Citat:
Ursprungligen postat av Intensiv
Nej jag vet nog ingenting..eller är också det också fördolt för dej?
Du såg tydligen inte heller att jag talade om att konfrontera mamman..inte om att rapportera till soc.

Vad skall de konfrontera mamman om menar du -- era fantasifulla berättelser om hur det säkert har gått till? Som dessutom är konstruerade i efterhand.
Dessutom talade jag inte heller om att tala med socialtjänsten - jag säger att om den rädslan för mamman förelåg som ni hävdar, varför döljer då dagispersonalen detta för polisen.
Den bilden ni målar upp av mamman på dagis och i relation till dagispersonalen -- det ni påstår att dagispersonalen märkt osv osv -- är inte vad dagispersonalen säger i förhör till polisen.
När de förhörs är Theo död - de kan inte vid den tidpunkten ha varit rädda för utbrott från Zannas sida, och att hon skulle skrämma barn -- eftersom hon inte är i närheten och de befinner sig hos polisen för förhör. De kan inte heller ha varit rädda för att hon skulle plocka bort Theo ur verksamheten eftersom Theo då där död.
Alltså - varför skulle deras beskrivning av Zanna som en mamma som är mån om i sitt barn, som är engagerad i verksamheten och som inte lämnar något större att anmärka på vara lögn ---- och era fantasier sanningar.
Det håller inte -- fast det kanske övergår din analytiska förmåga att dra sådana samband -- att verklighetens folk kanske såg något annat än din fantasi.