2009-04-19, 00:15
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toddlery
Efter en diskution så uppstod lite förvirring, jag utgick nämligen från att alla killar kunde relatera till för tidig utlösning på något personligt plan, men en kvinnlig bekant hävdade att hon aldrig träffat någon med den problematiken (20-30 sexpartners)

En fråga till de kvinnor som hänger på fb: Hur många killar upplever ni har eller har haft det här problemet i någon form?

Min erfarenhet från mig själv och mina manliga bekanta säger mig att typ 9/10 killar har erfarenhet från det på något sätt och jag blev förvånad när hon hävdade att hon aldrig varit med om det?

Varför måste detta äns vara ett problem? För de flesta killar beror snabb utlösning på att de VILL komma snabbt. Vem fan vill ligga och pumpa i flera timmar bara för att honan har svårt få det att rassla i äggstockarna? 10-15 minuter är lagom. Problemet är nog egentligen det omvända. Har polare som har svårt att komma vilket säkert beror på deras sexpartner. Gav en polare ett tipps om att han skulle lägga tanten sin på rygg med huvudet utanför sängkanten och sedan köra en Facial Abuse hårt, snabbt och brutalt. Tjejen hans var lite blyg men gick med på det efter massa tjafs. Problemet var att hon stötte bort honom hela tiden och skyllde på att hon inte fick luft och massa annat skit. När han sedan försökte stoppa in klockspelet i truten på henne igen ville hon knappt öppna munnen. Så länge han väl fått munknulla henne sa han att han hade säkert kommit bara han fått fortsätta med bruden klagade på allt mellan andningsproblem till fastighetsskatten. Rekommenderade honom att hålla för näsan på henne nästa gång. Han verkade lite osäker, men skulle prova iaf och återkomma med rapport.
Citera
2009-04-19, 00:27
Medlem
orfikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Varför måste detta äns vara ett problem? För de flesta killar beror snabb utlösning på att de VILL komma snabbt. Vem fan vill ligga och pumpa i flera timmar bara för att honan har svårt få det att rassla i äggstockarna? 10-15 minuter är lagom. Problemet är nog egentligen det omvända. Har polare som har svårt att komma vilket säkert beror på deras sexpartner. Gav en polare ett tipps om att han skulle lägga tanten sin på rygg med huvudet utanför sängkanten och sedan köra en Facial Abuse hårt, snabbt och brutalt. Tjejen hans var lite blyg men gick med på det efter massa tjafs. Problemet var att hon stötte bort honom hela tiden och skyllde på att hon inte fick luft och massa annat skit. När han sedan försökte stoppa in klockspelet i truten på henne igen ville hon knappt öppna munnen. Så länge han väl fått munknulla henne sa han att han hade säkert kommit bara han fått fortsätta med bruden klagade på allt mellan andningsproblem till fastighetsskatten. Rekommenderade honom att hålla för näsan på henne nästa gång. Han verkade lite osäker, men skulle prova iaf och återkomma med rapport.

lol
Håller med om att långdraget sex är trökigt.
Citera
2009-04-19, 00:28
Medlem
Nej, det måste inte vara ett problem, men i de flesta fallen så blir det så.

Jag menar inte att diskutera hurvida det är killens "fel" eller inte, jag undrar bara hur vanligt det är eftersom att jag trodde att i princip alla killar upplevt det åtminstone under någon period i sitt liv?
Citera
2009-04-19, 02:24
Medlem
vnc-s avatar
Tror det bara är de första gångerna för att man blir överkåt eller något
Annars är det väl bara att pausa ett par sekunder när man känner att det börjar bli dags, eller köra lite långsammare. Jag har verkligen svårt att se hur man skulle kunna "faaaan, hoppsan där kom jag visst" efter 1-2min
Citera
2009-04-19, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av High five
Det har hänt ja, då definerar jag "att komma för fort" ett par minuter..
(lite OT) Jag ser vanligt knulltid ca 20minuter
(mer OT) dock så är skönast 30-40min, över det så blir det bara överdrivet länge, tappar fokus..

