2010-10-13, 12:46
Medlem
Runka innan, spray, kuk ring.
Citera
2010-10-13, 12:46
Medlem
pieceofminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MouIIyo
Runka innan, spray, kuk ring.

Varför allt detta runka innan? Vem fan vill knulla när man runkat?
Citera
2010-10-13, 12:56
Medlem
InYourFaceAssHoles avatar
Säg till honom precis när han håller på att komma, att han ska tänka på sin mamma. Kommer han trots det, så hade jag nog gjort slut. Fast det är klart, han kanske är så pass nära att han helt enkelt inte hinner stoppas. Men att du står ut kvinna!!!! Jag beundrar dig. Verkligen.
Citera
2010-10-13, 12:56
Medlem
Mandaaa hur funkar det när ni är riktigt fulla?

Resultatet brukar bli som kille att man blir en evighetsmaskin, något du just nu verkar sakna

Det kanske kan lätta på stämningen lite och få han att inse att ni måste lösa era problem.
Om han inte är mottaglig för förslag just nu
Senast redigerad av Senocs 2010-10-13 kl. 13:01.
Citera
2010-10-13, 13:01
Medlem
Pontaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandaaa
Så man måste bli ful för att få knulla.
Ska bli!!!!!!

Det har inte med det att göra... Tänk logiskt nu, om han inte är lika attraherad av dig så kommer han inte bli lika upphetsad och det leder till att han inte kommer lika fort alls. Sen kan du testa att bita han i örat när han börjar att närma sig "kommandet" det brukar hjälpa. Eller så kan du slå han på pungen.
Citera
2010-10-13, 13:08
Medlem
Mandaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senocs
Mandaaa hur funkar det när ni är riktigt fulla?

Resultatet brukar bli som kille att man blir en evighetsmaskin, något du just nu verkar sakna

Det kanske kan lätta på stämningen lite och få han att inse att ni måste lösa era problem.
Om han inte är mottaglig för förslag just nu

Det funkar skitbra! Speciellt när han är så full att han nästan somnar mitt i allt, bästa sexet jag har då.
Då får jag ju ligga hur länge jag vill.
Men det är ju inte så kul att vi måste vara fulla jämt för att ha det bra, men jo, det är då det är som bäst!
Citera
2010-10-13, 13:14
Medlem
laikaspaces avatar
Stud delay + kamagra = evighetsknull
Citera
2010-10-13, 13:17
Medlem
InYourFaceAssHoles avatar
Citat:
Jag står inte ut snart, därför jag skrev här
Nä men ska dra upp hans mamma nästa gång. Absolut !!
Risken finns att jag själv tappar lusten
haha ja det är ju en chansning. Men nästa gång så kanske han tänker på henne självmant så slipper du höra det också
Citera
2010-10-13, 13:18
Medlem
Det finns en annan enkel variant också.
Skaffa några blåa tabletter, låt honom knapra en halv tablett. Obs.. bara en halv tablett från början.
Efter att det gått för honom efter 30sekunder kan ni lattja en liten stund. När du börjar leka med honom kommer den vara så en jävla stenhård flaggstång fast det gick för honom för typ 10minuter sen. Då kommer du få rida på stocken halva natten sen oavsett hur många ggr det går för honom.
Citera
2010-10-13, 13:33
Medlem
Greve22s avatar
Använd en kukring. Då spelar det ingen roll hur mycket han kommer hans stånd kommer ändå att bestå.
Citera
2010-10-13, 13:57
Medlem
Är bara att dra ut kuken ifall man är nära att komma och sedan gå ner på tjejen ett par minuter och sedan fortsätta köra. Annars kan du ju börja med att suga av honom tills han kommer, sen går han ner på dig ett par minuter och sedan är det bara att köra hur länge som helst?
Citera
2010-10-13, 13:59
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Hej hej!!
Ny här...eller ny och ny, bara inte använt min inloggning utan mest suttit här och rotat.
Men nu måste jag få skriva av mig litegrann...

Jag har har nu i över ett år varit tillsammans med en kille jag älskar och allt det där.
Men problemet är att jag inte står ut med vårat j***a sexliv.
Det bara går inte!
Han kommer på en gång och hur vi än har provat att han ska hålla sig och göra nåt annat och allt det där, jag har provat att suga honom sakta istället men slutar ofta med att man får den där nästan deprimerande meningen " jag kommer komma snart." jaha, okej. Hann ju få den inuti mig 1 minut och det är en BRA dag!
Jag har dragit med mig hur mycket sexleksaker som helst, så visst blir jag nöjd för han är mån om att jag ska ha det skönt, men ibland bara tröttnar jag på att bli slickad.
Jag vill ju rida honom! Gäääärna tills man blir sådär djuriskt jävla svettig och extremt slut i kroppen.
Vill bara bli sådär sönderknullad nån gång. Eller inte bara det heller, lugnt och fint men gärna längre än ja, 30 sekunder skulle vara trevligt.

Skitjobbigt och tråkigt är det och jag vet att han tycker att det är jättejobbigt..och pinsamt, och han är rädd att jag ska lämna han pg.a det. Vilket jag aldrig skulle göra..men börjar bli tröttsamt

Och inget intresse har han av att fortsätta knulla efter att han ha kommit heller..
Känns så uttråkande att veta precis vad som ska hända.
Han slickar mig, jag kommer.
Han stoppar in den. Han kommer.
Vi sover.
Jag går in på toan med min bästa vän dildon.

Va fan ska man göra!!!?

Prova killa honom med fjäder i 40 min runt ollonet, se om han kommer då också .. Oftast kommer när man kör med "Kondom", för kondomen brukar ibland hamna fel, då kittlas de extra mycket, och risken är väldigt stor att man kommer för tidigt.
Kommer han lika tidigt om han druckit alkohol ?? Jag har motsatsen, jag ligger verkligen och kämpar för att komma haha, de jobbigare, för då tror tjejen att jag inte är intresserad av henne .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in