2010-09-26, 15:21
  #4009
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Allt detta är det nu du som lägger in i diskussionen. Jag svarade på fråga med de rykten jag fått höra, och lägger inte in något annat i det än att det är just rykten. Ingen har försökt "belasta" Zanna med något av detta förutom du!
Man kan lätt få annat intryck av detta:
Citat:
Det skulle ju innebära att det är sant att Z nu tycker att livet leker, och ser fram mot sin nya lägenhet i Linköping, kanske fixar hon den just nu så att PS ska kunna flytta in om... vad var det vi sa... 8 år... Oooohhhh vilken vacker kärlek!... *kräkssmiley*
Citera
2010-09-26, 15:55
  #4010
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Allt detta är det nu du som lägger in i diskussionen. Jag svarade på fråga med de rykten jag fått höra, och lägger inte in något annat i det än att det är just rykten. Ingen har försökt "belasta" Zanna med något av detta förutom du!

Självklart kan det ju vara så att inlägg i den här stilen har blivit missuppfattade - och det egentligen är din helt neutrala hållning som visar sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Hehe... jag tror att det är gnottar som lever under stenar och naglar som sprider dessa rykten... som egentligen är fakta, fast gnottarna har inte lärt sig det ordet än...

Det skulle ju innebära att det är sant att Z nu tycker att livet leker, och ser fram mot sin nya lägenhet i Linköping, kanske fixar hon den just nu så att PS ska kunna flytta in om... vad var det vi sa... 8 år... Oooohhhh vilken vacker kärlek!... *kräkssmiley*
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Ja, vi är nog många som mår dåligt över Ts fruktansvärda öde i händerna på dessa sjuka människor. Och rädslan över att det kanske snart finns ett nytt barn i samma familjekonstellation, eller bara hos Z, är ju också stor. Ffa för att hon inte ser att hon gjort något fel, och ser till att umgås med människor som bara tycker synd om henne, och inte pratar om vilket ansvar föräldrar har.
Citera
2010-09-26, 15:59
  #4011
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Självklart kan det ju vara så att inlägg i den här stilen har blivit missuppfattade - och det egentligen är din helt neutrala hållning som visar sig.
(min fetning)

Neutrala hållning? Pratar vi krig?
Skvaller, fakta och olika åsikter skall studsa mellan väggarna på Flashback. Det är hela poängen med sajten, inte att kväsa andra.
Citera
2010-09-26, 16:05
  #4012
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
(min fetning)

Neutrala hållning? Pratar vi krig?
Skvaller, fakta och olika åsikter skall studsa mellan väggarna på Flashback. Det är hela poängen med sajten, inte att kväsa andra.
Absolut, men det du besvarade var ett svar oå detta påstående:
Citat:
Allt detta är det nu du som lägger in i diskussionen. Jag svarade på fråga med de rykten jag fått höra, och lägger inte in något annat i det än att det är just rykten. Ingen har försökt "belasta" Zanna med något av detta förutom du!
Citera
2010-09-26, 16:07
  #4013
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Absolut, men det du besvarade var ett svar oå detta påstående:
Nä, jag svarade på Micros inlägg.
Citera
2010-09-26, 16:10
  #4014
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nä, jag svarade på Micros inlägg.
Ja, det var det jag sa....eller?
Citera
2010-09-26, 16:12
  #4015
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nä, jag svarade på Micros inlägg.

Ja och micro112 skrev att det kanske inte alls var så att Smilun försökte belasta Zanna med något utan att det kanske var ett uttryck för hennes neutrala hållning. Menar du att det är fel att Smilun är neutral?

Smilun säger att hon är neutral och inte försöker belasta Zanna och micro113 håller med. Har du problem med det?
Citera
2010-09-26, 16:14
  #4016
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Ja, det var det jag sa....eller?
OK, fel av mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Ja och micro112 skrev att det kanske inte alls var så att Smilun försökte belasta Zanna med något utan att det kanske var ett uttryck för hennes neutrala hållning. Menar du att det är fel att Smilun är neutral?

Smilun säger att hon är neutral och inte försöker belasta Zanna och micro113 håller med. Har du problem med det?
Inga problem alls...
Citera
2010-09-26, 16:17
  #4017
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
(min fetning)

Neutrala hållning? Pratar vi krig?
Skvaller, fakta och olika åsikter skall studsa mellan väggarna på Flashback. Det är hela poängen med sajten, inte att kväsa andra.
Jag föreslår att du istället för att rikta dig till mig vänder dig till Smilun - eftersom det är hon som uppenbarligen har behov av att ställa våra hållningar mot varandra, inte jag.
Citera
2010-09-26, 16:21
  #4018
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag föreslår att du istället för att rikta dig till mig vänder dig till Smilun - eftersom det är hon som uppenbarligen har behov av att ställa våra hållningar mot varandra, inte jag.
Jaha, fler förslag kring vad jag skall göra?
Citera
2010-09-26, 16:22
  #4019
Medlem
Ursprungligen postat av Smilun
Rykten gör gällande att Z har fått en lägenhet i Linköping och att "livet känns så bra igen" enligt Facebook-status...

Rykten gör vidare gällande att PS har skrivit brev till Z från häktet, där han ber om förlåtelse, att han älskar henne och hoppas de kan hitta tillbaka till varandra.

Vill än en gång poängtera att detta är rykten!!!!

Intensiv - jag tror nog att du förstod vad jag åsyftade (se min fetning).
Jag vet att Zanna inte skulle uttrycka sig så. Hon mår fortfarande mycket dåligt.
Den som sprider ett sådant rykte att livet ...är riktigt elak och vill henne bara ont.
Citera
2010-09-26, 16:29
  #4020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morris53
Ursprungligen postat av Smilun
Rykten gör gällande att Z har fått en lägenhet i Linköping och att "livet känns så bra igen" enligt Facebook-status...

Rykten gör vidare gällande att PS har skrivit brev till Z från häktet, där han ber om förlåtelse, att han älskar henne och hoppas de kan hitta tillbaka till varandra.

Vill än en gång poängtera att detta är rykten!!!!

Intensiv - jag tror nog att du förstod vad jag åsyftade (se min fetning).
Jag vet att Zanna inte skulle uttrycka sig så. Hon mår fortfarande mycket dåligt.
Den som sprider ett sådant rykte att livet ...är riktigt elak och vill henne bara ont.

Ok, jag frågar dig en gång till:

Har P skrivit brev till Z från fängelset med ovanstående budskap? Ja eller nej?

Har Z uttryckt sig enl ovanstående? Ja eller nej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in