2014-05-28, 22:37
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5A6ADC
Lite sugen på ELC AMX men orkar inte med vagnarna innan, har läst något om att det går att ta sig förbi dessa, how the fuck?

Free-xpa upp till ankan, eller gärna förbi. Kostar inte så mycket.
Citera
2014-05-28, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
lol 8 kills per match över 30 matcher i tier 10
vilka tanks kör du i t10 ?
antar bra firepower och ingen armor ?
batchat? waffen e100 ?

8 k/d ratio, "bara" 3 kills per game. Det där är 100% Leopard 1.

Edit: http://www.twitch.tv/embryonicjourney/c/4348272 där har du alla 30 matcherna från min stream. Leoparden är nog den mest underskattade vagnen i spelet.

Notera dock att jag "fegspelar" för stats här, kanske lite lamt, men jag vill tro att det är få som kan göra det mycket bättre. Med det sagt så är jag medveten om en hel del misstag som jag gjorde.
Senast redigerad av MacBue 2014-05-28 kl. 23:01.
Citera
2014-05-28, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Free-xpa upp till ankan, eller gärna förbi. Kostar inte så mycket.

Mycket och mycket, hur mycket är mycket?

Allt är relativt.

Hur exakt går man tillväga med att xpa?
Citera
2014-05-29, 00:19
Medlem
xyklopfs avatar
Efter ett för mig, längre spel uppehåll, tänkte jag testa och spela några matcher idag igen.

Tyvärr gick det lika dåligt som det alltid gjort sista tiden. Spelet har enligt mig blivit mycket sämre efter 9,0 uppdateringen.
Snygg grafik javisst, men MM, RNG och "kvaliten" på många spelare har urartat totalt.
Säger inget om man bara har 0-1000 matcher spelade, men när allt fler har 10000 och fler matcher och beter sig som om det vore första matchen någonsin börjar man ju allmänt undra.

För mig brukar det bli förlust efter förlust, många spelare har 0 exp och lika många skjuter knappt ett enda skott i matchen. Massor av skott som studsar, försvinner i tomma intet eller gör 0 skada. Dödshoten haglar, (fick ett idag igen), och det känns allmänt som WG bestämt sig för att sabba spelupplevelsen helt. Känns meningslöst och skicka in reports och replays till WG, då det bara blir värre hela tiden.

Jag tyckte om det här spelet när jag började spela, men funderar mer och mer på att avinstallera allt och lägga tiden på något mera seriöst spel.

Nu spelar jag på EU servrarna så jag undrar hur det är på Asia servern och NA servern om någon här spelar på de. Lika många galningar, botar, AFK´s och teamkillers där som här?
Citera
2014-05-29, 00:28
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacBue
8 k/d ratio, "bara" 3 kills per game. Det där är 100% Leopard 1.

Edit: http://www.twitch.tv/embryonicjourney/c/4348272 där har du alla 30 matcherna från min stream. Leoparden är nog den mest underskattade vagnen i spelet.

Notera dock att jag "fegspelar" för stats här, kanske lite lamt, men jag vill tro att det är få som kan göra det mycket bättre. Med det sagt så är jag medveten om en hel del misstag som jag gjorde.

har leopard 1 med, fri exp den så fort patchen var installerad
ligger på 60% wr men resten är bajs stats, jag kommer nog gilla e50m bättre
tog kullen på mines engång och blev one shottad av en t92, tror fan det var splash :P
tog kullen på karelia, BOOM t92 i huvudet just när jag kom upp haha
inte gillat den så mycket efter det, gillar den i platoon, men kör den aldrig solo nu mer

gott får kolla imorrn när jag har tid

btw jag läste alla sidor !! i WoT forumet där du postade att du vann 15 års premium, var skit kul att läsa hur många avundsjuka personer där var hahaha
Citera
2014-05-29, 02:01
Moderator
Arne.Ankas avatar
Fick precis ace med amx 50 100, 4158xp...är nog första gången som den vagnen verkligen fungerat för mig men så hade jag en tung vagn som tryckte på som jag gav support för, fick top gun också och nästan 3500 skada, lite nöjd med matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Nu spelar jag på EU servrarna så jag undrar hur det är på Asia servern och NA servern om någon här spelar på de. Lika många galningar, botar, AFK´s och teamkillers där som här?
Na känns meh, finns hur mycket idioter som helst, många läser inte kartan, en del fattar inte vad encounter är etcetera etcetera...
Citera
2014-05-29, 03:22
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Hej, har inte testat spelet än men undrar om det är verklighetstroget? Och ser man alltid en kontur runt fienden så dom syns genom träd och buskar som på bilden? tråkigt isf.. http://media.pcgamer.com/files/2013/05/World-of-Tanks1.jpg

Konturen syns bara när du siktar på en tank. Alla tanks man vet var de är har en ikon över sig så man kan lättare kan se dem. Tanks som är bakom hus eller stenar ser man inte såvida inte någon av dina medspelare ser dem. Man ser också alla tanks som är närmare än 50 meter.

Spelet är gratis, ladda ner och testa om du gillar det eller tycker det är skräp. Lätt avinstalerat om det är skräp.
Citera
2014-05-29, 08:14
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
btw jag läste alla sidor !! i WoT forumet där du postade att du vann 15 års premium, var skit kul att läsa hur många avundsjuka personer där var hahaha
Wut? Alla bara grattade och var superimpade av vad jag kommer ihåg?

Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
....För mig brukar det bli förlust efter förlust, många spelare har 0 exp och lika många skjuter knappt ett enda skott i matchen. Massor av skott som studsar, försvinner i tomma intet eller gör 0 skada. Dödshoten haglar, (fick ett idag igen), och det känns allmänt som WG bestämt sig för att sabba spelupplevelsen helt....

Snart kommer det nya och bättre spel. Det är väl bara så att WG håller på att kräma ur så mycket de kan ur oss spelare innan vi lämnar WoT för något annat. Därför är intresset marginellt att styra upp för mycket på spelarfronten (inkl bots som fyller ut och gör att spelet ser än mer populärt ut).
Citera
2014-05-29, 12:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacBue
Nej, någon annan som tagit namnen.

Har börjat lära mig spela någorlunda bra igen nu.

http://image.bayimg.com/3a0972084e652001488ebda9869e3f85f2198252.jpg

8770 WN8 över 30 matcher idag på morgonen.

Cheers,
EJ

Satt och kollade på dina 2 comet matcher.. Fattar inte hur enkelt du träffar när du glider runt.. Sanslöst.
Citera
2014-05-29, 12:24
Medlem
äckliga pisspel, pepprade en IS-6 med 10 penetrationer noll skada!!!
Citera
2014-05-29, 14:08
Medlem
Någon som har problem med sjuk lagg? Kör jag en snabb vagn så hänger sig skiten i typ 30-40 s ibland vilket låter konstigt om det skulle handla om bredbandet då pingtiden är 9 ms.
Citera
2014-05-29, 14:09
Medlem
swebarbs avatar
när ska US få sin premiumvagn ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in