Citat:
Ursprungligen postat av morris53
Ursprungligen postat av Smilun
Rykten gör gällande att Z har fått en lägenhet i Linköping och att "livet känns så bra igen" enligt Facebook-status...
Rykten gör vidare gällande att PS har skrivit brev till Z från häktet, där han ber om förlåtelse, att han älskar henne och hoppas de kan hitta tillbaka till varandra.
Vill än en gång poängtera att detta är rykten!!!!
Intensiv - jag tror nog att du förstod vad jag åsyftade (se min fetning).
Jag vet att Zanna inte skulle uttrycka sig så. Hon mår fortfarande mycket dåligt.
Den som sprider ett sådant rykte att livet ...är riktigt elak och vill henne bara ont.
Ok, jag frågar dig en gång till:
Har P skrivit brev till Z från fängelset med ovanstående budskap? Ja eller nej?
Har Z uttryckt sig enl ovanstående? Ja eller nej?