Citat:
Ursprungligen postat av
Hs187
Går det att flytta alla vagnarna till NA konto eller måste man skapa ny konto och forska genom allt igen? Skulle kunna tänka mig att lira på NA.
Går inte flytta mellan servrar men det ska komma.
Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
32 k matcher... jag har fortfarande inte lärt mig

Välkommen i klubben, 34k matcher och tålamod existerar inte för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
de har även precis skjutit också..
Nästan alltid när jag ser en spelare vänta på att fienden ska skjuta så är det jag, ofta i.... som inte har hp att ta en träff tittar runt ett hörne som fienden väntar bakom istället för att vänta på att någon med mer hp tar skottet.
Citat:
Jag hade en arty, sålde den, för jag har inte tålamod att spela den
Testat Fv304?
Inget baskampande med den, måste va aktiv och följa efter fronten för att va med och i rak linje är den snabbare än awfull panther.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kapten Kagge
Jag har snart spelat 1000 matcher och har aldrig spelat arty förutom en match med "Karl".
Jag hatar de där jävlarna och vill inte vara en del av problemet

Det har ju dessutom varit sjukt mycket arty på sistone, 4 pjäser per lag är inget ovanligt.
Vanligt att spelare gör det felet, ska du lära dig att undvika spg så måste du spela spg för att lära dig hur fysiken fungerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Askul, även om det är en papplåda som trillar ihop och dör om så bara en humla flyger förbi lite fort.
Pfffft en papplåda skyddar bättre, alla tier1 vagnar kan penentrera arslet på borsig som hara har 8mm pansar men jag har faktiskt studsat skott med den
Citat:
Ursprungligen postat av
knypplarN
Har IS-8an framforskad men den verkar så jävla kass så funderar på att free-xpa mig förbi den för att få IS-7an.
Dåligt pansar så är mer av en support/medium än ht men kanonen är fin.
Citat:
Är ingen riktig TD-spelare, gillar förvisso Hellcaten (62% på ca 800 matcher) men gillar inte att sakna torn.
Fortsätt efter hellcat, t25/2 är pisstråkig för den har så dålig kanon men T28 prot kan va rätt otrevlig för fienden, T30 har grymt bra alpha men chassi´t har tier7 pansar(samma som t29) men bra gun depression så passar för hull down.
Citat:
Den viktigaste frågan, hur gör ni för att hålla er vid liv länge och överleva fler matcher? Jag får nästan alltid den skada jag "ska" göra gjord men överlever som sagt på tok för få matcher.
"Cowards die many times before their deaths, The valiant never taste of death but once."
Jag överlever ~21% av matcherna.