2010-07-16, 00:34
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Vissa människor ska steriliseras så de inte kan få barn.
Inte många men det ska förekomma, det här är ännu ett bevis.
Citera
2010-07-16, 00:36
Medlem
Gasolinaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flumdum
Jag personligen lyssnar nog hellre på polisens presstalesman än en liten tomte som försvarar en potentiell barnamördare.

Du och många fler
Citera
2010-07-16, 00:41
Medlem
Jocke06s avatar
Nu är de så att pojkens mamma "skriver" via mig nu och hon sörjer visst sin son! Va är det för nåt jävla snack? Hon vet ingenting och vägrar tro på något förrens hon har hört det själv. Polisen tiger om allt även till henne!
Citera
2010-07-16, 00:42
Medlem
Fy.. Jag finner knappt ord. Fina, lilla pojke -som knappt hann börja sitt liv.

Och mamman verkar stå på mördarens sida? Känns lite som kvinnan i Usa, som Svt visade en dokumentär om häromveckan.. Gladys svåra val:
Citera
2010-07-16, 00:43
Medlem
Jocke06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Inga tecken på våld? Anser du att obuktionen ljuger? Nog fan lär alla skador lillgrabben hade på kroppen har kommit fram där, de går igenom minituiöst alla skador för att se uppkomsten till döden för lillgrabben.

Om inte annat så ljuger tidningarna.

Media ljuger och vrider på allt det vet du också, du verkar tro på allt du hör och ser?
Citera
2010-07-16, 00:44
Medlem
Jocke06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Fy.. Jag finner knappt ord. Fina, lilla pojke -som knappt hann börja sitt liv.

Och mamman verkar stå på mördarens sida? Känns lite som kvinnan i Usa, som Svt visade en dokumentär om häromveckan.. Gladys svåra val:

Kan du tänka dig och sätta dig i hennes stits? Han är ingen mördare, känner dom båda.
Citera
2010-07-16, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke06
Kan du tänka dig och sätta dig i hennes stits? Han är ingen mördare, känner dom båda.

Jag har ett eget barn, i nästan samma ålder. Jag skulle aldrig aldrig aldrig ens kunna tänka mig att samtala, sakna, skriva till osv, den man som stod misstänkt för att ha mördat mitt barn. Särskilt inte någon som gett medgivanden, och som sitter anhållen på sannolika skäl.. Mitt barn är det enda som verkligen betyder någonting, det finns ingen jag älskar lika mycket som h*n.

Hur kan du säga att han inte är en mördare..? Hur vet du det?
Citera
2010-07-16, 00:48
Medlem
Joe Bucks avatar
Citat:
Media ljuger och vrider på allt det vet du också, du verkar tro på allt du hör och ser?

Du bara förvärrar situationen genom att leka Bagdad Bob.

Så länge du inte kommer med några egna fakta är din trovärdighet noll.

Är det mamman som har bett dig trolla här?
Citera
2010-07-16, 00:49
Medlem
Citat:
Det fanns inga tecken på våld när mamman höll pojken när han precis blivit dödsförklarad.

Och mamman till pojken läser allt erat skitsnack, eran smutskastning lär er svara på meddelanden.

Hon känner sig kränkt.

Så lägg ner personangreppen.

Sitter hon på flashback några dagar efter hennes sons död? Om hon är oskyldig lär vi få reda på det med tiden, förstår inte varför det är så viktigt för henne/dig hävda hennes/hans oskuld på FLASHBACK(!)

Time will tell.
Citera
2010-07-16, 00:50
Medlem
PandorasAsks avatar
Citat:

En 2-åring som är "stamkund" på akuten: bruten arm, ont under revbenen, misshandlas till döds...sådant händer inte "av sej själv"...så berätta då din synpunkt, hur har de här "olyckorna" kunnat ske???
Citera
2010-07-16, 00:51
Medlem
syra_kukens avatar
Citat:

Och det gör polisen också eller? han hade erkännt att han slagit barnet och de verkar ju stämma med obduktionen angående barnets skador..
Citera
2010-07-16, 00:55
Medlem
Gasolinaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Jag har ett eget barn, i nästan samma ålder. Jag skulle aldrig aldrig aldrig ens kunna tänka mig att samtala, sakna, skriva till osv, den man som stod misstänkt för att ha mördat mitt barn. Särskilt inte någon som gett medgivanden, och som sitter anhållen på sannolika skäl.. Mitt barn är det enda som verkligen betyder någonting, det finns ingen jag älskar lika mycket som h*n.

Hur kan du säga att han inte är en mördare..? Hur vet du det?

Jag håller med, ens barn betyder mer än något annat och deras lycka och välbefinnande ska alltid komma i första hand. ALLTID. Jag har dessutom en brorson som är två år. Det är otäckt att veta att det finns folk som kan gå på en sådan liten knatte. Häftig man måste känna sig som slår ett barn som når en upp till midjan....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in