Hej hej!!
Ny här...eller ny och ny, bara inte använt min inloggning utan mest suttit här och rotat.
Men nu måste jag få skriva av mig litegrann...
Jag har har nu i över ett år varit tillsammans med en kille jag älskar och allt det där.
Men problemet är att jag inte står ut med vårat j***a sexliv.
Det bara går inte!
Han kommer på en gång och hur vi än har provat att han ska hålla sig och göra nåt annat och allt det där, jag har provat att suga honom sakta istället men slutar ofta med att man får den där nästan deprimerande meningen " jag kommer komma snart." jaha, okej. Hann ju få den inuti mig 1 minut och det är en BRA dag!
Jag har dragit med mig hur mycket sexleksaker som helst, så visst blir jag nöjd för han är mån om att jag ska ha det skönt, men ibland bara tröttnar jag på att bli slickad.
Jag vill ju rida honom! Gäääärna tills man blir sådär djuriskt jävla svettig och extremt slut i kroppen.
Vill bara bli sådär sönderknullad nån gång. Eller inte bara det heller, lugnt och fint men gärna längre än ja, 30 sekunder skulle vara trevligt.
Skitjobbigt och tråkigt är det och jag vet att han tycker att det är jättejobbigt..och pinsamt, och han är rädd att jag ska lämna han pg.a det. Vilket jag aldrig skulle göra..men börjar bli tröttsamt
Och inget intresse har han av att fortsätta knulla efter att han ha kommit heller..
Känns så uttråkande att veta precis vad som ska hända.
Han slickar mig, jag kommer.
Han stoppar in den. Han kommer.
Vi sover.
Jag går in på toan med min bästa vän dildon.
Va fan ska man göra!!!?