Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-08-24, 09:05
Medlem
halvsvennes avatar
Så... Ass-anger vaknar upp trött, misserabel, bakis med morgonstånd, rädd att den skall pysa går han pang på rödbetan, vildhavre, könsjukdom?

Brudarna ilskna
Citera
2010-08-24, 09:07
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Det finns en kontaktperson för Belfast Feminist Network med det namnet, maila och fråga:

http://www.ukfeminista.org.uk/all-events/2-local-event/53-belfast-feminist-network-meeting.pdf
Förmodligen utlandsstudent?
Edit: finns på Ratsit, men inte i Enköping.

Brrr...vi för hoppas för nationens bästa att det inte är hon. Om det är hon kan vi slå fast att Julian Assange hamnat i klorna på en dumfeministkonspiration.

En proklamation: tjejer - gå inte till polisen i sådana här sammanhang, Jag kan inte riktigt förklara det men man går helt enkelt inte till polisen med sådant här. Det bara är så. Man fortsätter istället sitt liv. Tack.
Citera
2010-08-24, 09:08
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Det är möjligt att du har rätt. Hon verkar vara hyfsat smart/intellektuell samtidigt som hon bär på någon form av aggressivitet eller vrede. Den här UNT-artikeln från juni 2007 borde emellertid ha fått Säpo och FRA att sätta morgonkaffet i vrångstrupen.

Se http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:6Q1xZU5AzQUJ:www.unt.se/inc/print/rest-med-gastfria-klubben-432657-Default.aspx+Hon+har+med+hj%C3%A4lp+av+n%C3%A4tver ket+bott+gratis+i +Tyskland+och+%C3%A4ven+tagit+emot+resen%C3%A4rer+ fr%C3%A5n+olika+delar+av+v%C3%A4rlden&cd=1&hl=sv&c t=clnk&gl=se

Hospitality Club bör man nog kolla upp lite.
Citera
2010-08-24, 09:09
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Det är möjligt att du har rätt. Hon verkar vara hyfsat smart/intellektuell samtidigt som hon bär på någon form av aggressivitet eller vrede. Den här UNT-artikeln från juni 2007 borde emellertid ha fått Säpo och FRA att sätta morgonkaffet i vrångstrupen.

Se http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:6Q1xZU5AzQUJ:www.unt.se/inc/print/rest-med-gastfria-klubben-432657-Default.aspx+Hon+har+med+hj%C3%A4lp+av+n%C3%A4tver ket+bott+gratis+i +Tyskland+och+%C3%A4ven+tagit+emot+resen%C3%A4rer+ fr%C3%A5n+olika+delar+av+v%C3%A4rlden&cd=1&hl=sv&c t=clnk&gl=se

I en av mina favoritfilmer uttalas min favoritreplik som jag skarvar till en aning:

- Som så många andra intellektuella är hon bottenlöst dum.
Citera
2010-08-24, 09:14
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Det finns en kontaktperson för Belfast Feminist Network med det namnet, maila och fråga:

http://www.ukfeminista.org.uk/all-events/2-local-event/53-belfast-feminist-network-meeting.pdf
Förmodligen utlandsstudent?
Edit: finns på Ratsit, men inte i Enköping.

Tror vi kan avskriva e***ie w****rud. Finns ingen koppling till Enköping. Däremot är det inte omöjligt att kvinna 2 kan vara skriven i ex.vis. uppsala för studier (rätt ålder, antagligen under utbildning till en lika radikal feminist som AA), med ett föräldrahem i enköping.

Så därför tror jag inte man behöver stirra sig blind på att hon just är skriven i enköping.
Citera
2010-08-24, 09:14
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Brrr...vi för hoppas för nationens bästa att det inte är hon. Om det är hon kan vi slå fast att Julian Assange hamnat i klorna på en dumfeministkonspiration.

En proklamation: tjejer - gå inte till polisen i sådana här sammanhang, Jag kan inte riktigt förklara det men man går helt enkelt inte till polisen med sådant här. Det bara är så. Man fortsätter istället sitt liv. Tack.

The Vagina Monologues

Ännu en hjärntvättad feminist.

http://www.tyroneconstitution.com/stories/5
Citera
2010-08-24, 09:15
Medlem
Citat:
I en av mina favoritfilmer uttalas min favoritreplik som jag skarvar till en aning:

- Som så många andra intellektuella är hon bottenlöst dum.

Det är också fullt möjligt. En nyttig idiot/wannabe som är fullständigt omedveten om att hon har blivit utnyttjad av främmande makt.
Citera
2010-08-24, 09:16
Medlem
Citat:
Den här UNT-artikeln från juni 2007 borde emellertid ha fått Säpo och FRA att sätta morgonkaffet i vrångstrupen.

Nu är jag inte så smart och intellektuell som Anna Ardin, så förklara för mig vad det är som är så fruktansvärt i artikeln som skulle få FRA&co att implodera? Såna här soffliggarnätverk är vanliga och jag tycker inte deltagande i ett sånt tyder på något speciellt.
Citera
2010-08-24, 09:17
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ja, jösses. Denna W finns få Facebook:
Senast redigerad av Raoul 2010-08-24 kl. 10:16.
Citera
2010-08-24, 09:19
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Det är också fullt möjligt. En nyttig idiot/wannabe som är fullständigt omedveten om att hon har blivit utnyttjad av främmande makt.

Ja, många "intellektuella" har ju ett mindervärdskomplex. Smicker brukar fungera fint på dom. Fast just AA ska man inte ge komplimanger runt utseendet. Men man kommer nog långt om man berömmer henne för hennes intellekt.
Citera
Medlem
TinFoilBobs avatar
Tack för namnet på T20. Verkar gå att knyta till Broderskapsrörelsen iaf. Peter Weiderud är förbundsordförande där. Inte så vanligt namn, hon borde vara släkt på nåt sätt.
Senast redigerad av TinFoilBob 2010-08-24 kl. 10:19.
Citera
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ja, jösses. Denna W finns få Facebook:

Jag vill inte vara elak men verkar det inte som att hon är på väg att dänga glaset i huvudet på närmaste man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in