Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Detta var min första spontana tanke... man experimenterar lite med rollspel... Marina ville känna själv hur det var att vara rädd eller undergiven... De tar fram pistolen för att RIKTIGT känna på det... och glömmer att den är laddad (efter provskjutningen i skogen) och... PANG. FS får panik och dumpar kroppen och låtsas som det regnar...
Mycket, mycket osannolikt att det förhöll sig så! Man kan ju riktigt se alla möjliga tecken på hur less Marina var på F. De grälade, han gjorde livet surt för henne och ingav inget hopp, dessutom hade de inte haft sex på typ år, då han var oförmögen till det. Till slut förpassades han till gästrummet i källaren, medan Marina gav sig ut på nätet och chattade med det manliga könet. Låter väl som att det långt ifrån höll på att hetta till mellan F och Marina tycker jag. Och näe, jag betvivlar att de hade "försoningssex". Det är mycket, mycket troligare att ett av alla deras gräl spårat ur och att den frustration hos F som under året byggts upp exploderade i ond, bråd död.