Kan ni inte lugnt och sakligt berätta er version om vad som har hänt då? Är ju helt meningslöst att komma med dessa korta innehållslösa mothugg. Om Ni redogör ordentligt för vad som inträffat tror jag FB-flocken kan ändra riktning rätt snabbt.
Har läst nästan hela tråden och det som slår mig är att ingen verkar ha läst "saknar"s kommentar på den där artikelsidan fria nyheter, där hon antyder att GM försökt rädda livet på tvååringen, men att han dog istället. Sen har jag ingen insyn i några detaljer, men det är faktiskt så att det kan vara dråp, han behöver inte ha mördat barnet eller ens försökt döda det, han kan faktiskt ha försökt rädda livet på honom, men kanske gjorde på fel sätt.
Sen har de två ni nämnt i denna tråd, som verkar vara de berörda parterna tagit bort alla foton, spärrat bloggar, fb osv och jag känner med er, tråkigt att ni blivit uthängda och diskuterade av människor som inte är insatta i vad som hänt.
Till er FB:are skulle jag vilja säga att man kanske ska hejda sig lite med anklagelser och glåpord, all detektivgrävande och alla påhopp på dem som verkar känna de berörda. Han kanske dödade barnet, men inte hade uppsåt, d.v.s att det var en olycka, och han kan vara misstänkt på sannolika skäl oavsett om han menade att döda barnet eller inte. Utredningen kommer ju att visa vad det var som hände och när han blivit dömd, om han blivit dömd, då tycker jag att det är okej att låta hatet hagla, om ni nu mår bättre av det, men ni kanske ska passa er för vad ni säger innan saker och ting är utrett.
Men det kanske ligger över er intelligensnivå....
Oj jag råkade sparka ihjäl honom, är det så du tänker???
Oj jag råkade sparka ihjäl honom, är det så du tänker???
NEJ det är inte så jag tänker. Jag vet inte exakt vilka skador pojken har, men mamman (om det nu är hon) skrev ju något om att pojken var sjuk redan innan han blev "misshandlad"(situationstecken pga att jag inte vet) och GM kanske försökte få liv i honom, det var så jag tänkte. T.ex. kan han ha slagit pojken lite för hårt på bröstet för att få en puls. Vad vet jag, jag har inte hört vad det är för skador pojken har. Är det däremot sådana så att det utom tvivel var ren och skär grov misshandel som ledde till döden, så förstår jag din synpunkt.
Dumjävel, ska vi hänga ut dig med med allt? IDIOT!!! HELT JÄVLA BLÅST ELLER????
Jag håller med dig, men lugna dig. Jag har rapporterat detta till mods för jag tycker inte att det är ok heller, vet dock inte om det bryter mot reglerna, men det lär visa sig.
Jag håller med dig, men lugna dig. Jag har rapporterat detta till mods för jag tycker inte att det är ok heller, vet dock inte om det bryter mot reglerna, men det lär visa sig.
tror det är lungt eftersom personnummer osv är offentligt om man inte har skyddad identitet.
Han har ju medgivit misshandel men inte uppsåt att döda. Så nog är det rätt att hänga ut aset.
Personnummer: 19850808
Namn: Patric John Seavers
Gatuadress: Skattegårdsgatan 1 H 4tr
Postnr och ort: 595 31 Mjölby
Kommun: Mjölby
Län: Östergötlands län
Oj, där var den igen tydligen.
Personnummer: 19850808
Namn: Patric John Seavers
Gatuadress: Skattegårdsgatan 1 H 4tr
Postnr och ort: 595 31 Mjölby
Kommun: Mjölby
Län: Östergötlands län
Kanske är så att de har båda planerat det tillsammans? Pojken kanske var i vägen för deras förhållande och planer för framtiden! Det finns ju trots allt folk som är kapabla till vad som helst!
Mamman är ju klart i chocktillstånd.. Hon vet nog inte vad hon säger just nu. Är Patric engelskman?
"24-åringen erkänner att han misshandlat tvååringen. Den 24-årige mannen som misstänks för mord på en tvåårig pojke fördes in i rättegångssalen med en vit halsduk över huvudet.
Han tog av halsduken först efter att domstolsalens dörrar hade stängts för att undvika fotografernas blixtar.
Via sin advokat medger mannen att han utövat ett visst våld mot den tvåårige pojken och han erkänner misshandel av normalgraden.
Via advokaten yrkar mannen på att han ska släppas på fri fot efter förhandlingarna.