Citat:
Ursprungligen postat av cochran
Theo hade en leksaksgräsklippare, som han tyckte mycket om enligt mördaren. Han hade förhoppningsvis fler leksaker hemma. På dagiset är jag övertygad om, att det fanns många stimulerande saker.
Vad gäller fotona från brottsplatsundersökningen, så är min uppfattning, att han levde i en mycket "karg" miljö. Det var helt bedrövligt att se hur hans rum såg ut. Jag har aldrig sett ett så "andefattigt" barnrum tidigare. Sorgligt!
Ja, gräsklipparen pratar ju PS om, och den syns faktiskt på en bild från Ts rum. I övrigt fanns det inte så många fler leksaker, någonstans i lägenheten. Barn brukar annars ha en tendens att "tappa" sina saker lite överallt i hemmet, det är säkert fler än jag som hittat leksaker på oväntade ställen hemma.

I badrummet syns inga badleksaker, det syns inte att det bott en 2-åring på heltid i det hemmet tycker jag.
Jag håller med när det gäller de foton vi fått se. Jag tycker dessutom att de speglar en relation mellan vuxna som inte var bra, man har inte hängt upp tavlor, det ligger en hög av påsar med textilier i sovrummet...