Det går inte att bygga 5kg muskler per år om man inte är nybörjare, det går inte att tävla i bodybuilding utan AAS, och slutligen det går inte att träffa...
Tur det finns folk som vill framåt. Hur skulle världen se ut annars. Tänk om den nått sitt "genetiska max" vid stenåldern...
Jag har aldrig påstått att man är helt avslappnad i övriga delar, läs om läs rätt. Jag skriver ju att man är anspänd i typ hela kroppen innan man ens börjar. Självklart även i övre delen av ryggen. Färdigställning ngn? Detta i alla övningar ngn? Läs det jag skriver.
Klart hela latsen spänns, men den huvudsakliga träffen, dvs där pumpet hamnar, t om synligt på mig, om än lite. Kolla Coleman så syns det rejält var pumpen hamnar. Latsen är spända innan man ens börjar. Line-pose ngn?
Det ni hävdar vet jag redan, har aldrig påstått ngt annat heller. Jag påstår dock att med detta sätt kan man "forma" om latsen då de träffas framförallt i nedre delarna. Läs om allt jag skrivit. Kanske blir svårt då det klippts och klistrats friskt, copy/paste ngn? Vanligt i den här branschen...