2010-08-01, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Större chans att de spricker och ts blir pappa ist. Använd bara ett gummi

Ett gummi? En kondom?

Fan ibland har jag tänkt leka smart. När jag är med en tjej hemma så kåtar jag upp mig som fan bara för att jag ska hinna dra en snabb runk innan vi ska ligga. Men självklart så hinner man inte "gå på toa" innan man börjat köra igång. Så kommer typ direkt
Citera
2010-08-02, 22:32
Medlem
okochas avatar
lite off här kanske men jag känner raka motsatsen, har aldrig kommit i en tjej. Sist jag låg var för nån vecka sen, då höll vi på i över en timma utan att jag kom. Kände vid en tidpuinkt att jag var jävligt nära då kondomen sprack, men jag drog ut den snabbt som satan. Då är jag inte speciellt erfaren i dessa sammanhang. Varför tar det sån tid för mig? som avslutning sög hon mig i säkert en halvtimma utan att det hände nått.

P.S, jag var spiknykter
Citera
2010-08-02, 22:42
Medlem
palleman100s avatar
"You know what your problem is? You're putting the pussy on a pedestal" - The 40-year old virigin

Nej, men lite så är det nog, att du hetsar upp dig själv för mycket. Jag försöker ibland tänka på annat om jag börjar närma mig så att säga. dessutom kan du, som många har sagt, träna när du runkar genom att göra pauser
Citera
2010-08-02, 22:50
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolpappa
Fick en avsugning på A6 (köpcenter) av en tjej som jag knappt känner. Hon sög inte ens en minut innan jag kom. "Du kom i alla fall fort" sa hon
Whala Jönköping!

Nej, skämt åsido, du lider av för tidig utlösning, av kvinnor kallad one minute man.
Citera
2010-08-02, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marviil
Nej det är inte samma sak, men att vara uthållig handlar om träning. Och "träna" kan du göra själv. Annars kan du väl tänka på fotboll, isberg eller svampplockning under sexet. Då känner man faktiskt inte så mycket och glömmer typ bort partnern för en stund.
Men hur kul är det? Ligga och tänka på isberg medan man pumpar på? Killen är ju inte prostituerad, han har ju faktiskt sex för att han vill det själv.
Citera
2010-08-03, 00:41
Medlem
Vilken kvinna över 15 som inte är oskuld bryr sig hur snabbt du kommer första gången? slicka/pulla ett tag tills du är redo för nästa, till slut kommer du inte direkt. Öva ditt jävla miffo, ingen är ens halv taskig direkt på något här i livet. Din startgrop på uthållighet är bara två stråk före alla andra nybörjare.
Citera
2010-08-03, 00:49
Medlem
Dra en runk innan ni har sex, se till o komma under förspelet, så kan du köra på längre ! Du spänner dig säkert ganska mycke också..slappna av
Citera
2010-08-03, 01:35
Medlem
HHRs avatar
Kör på som vanligt, kom och sedan börja om!
Citera
2010-08-03, 11:51
Medlem
bamboochas avatar
Det har sagts tidigare i tråden, och jag som tjej håller med. Jag har utövat denna metod många gånger:

Se till att bruden ger dig en rejäl avsugning, sen kan du ju alltid bry dig om henne en stund tills du är fit for fight igen.
Citera
2010-08-03, 12:12
Medlem
dasdks avatar
Det finns ju fördröjnings-spray att köpa på de flesta sexbutiker. Testa en sån. De drar ner känsligheten och bedövar en aning. Säger iaf produktbeskrivningen...
Citera
2010-08-03, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acmilan87
När du stoppar in den så tänk på nån ÄCKLIG TJOCK TJEJ... Det lär lugna lillen lite.
Du tror inte det blir bättre om man tänker på en Äcklig gubbjävel istället...
Inge fel på mulliga tjejer..
Citera
2010-08-03, 16:08
Medlem
Plottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jedi-Mind
Då kan du lika gärna använda glidmedel. Dock rekommenderar jag inget utav dem då du inte ens känner något och du gynnar bara bruden, vilket är fel då båda ska njuta av samlag?

Så du tycker en torr fitta är bättre än en våt? Jag föredrar själv med glidmedel, helt underbart när man glider lätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Baraidioter
Du tror inte det blir bättre om man tänker på en Äcklig gubbjävel istället...
Inge fel på mulliga tjejer..

ha- antar att du är en mullig tjej. men nej, inget fel. Men vissa tycker det är grymt oattraktivt med en mullig tjej. Och sitter han med tankar på en äcklig gubbe så kanske han blir slak.

OnT: Som många idioter säger, du kan träna dig till det. Men de tar otroligt lång tid och är jobbigt att behöva. Du kan stanna upp när du runkar, stanna upp när du gissar etc etc.

Annars kan du använda sån här bedövningsspray på sexbutiker, du sprayar på och så känner du inte lika mycket, annars finns det 2 kondomer du kan använda. Mitt tips till dig är att bli avrunkad eller avsugen innan, helt avrunkad då mannen i sitt normala tillstånd inte känner sig färdig, utan vill knulla ändå. Jag brukar gilla att få en avsugning tills jag kommer och sedan knulla på henne, nu har jag turen att knulla direkt efter jag kommit, har inga problem med det. Men annars kan ni vänta lite, alternativt att du ger henne oralsex efter du själv fått orgasm.

MEN, ska även tillägga att du kan ta också knulla henne, komma och så lägga dig om och sova. Fungerar alltid lika bra. Viktigaste är väl att du kommer?
Senast redigerad av Plotti 2010-08-03 kl. 16:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in