Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Det är fullständigt vidrigt att läsa i denna tråd! Ett par forummedlemmar sitter och raljerar, slår sig för pannan, skrattar och beter sig allmänt illa, i en tråd som handlar om mord på ett litet barn! Ett par forummedlemmar som vägrar diskutera, som bara ägnar sig åt "ryggdunkning" på varandra, och som läxar upp andra forummedlemmar som om de vore små barn.
Ett par forummedlemmar som genom sitt sätt inte bara förnedrar andra forummedlemmar, utan även Theos mamma Zanna och framför allt Theo själv, en mördad tvååring. Skämmes ta mig fan! Jag hoppas ni får komma till en läkare snabbt och får den medicin ni så uppenbart behöver! Jag tycker ni ska kravla er ner i underjorden igen, där ni hör hemma, ta er medicin och sluta förnedra lilla Theo som blev brutalt torterad till döds!

Du tycker att det är att hedra Theo att sitta och fantisera ihop saker som inte har stöd FUP men som passar vissas behov av att få smutskasta mamman, bara föra att själv få känna sig som lite bättre människor?
Att komma med lösa rykten och fabricera uppgifter som inte står eller på annat sätt framkommer i dokumentationen för att utifrån den få hitta på lite fantasier om hur det säkert var -- trots att de fakta som presenteras ger en helt annan bild.
Är det att hedra Theo?
Du anser att du och dina gelikar har större rätt att kommentera, spekulera och försöka tysta andra i tråden - än de som anser att normala beteenden är just normala och inte skall tillskrivas en massa vilda fantasier -- varför då?
Varför skulle just fantasier som går ut på att göra mamman så klandervärd som möjligt vara det som hedrar Theo och inte inlägg som försöker framhåller det som faktiskt framkommer i FUP och i det material som finns -- utan att det färgas av er vilja till negativ tolkning av precis allt människan gjort?