2010-08-12, 02:10
Medlem
Tack Nilla för att du ger oss en sann bild av denna sk man. Nu slipper vi ju spekulera. Glad att era barn verkar ha en bra mamma. Du måste vara en stark person som trots hans problem skaffat flera barn med honom. Skönt för barnen att de slipper en sådan pappa.
Citera
2010-08-12, 02:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NillanB
Kvinnor är ju en favorit om vi säger så

Har F visat intresse för vapen tidigare?
Citera
2010-08-12, 02:11
Medlem
Callass avatar
Vilken stark kvinna du är!
Tack att du kommer in här och säger som det är.

Citat:
Jag "tyckte synd" om honom i 10 år och lät honom bo hos mig när han inte hade tak över huvudet, men jag fick åtmindstonne tre underbara barn som tack

Oerhört vacker inställning, inte ett öga torrt i tråden just nu...
Citera
2010-08-12, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Har F visat intresse för vapen tidigare?
Han brukar alltid ha kniv på sig, men inget abnormt vapen intresse. Tyckte att gamla svärd och dolkar var vackra, men det är det många som gör
Citera
2010-08-12, 02:19
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Han brukar alltid ha kniv på sig, men inget abnormt vapen intresse. Tyckte att gamla svärd och dolkar var vackra, men det är det många som gör

Helt klart. Jag kan oxå uppskatta ett vackert handarbete. Det här med svärd har ju cirkulerat lite i tråden som du kanske märkt.

Kniv typ Morakniv eller något större?
Citera
2010-08-12, 02:20
Medlem
Callass avatar
@Nillan B

När hade du kontakt med honom senast?
Citera
2010-08-12, 02:20
Medlem
Doktordliszts avatar
Ursäkta en kritisk granskare, men är det så säkert att NillanB inte är en mytoman och inte modern? Medlemsregistrerad tidigt 2009, kommer nu här sent i tråden och utgjuter sig om FS med täta tidsintervall. Tillåt mig tvivla...
Citera
2010-08-12, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Helt klart. Jag kan oxå uppskatta ett vackert handarbete. Det här med svärd har ju cirkulerat lite i tråden som du kanske märkt.

Kniv typ Morakniv eller något större?
småknivar, mora lr något större, men inga värstinggrejer, butterfly var det på "min" tid
Citera
2010-08-12, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
@Nillan B

När hade du kontakt med honom senast?
över ett år sen
Citera
2010-08-12, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordliszt
Ursäkta en kritisk granskare, men är det så säkert att NillanB inte är en mytoman och inte modern? Medlemsregistrerad tidigt 2009, kommer nu här sent i tråden och utgjuter sig om FS med täta tidsintervall. Tillåt mig tvivla...
Du får gärna tvivla
Citera
2010-08-12, 02:31
Medlem
Citat:
Åh nej, nu har du sått tvivel i mig också , fast det gör inte så mycket jag tar inte det här på så stort allvar. Tycker dock att Nillan verkar seriös.
Citera
2010-08-12, 02:33
Medlem
Callass avatar
Citat:

Men hon är ju äkta - känner du inte det?
Det märks ju.
Såklart man ska vara kritisk till alla uppgifter, men... hon är ju inget troll iaf.

Edit: Stor humor förresten:

Doktordliszt
Medlem

Reg.datum: 2010-08-07
Senast redigerad av Callas 2010-08-12 kl. 02:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in