30-40 minuter? Vem fan pallar med det? Skulle kännas som man inte kom nånstans.
Citera
2009-04-19, 03:19
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
30-40 minuter? Vem fan pallar med det? Skulle kännas som man inte kom nånstans.

mmm blir rätt kasst i längden tycker inte själva penetrationen ska pågå mer än 10-15 minuter, max 20, efter det gör det typ ont.
Citera
2009-04-19, 06:25
Medlem
GloriousPettings avatar
Tråkigt att du bara vill ha andras tjejers syn på detta. Du får min manliga syn på det hela vare sig du vill eller inte!

Att killen kommer för tidigt är inte enbart killens fel, det kanske låter konstigt men mycket av det ligger hos tjejen också. Jag kan tänka mig att din kompis (som aldrig hade varit med om att en kille kommit för tidigt) är en sådan tjej som det är lätt att ha bra sex med, så hon kan mycket väl tala sanning.

"Lätta" tjejer för mig, om du nu vill veta, är tjejer som verkligen vågar njuta fullt ut av sex och vågar ta för sig. Det är lite svårt att beskriva det exakt men jag har varit tillsammans med tjejer som det har varit lekande lätt att ha koll på orgasmen med. jag ska väl tillägga, för att behålla lite av min manlighet, att det inte har varit några stora problem med de andra flickvännerna men det har ändå hänt någon gång då och då...
Citera
2009-04-19, 07:34
Medlem
Hylands avatar
Jag kommer alltid för sent och då kan jag ändå komma på 30 sekunder.
Citera
2009-04-19, 07:42
Medlem
snuffomans avatar
Det låter mycket märkligt att hon aldrig upplevt det problemet. Beror väl på hur man definierar det förmodar jag. Om "komma för fort" betyder att likt en finnig 13åring komma efter 30 sekunder så är det säkert väldigt ovanligt. För mig betyder däremot att "komma för fort" att jag kommer innan tjejen har fått sitt. Tösen du snackade med kanske antingen har väldigt lätt att komma eller definierar att komma för fort annorlunda från hur du definierar det?
Citera
2009-04-19, 11:38
Medlem
orfikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Jag kommer alltid för sent och då kan jag ändå komma på 30 sekunder.
Skoj för Tuss.
Citera
2009-04-19, 13:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuffoman
Det låter mycket märkligt att hon aldrig upplevt det problemet. Beror väl på hur man definierar det förmodar jag. Om "komma för fort" betyder att likt en finnig 13åring komma efter 30 sekunder så är det säkert väldigt ovanligt. För mig betyder däremot att "komma för fort" att jag kommer innan tjejen har fått sitt. Tösen du snackade med kanske antingen har väldigt lätt att komma eller definierar att komma för fort annorlunda från hur du definierar det?

Jag instämmer med ditt inlägg. Jag har varit med killar som kommer fort, men inte för fort, eftersom jag själv hunnit före -- och tror som du att det är en definitionsfråga om vad som är för fort, och hur man själv fungerar.
Citera
2009-04-19, 13:52
Medlem
Misty.s avatar
Jag räknar inte som "komma för fort" när killen medvetet f ö r s ö k e r komma, utan när han vill hålla på längre men det går för han ändå av någon anledning. Men jag tror, och enligt min erfarenhet så är den första varianten mycket vanligare, även den ofrivilliga också hänt några gånger.

Det är ju svårt att mäta i vilken utsträckning detta sker av flera anledning

-jag tycker inte själv att jag behöver få orgasm varje gång jag har sex. Inte nödvändigtvis åtminstone.

-vissa killar struntar eller bryr sig inte så mycket om annat än att spruta, men erkänner det inte.

-om sex utan att han kommer för fort nu är att båda kommer samtidigt, eller han efter mig så har jag lite svårt att relatera till hur "normal" den tid och den ansträngning som krävs för min orgasm är. Tex så kommer ju nästan alla killar för fort om jag behöver en timme av intensiva smekningar för att komma.

-sen är mitt sexliv inte så omfattande att det är statistiskt säkerställt att dra några slutsatser av

Fast jag har hellre en pojkvän som kommer för fort ibland än en som själv har svårt att få orgasm men ändå måste ha det vid varje samlag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in