Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Inte för att verka nedlåtande men personliga erfarenheter är sällan ett slagkraftigt argument i sådana här diskutioner men visst vill du använda dem kan jag inte hindra dig.
Ska jag hitta på att vadpressar ger mig bra bröstmuskler och sedan gå emot teori, praktik och anatomi och vara en liten ettrig toåring som vägrar ge sig?
Tror inte jag skulle uppfattas som trovärdig.
Det är viss skillnad på din jämförelse där och min sanning. Att ändra vinkel för att träffa övre bröst mer aktiverar självklart övre bröst. Du kan dock aldrig aktivera bröstmusklerna i en vadpress. Men jag behövde nog inte säga detta.
Det börjar bli barnsligt nu.
Men om allt detta nu är så självklart för er anatominördar och om lutande träning knappt påverkar bröstträningen varför är inte detta mer allmänt känt då o varför skiter inte alla i att träna lutande pressar mm när det ändå inte spelar någon roll? Eller är det bara du som förstått detta?
Fattar inte hur ni spillevinker kan säga att Robban hade kunnat göra bättre, bli biffigare, inte vet vad han pratar om, när han testat allt ni pratar om samt antagligen är biffigast i hela denna tråden. Trots att han är REN! (vilket alla uppenbarligen inte är här) HALLÅ?!
Tror ni det är en SLUMP?
Vem är det som är internetkrigare egentligen? Ni vägrar ju ens prova andra sätt...
Jag har också kört som den typiska "flashbackar'n" länge, läst alla trådar här och utgått ifrån det, men inte förrän jag började komma igång med riktig TUT-träning och förstå mig på kontakt på riktigt har det gett mig rejäla resultat... det är ingen slump det heller. Jag har ju haft samma gener hela tiden.