Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-08-24, 07:34
Medlem
Nu gäller det att hitta igen Ms W aka T20.
Då kan vi få lite perspektiv på det här.
Citera
2010-08-24, 07:51
Medlem
FittLisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalinnea
Nu gäller det att hitta igen Ms W aka T20.
Då kan vi få lite perspektiv på det här.

Mjo. Frågan är om man kan starta en skvallertråd specifikt för henne. Den andra kvinnans skvallertråd har en del ny info jag inte sett i denna tråd.
Senast redigerad av FittLisa 2010-08-24 kl. 07:57.
Citera
2010-08-24, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Detta är alltså INTE första gången Anna Ardin misstänks för att vara agent!!!!!!!!!!

Antalet slumpar har för längesedan gått igenom taket på alla sannolikhetskalkyler som finns! Nu är jag mest intresserad av jouråklagarens roll.
Och förden delen ordentligt utrett vad i helvete AA egentligen sysslat med?

Säpo verkade ju inte vilja veta av hennes fasoner och inte Kuba heller? Hon verkar ha en historik som säkerhetsrisk och högt spel på utländska ambassader i oroliga länder, snälla det här är ingen dununge vi talar om!
Är hon någon form av dubbelagent? Detta är bara too much!
Hon ska för fan i fängelse utan att passera gå!

Knappast någon agent. Snarare en enkel wannabe och nyttig idiot som aldrig kommer att förstå vad hon gav sig in på. Hett stalltips: Morgonsoffa, SVT-debatt, Annas bok: Mina egna ord, Hemma hos reportage, Kändismingel och kommer sossarna till makten nu i höst blir det säkert någon form av plats över till Anna.
Citera
2010-08-24, 08:22
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
http://morgonsur.wordpress.com/

Från bloggen morgonsur:

"Om det nu gått till som ryktena säger tycker jag de inblandade har rätt att kräva upprättelse av Julian Assange. Personligen. Men jag har personligen svårt att se att all upprättelse här i livet, alla sexuella böjelser och besviket kränkta sängkamrater gynnas av att underkastas prövning av rättsväsendet..."

Ja, damerna hade ju "konfronterat" Assange men han hade tydligen avvisat dem och inte gett dem upprättelse. Därför gick de till polisen.

Det är - sorgligt.

Och det är bara i Sverige. Märk väl.
Citera
2010-08-24, 08:39
Medlem
dumboears avatar
Ok, kan nån sammanfatta? Vad vet vi nu?

Bekräftat Kvinna 1: Är nu bekräftat att det är Anna Ardin.
Enligt hennes utsaga i AB så var sexet frivilligt, inget våld inblandat, men något "gick snett" under akten.

Obekräftat kvinna 1:
Enligt engelska tidningar rör sig "missförståndet" runt kondombruk. Enligt en annan tråd i forumet så ska kondom ha saknats, varpå AA gett JA en "muntlig examen". Överenskommet var att JA skulle varna inför "målgång" så att AA skulle hinna ta sig utanför "skottfältet". Det gick nu inte så bra, då AA tydligen satt "examineringen" i halsen.

Obekräftat kvinna 2: Benämns ms.W. i engelsk press (ms. Wikileaks?). i 20-årsåldern? Andra rykten gör gällande att hon är 28 år? Ska enligt uppgift ha uppsökt läkare för test mot könssjukdomar, kan vi anta att samma historia som ovan kan ha hänt, med skillnaden att här handlar det om fullbordat samlag?
Citera
2010-08-24, 08:42
Medlem
Gudmunds avatar
Men vafan, är ni foliehatters-bjästa TILLBAKS på CIA spåret!..

Hur kommer ni kunna skydda er mot CIA förgiftade foliehattar, förstår ni vilket farligt spel ni deltar i?
Citera
2010-08-24, 08:43
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcafe
Så vem är då Ms W?

