Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Nej jag läste bara första sidorna i denhär tråden och det är intrycket jag fick.
Angående ditt upplägg så såg det intressant ut i början men intresset falnade snabbt pga. den totalt onyanserade närmaste religiösa tonen och ett par köttskalliga hangarounds inlägg. Jag tror du skulle tjäna på att uttrycka dig mer diplomatiskt och ödmjukt om du menar allvar med att sprida din kunskap och inte bara internetkriga. Nog om detta. Kör hårt och hoppas att det går bra för dig!
Mmm.
Det är svårt att "vara" ödmjuk och inte framstå som dryg på internet. Jag är dock säker på det jag skriver, detta då jag mycket kritiskt provat det mesta man kan prova. Detta medför en viss självsäkerhet, och kanske "arrogans", i mina uttalanden, beroende på att jag inte jämkar utan är tvärsäker.
Egentligen är det kanske just "för" ödmjuk jag egentligen är, lite rädd för att vara "elak". Faktum är att Axon själv basunerar ut både det ena och det andra. Han levererar filmer på sin träning hela tiden dessutom. Jag är ledsen, det är inte mobbning alls, det är ren ärlighet, han kan verkligen inte träna. Jag ser motsvarande utföranden på gymmet dagligen men det gör mig ingenting alls, de har nämligen inte gått ut med att de är experter, den "rena" normen eller nått sitt genetiska max med "rätt" träning. Är man en person som Axon har man ett visst ansvar!
Filmerna jag visar med honom är ju inte bara motsvarigheten til tut, det är ju käpprätt...
Att vara rak och ärlig är inte detsamma som att vara elak. Axon har själv satt sig i en mer än öppen, och med rätta, utsatt position.
Betänk att det är jag som går mot normen här, jag som sticker ut, jag som är i minoritet, är det så en mobbare jobbar?
Jag tar dock åt mig av din kritik, dvs jag förstår att folk kan få den bilden, framförallt då hela diskussionerna inte finns med. Diskussionerna hade pågått innan första texten också...
Tack detsamma! Keep it up!