2010-08-12, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Men hon är ju äkta - känner du inte det?
Det märks ju.
Såklart man ska vara kritisk till alla uppgifter, men... hon är ju inget troll iaf.
Tack.
Citera
2010-08-12, 02:36
Medlem
Leelooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordliszt
Ursäkta en kritisk granskare, men är det så säkert att NillanB inte är en mytoman och inte modern? Medlemsregistrerad tidigt 2009, kommer nu här sent i tråden och utgjuter sig om FS med täta tidsintervall. Tillåt mig tvivla...

Visst, men hon har ju inte skrivit några andra inlägg innan, trots att hon blev medlem redan 2009. Vill minnas att ingen ifrågasatte väktaren som hittade bilen (Wrigley) trots att han varit reggad medlem sedan 2006 och inte skrivit något förrns nu i denna tråd. Dessutom så tycker jag inte att hon skrivit något som på något sätt motsäger sig självt. Det känns reko, väktarens input här kändes reko oxå. Dessutom så dök ju inte hans sambo upp som ett gehu igen så det måste ju betyda nåt vad det gäller honom iaf Bara min lilla tanke, men klart att man ska vara liiiiite kritisk ibland
Citera
2010-08-12, 02:39
Medlem
Nails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NillanB
småknivar, mora lr något större, men inga värstinggrejer, butterfly var det på "min" tid

Har barnen berättat om några positiva upplevelser hos Fredrik och Marina? Har de varit ute i skogen och plockat bär? Fiskat i en skogsjö? Paddlat kanot? ...
Citera
2010-08-12, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leelooo
Visst, men hon har ju inte skrivit några andra inlägg innan, trots att hon blev medlem redan 2009. Vill minnas att ingen ifrågasatte väktaren som hittade bilen (Wrigley) trots att han varit reggad medlem sedan 2006 och inte skrivit något förrns nu i denna tråd. Dessutom så tycker jag inte att hon skrivit något som på något sätt motsäger sig självt. Det känns reko, väktarens input här kändes reko oxå. Dessutom så dök ju inte hans sambo upp som ett gehu igen så det måste ju betyda nåt vad det gäller honom iaf Bara min lilla tanke, men klart att man ska vara liiiiite kritisk ibland
Jag skriver här av två anledningar.
Nr 1. Jag har fått mer info av er här, än vad jag fått av media, och jag ville ge lite fakta tillbaka.
Nr 2 En del saker som skrivits om mig och barnen var svårt att låta stå oemotsagda.

Jag har inte skrivit tidigare då jag har bott " på annan ort " för att slippa tidningarna som stått och knackat på min dörr, och det finns inget internet där jag varit.
Citera
2010-08-12, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nail
Har barnen berättat om några positiva upplevelser hos Fredrik och Marina? Har de varit ute i skogen och plockat bär? Fiskat i en skogsjö? Paddlat kanot? ...
De var ute och badade och åkte båt, de var på universeum, nordens ark och molekylverkstan. Och i nån handelsträdgård där de åt "bananpaprika"
Bl a
Citera
2010-08-12, 02:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
De var ute och badade och åkte båt, de var på universeum, nordens ark och molekylverkstan. Och i nån handelsträdgård där de åt "bananpaprika"
Bl a

Är detta aktiviteter som du normalt förknippar med F?
Citera
2010-08-12, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är detta aktiviteter som du normalt förknippar med F?
Javars
Citera
2010-08-12, 02:51
Medlem
Jag är inte så bra på datorer, men om jag har gjort rätt så leder denna länken till ett kort där ni ser Fredrik.
http://www.barnsemester.se/components/com_reseblog/resebilder/16575_588_molekylverkstaden.jpg
Citera
2010-08-12, 02:55
Medlem
Disponentens avatar
Citat:
Jag är inte så bra på datorer, men om jag har gjort rätt så leder denna länken till ett kort där ni ser Fredrik.
http://www.barnsemester.se/components/com_reseblog/resebilder/16575_588_molekylverkstaden.jpg

Har du ännu fler bilder på honom?
Citera
2010-08-12, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disponenten
Har du ännu fler bilder på honom?
Inte på datan, denna bilden har Marina tagit.
Citera
2010-08-12, 02:57
Medlem
Leelooos avatar
Citat:
Jag skriver här av två anledningar.
Nr 1. Jag har fått mer info av er här, än vad jag fått av media, och jag ville ge lite fakta tillbaka.
Nr 2 En del saker som skrivits om mig och barnen var svårt att låta stå oemotsagda.

Jag har inte skrivit tidigare då jag har bott " på annan ort " för att slippa tidningarna som stått och knackat på min dörr, och det finns inget internet där jag varit.

Ja, det är ju inte så konstigt att du vill ge din sida av det hela. Det har ju som sagt spekulerats en del kring dig! Tack för bilden förresten, du har händelsevist ingen bild där man ser honom framifrån?
Citera
2010-08-12, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalaisen
NillanB, känns det ändå inte lite fel att ge ut iformation om dina barns pappa? Tänker om det kan vara känsligt för barnen. Han kan väl inte ha varit så hemsk tidigare eftersom du skaffat tre barn med honom, eller?
Barnen är 11 10 och 6, de är inte på internet utan att jag har koll. Jag skriver sånt som barnen känner till eller kommer att få veta när de är gamla nog.
Naturligtvis var inte allt hemskt.
Den Fredrik jag kännde kunde vara charmig, rolig, söt och omtänksam.
Jag var tvungen att flytta 15 mil för att lyckas bryta med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in