Ryktet går att det skulle vara : Em***e W****rud
Citera
2010-08-24, 08:48
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChips
Jag fattar inte riktigt varför det fortsätts och ältas sexualteknik här när det nu framkommit i tråden av duktiga grävare att AAs 10 år äldre kusin MA var stabschef för den svenska styrkan i Afghanistan när en svensk SSR-soldat blev dödad där.
Kusinen kan ju ha många åsikter om Wikileaks - även rent personliga då - angående publiceringen av (fler) Afganistandokument.

Det skulle ju bara vara ett för sagolikt sammanträffande om inte detta har något samband med AAs agerande. Dels att få honom till Sverige och sen få honom anhållen ett tag ...
Och under den här anhållningstiden kommer det sedan att berättas att han snubblade i trappan och slog huvudet i något hårt. Han avled innan ambulans kom till platsen... [/foliehatt av]
Citera
2010-08-24, 08:50
Medlem
FittLisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Ryktet går att det skulle vara : Em***e W****rud

Går inte att finna en 20-åring i Enköping med sådan stavning på efternamnet.
Senast redigerad av FittLisa 2010-08-24 kl. 08:56.
Citera
2010-08-24, 08:53
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Knappast någon agent. Snarare en enkel wannabe och nyttig idiot som aldrig kommer att förstå vad hon gav sig in på. Hett stalltips: Morgonsoffa, SVT-debatt, Annas bok: Mina egna ord, Hemma hos reportage, Kändismingel och kommer sossarna till makten nu i höst blir det säkert någon form av plats över till Anna.

Så tänkte jag också från början helt klart, men allteftersom uppgifter kommit fram har jag omvärderat. Jag tror att det är viktigt att inte låsa sig för mycket i en position i detta fall för det kommer fram nya uppgifter hela tiden och hur som helst pekar de inte i riktningen att Anna Ardin är någon pålitlig eller på något sätt trovärdig person. Hon är inte naiv se på hennes resumé.

Hon är uppenbart farlig eftersom hon frameat CIAs most wanted.
Senast redigerad av Anemon 2010-08-24 kl. 09:35.
Citera
2010-08-24, 09:02
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittLisa
Går inte att finna en 20-åring i Enköping med sådan stavning på efternamnet.
Det finns en kontaktperson för Belfast Feminist Network med det namnet, maila och fråga:

http://www.ukfeminista.org.uk/all-events/2-local-event/53-belfast-feminist-network-meeting.pdf
Förmodligen utlandsstudent?
Edit: finns på Ratsit, men inte i Enköping.
Senast redigerad av Raoul 2010-08-24 kl. 09:04.
Citera
2010-08-24, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Så tänkte jag också från början helt klart, men allteftersom uppgifter kommit fram har jag omvärderat. Jag tror att det är viktigt att inte låsa sig för mycket i en position i detta fall för det kommer fram nya uppgifter hela tiden och hur som helst pekar de inte i riktningen att Anna Arding är någon pålitlig eller på något sätt trovärdig person. Hon är inte naiv se på hennes resumé.

Hon är uppenbart farlig eftersom hon frameat CIAs most wanted.

Det är möjligt att du har rätt. Hon verkar vara hyfsat smart/intellektuell samtidigt som hon bär på någon form av aggressivitet eller vrede. Den här UNT-artikeln från juni 2007 borde emellertid ha fått Säpo och FRA att sätta morgonkaffet i vrångstrupen.

Se http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:6Q1xZU5AzQUJ:www.unt.se/inc/print/rest-med-gastfria-klubben-432657-Default.aspx+Hon+har+med+hj%C3%A4lp+av+n%C3%A4tver ket+bott+gratis+i +Tyskland+och+%C3%A4ven+tagit+emot+resen%C3%A4rer+ fr%C3%A5n+olika+delar+av+v%C3%A4rlden&cd=1&hl=sv&c t=clnk&gl=se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in