veta hur länge ni andra kan hålla på, själv kan jag bara hålla på i max 20-25 minuter, tror att många tjejer tycker att det är för kort.....Tips och råd och andra erfarenheter. Har läst att vissa tjejer vill ha sex i 1-2 timmar, för mig skulle det vara jättesvårt =(
Det spelar ingen stor roll om jag nyss haft sex, det går i alla fall för fort.
Citera
2004-05-25, 15:57
Medlem
Asterixs avatar
Det finns nån muskel man kan träna, cp-muskel tror den förkortas.

Tillägg: pc-muskel heter det visst.
Citera
2004-05-25, 16:52
Medlem
Titta på en lång porrfilm och runka dig igenom hela filmen och sakta ner o öka efter behov...målet är att inte komma förren i slutet av filmen. Bra träning.
Citera
2004-05-25, 16:56
Medlem
LadyTieras avatar
ta pauser, använd kondom, finns en kräm som temporärt bedövar ollonet så att utlösning fördröjs. Träna med din flicka. ta pauser och ge henne oralsex istället för att stoppa in den i henne.

och 20 minuter är aldeles lagom i de flesta fall.
Citera
2004-05-25, 21:42
Medlem
Hylands avatar
20 minuter? Är du från vettet, människa?!?! Jag klarar max 2 minuter i nyktert tillstånd!

*In, ut, in, ut, in, ut. sträcka sig mot fjärrkontrollen och på med Kvinnofängelset - godnatt*
Citera
2004-05-25, 21:49
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
20 minuter? Är du från vettet, människa?!?! Jag klarar max 2 minuter i nyktert tillstånd!

*In, ut, in, ut, in, ut. sträcka sig mot fjärrkontrollen och på med Kvinnofängelset - godnatt*

Hyland är en man helt i min stil!

Men om man ska vara lite seriös, så skulle det nog vara en fördel att ta lite kortare pauser, som LT säger. Det lär ju leda till att du orkar hålla på längre. Om det inte är din kondition som gör att du inte orkar längre, dvs.
Citera
2004-05-25, 22:00
Medlem
A-A-As avatar
Drick mycket alkohol och ragga bara på riktigt fula brudar.
Citera
2004-05-25, 22:17
Medlem
joyces avatar
Men varför vill du hålla på och fila mer än 25 minuter? Jag håller med L.T, 20 minuter är alldeles utmärkt. Man vill väl inte ha friktionsskador.

Sex handlar inte enbart om själva knullet så lägg lite mer krut på förberedelserna så ska du se att 10 minuters råknullande räcker mer än väl.
Citera
2004-05-25, 22:42
Medlem
LadyTieras avatar
Efterspelat är viktigast om det är någon man inte redan kämmer mycket väl, smek på ryggen puss i nacken osv.
Citera
2004-05-26, 15:45
Medlem
Mr Luva Luvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Efterspelat är viktigast om det är någon man inte redan kämmer mycket väl, smek på ryggen puss i nacken osv.
hmm.. inte när man har druckit alkohol.. då vill man helst sova...

Någon annan som har den erfarenhet?
Citera
2004-05-27, 08:58
Medlem
Säkre Sammys avatar
Kör med kondom, det suger men då tar det lång tid...
Citera
2004-05-27, 17:12
Medlem
Med två-tre timmar menar man nog snarare att man har långt förspel och efterspel och kanske har samlag 2 gånger. Men 3 timmar av intensivt samlag kan ju knappast vara nyttigt. Nej 20 minuter duger nog gott om det bara gäller samlagsdelen, gäller det alltihopa så är det värre :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in