Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Problemet med din teori (fantasi) här är att dagispersonalen vittnar inte om och har inte noterat något sådant beteende.
Så du kanske inte skall gotta runt för mycket i den tanken.
Om dig kan jag bara, utifrån vad jag har sett i denna tråd, säga usch och fy. Du är dryg, ovänlig, nedlåtande, rigid och totalt fastlåst vid den ståndpunkt du en gång naglat dig fast vid (plus att du tjatar extremt mycket om hur det var för dig med dina barn och då är det minsann så för resten av världen också).
Jag hoppas innerligt att du inte arbetar med något som har med barns trygghet att göra. Att du inte är en av dem som sitter och skickar trasiga ungar hit och dit varje halvår mellan fosterföräldrar och biologiska föräldrar (oftast i singularis) - bara för att barn "ska" vara hos sina biologiska föräldrar. Bara för att du tror att alla biologiska föräldrar "kan" ta hand om sina avkommor.
Du tycker att en sådan som ZH är en duglig eller ens passabel förälder. Jag tycker definitivt inte det. Jag tycker att hon är ett avskrap i modersavseende och att hennes barn borde ha tagits ifrån henne för länge sedan. Och så hade också skett om dagis och soc och sjukhus hade fullgjort sina skyldigheter.