Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
? Förstår jag dig rätt: Hon kan inte "tolka rätt" men innehar förmåga att känna kärlek och ta ansvar?
Så kan jag nog uppfatta det...att hon har vissa problem att tolka signaler, men det utesluter varken en förmåga att älska eller en förmåga att ta ansvar, man kan lära sig strategier för att hantera sin vardag med barnet.