Citat:
Ursprungligen postat av Jedi-Mind
Då kan du lika gärna använda glidmedel. Dock rekommenderar jag inget utav dem då du inte ens känner något och du gynnar bara bruden, vilket är fel då båda ska njuta av samlag?

Så du tycker en torr fitta är bättre än en våt? Jag föredrar själv med glidmedel, helt underbart när man glider lätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Baraidioter
Du tror inte det blir bättre om man tänker på en Äcklig gubbjävel istället...
Inge fel på mulliga tjejer..
ha- antar att du är en mullig tjej.

men nej, inget fel. Men vissa tycker det är grymt oattraktivt med en mullig tjej. Och sitter han med tankar på en äcklig gubbe så kanske han blir slak.
OnT: Som många idioter säger, du kan träna dig till det. Men de tar otroligt lång tid och är jobbigt att behöva. Du kan stanna upp när du runkar, stanna upp när du gissar etc etc.
Annars kan du använda sån här bedövningsspray på sexbutiker, du sprayar på och så känner du inte lika mycket, annars finns det 2 kondomer du kan använda. Mitt tips till dig är att bli avrunkad eller avsugen innan, helt avrunkad då mannen i sitt normala tillstånd inte känner sig färdig, utan vill knulla ändå. Jag brukar gilla att få en avsugning tills jag kommer och sedan knulla på henne, nu har jag turen att knulla direkt efter jag kommit, har inga problem med det. Men annars kan ni vänta lite, alternativt att du ger henne oralsex efter du själv fått orgasm.
MEN, ska även tillägga att du kan ta också knulla henne, komma och så lägga dig om och sova. Fungerar alltid lika bra. Viktigaste är väl att du kommer?