2010-08-03, 17:01
Medlem
Zikozas avatar
Försök bara bli bekväm i situationen, det kommer att hjälpa! Berätta som det är.
Citera
2010-08-03, 20:05
Medlem
jcws avatar
Tala med en doktor, han/hon fattar säkert ditt problem.
Citera
2010-08-04, 23:39
Medlem
kamel1s avatar
Tidig utlösning

vet att det finns miljontals trådar om detta men,
Är en oskuld som har problem med tidig utlösning. Brukar komma efter ca 2minuters runk och med start-stoppmetoden kan jag lyckas komma upp i 7 minuter kanske. Har kört start-stop väldigt länge utan resultat. Kör ca en gång om dagen om det spelar nån roll.
Har fått ett BJ en gång och då hade jag tvärt om väääldigt svårt att komma, kanske berodde på alkoholhalten i kroppen(?)

Så, hur kommer jag till rätta med detta problem?
Citera
2010-08-04, 23:40
Medlem
micaeles avatar
Vilket problem? Du har ju för fan inte ens knullat än så du vet inte ifall du har ett problem eller inte. Självklart kommer du direkt när du tallar på dig själv, du vet ju precis hur du ska göra och har tränat i många år.

Knulla först, återkom därefter.
Citera
2010-08-04, 23:44
Medlem
Chupacabras avatar
Träning, träning, träning, eller kort och gott - Fortsätt ligga!
Citera
2010-08-04, 23:45
Medlem
Snöjs avatar
Jag förstår inte problemet? Det är väl bara bra att komma fort när man runkar, det är ju otroligt jobbigt att sitta i 15+ minuter och dra i snorren. Sen är det ju inte riktigt samma sak att runka och knulla..

Citat:
Ursprungligen postat av Chupacabra
Träning, träning, träning, eller kort och gott - Fortsätt ligga!
Börja ligga menar du.
Citera
2010-08-04, 23:46
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Det är många som kommer mycket snabbare om det är hemma och runkar än att t.ex. ha sex/bj
Citera
2010-08-04, 23:46
Medlem
hur gammal är du?
Citera
2010-08-05, 12:27
Medlem
micaeles avatar
Jag kanske har förstått ditt spörsmål fel (vore inte förvånande), men handlar det om att du tycker dig komma för fort när du runkar?
Citera
2010-08-05, 12:37
Medlem
kamel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Jag kanske har förstått ditt spörsmål fel (vore inte förvånande), men handlar det om att du tycker dig komma för fort när du runkar?
Typ så ja. därför är jag rädd att det blir värre och göra bort mig när jag ska ha sex...
Citera
2010-08-06, 22:29
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamel1
vet att det finns miljontals trådar om detta men, ...

Nja, ett tjugotal var det, men nu har jag fogat samman de flesta, så titta bakåt i tråden så skall du se det finns många tips.
/Mod
Citera
2010-08-07, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baloo99
Hej!
Skulle vilja veta hur länge ni andra kan hålla på, själv kan jag bara hålla på i max 20-25 minuter, tror att många tjejer tycker att det är för kort.....Tips och råd och andra erfarenheter. Har läst att vissa tjejer vill ha sex i 1-2 timmar, för mig skulle det vara jättesvårt =(
Det spelar ingen stor roll om jag nyss haft sex, det går i alla fall för fort.
Det är skillnad på att "ha sex" och "att penetrera."

Minns inte siffran men tror tiden för hur länge folk tyckte det ideala samlaget skulle vara var strax under 10 min eller så..

Men i de flesta fall var det väl typ 3 eller något.

Inte fan minns jag. Men ja, det är väl inget jävla maraton?

Känns som fem, 25 eller 90 minuter borde vara skitsamma rent penismässigt, sålänge man har konditionen och orkar ligga där o gnida kön hela kvällen.

Antingen vill man väl komma eller så är det inte så intensivt och ja.. då borde det ju vara lugnt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in