2009-04-19, 00:15
Citat:
Ursprungligen postat av toddlery
Efter en diskution så uppstod lite förvirring, jag utgick nämligen från att alla killar kunde relatera till för tidig utlösning på något personligt plan, men en kvinnlig bekant hävdade att hon aldrig träffat någon med den problematiken (20-30 sexpartners)
En fråga till de kvinnor som hänger på fb: Hur många killar upplever ni har eller har haft det här problemet i någon form?
Min erfarenhet från mig själv och mina manliga bekanta säger mig att typ 9/10 killar har erfarenhet från det på något sätt och jag blev förvånad när hon hävdade att hon aldrig varit med om det?
En fråga till de kvinnor som hänger på fb: Hur många killar upplever ni har eller har haft det här problemet i någon form?
Min erfarenhet från mig själv och mina manliga bekanta säger mig att typ 9/10 killar har erfarenhet från det på något sätt och jag blev förvånad när hon hävdade att hon aldrig varit med om det?
Varför måste detta äns vara ett problem? För de flesta killar beror snabb utlösning på att de VILL komma snabbt. Vem fan vill ligga och pumpa i flera timmar bara för att honan har svårt få det att rassla i äggstockarna? 10-15 minuter är lagom. Problemet är nog egentligen det omvända. Har polare som har svårt att komma vilket säkert beror på deras sexpartner. Gav en polare ett tipps om att han skulle lägga tanten sin på rygg med huvudet utanför sängkanten och sedan köra en Facial Abuse hårt, snabbt och brutalt. Tjejen hans var lite blyg men gick med på det efter massa tjafs. Problemet var att hon stötte bort honom hela tiden och skyllde på att hon inte fick luft och massa annat skit. När han sedan försökte stoppa in klockspelet i truten på henne igen ville hon knappt öppna munnen. Så länge han väl fått munknulla henne sa han att han hade säkert kommit bara han fått fortsätta med bruden klagade på allt mellan andningsproblem till fastighetsskatten. Rekommenderade honom att hålla för näsan på henne nästa gång. Han verkade lite osäker, men skulle prova iaf och återkomma med rapport.