Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag följer själv fotboll i de flesta ligorna, så alternativet blir ju att titta på annan fotboll istället. Men visst var det jävligt tomt i helgen, speciellt när det var relativt svaga matcher i England dessutom.
Ja jo, jag försökte faktiskt se Arsenal-Wigan häromdagen men det började krypa i kroppen efter 30 minuter. Då var det ändå en exceptionellt händelserik match. Jag vet inte, jag tror jag har tappat det där allmänna intresset för all slags fotboll. Även om CL-semifinaler givetvis kittlar.
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Stämmer det att Montolivo är klar för Milan fnissar jag lite. Grattis till ännu en bosman "värvning".

Jag har också gjort mig lustig över Milans alla free agents och budgetlösningar, men Montolivo står faktiskt ut som en sund och nyttig värvning. Frågan är om han är tänkt att ersätta Pirlo i Pirlo-rollen ett år för sent eller om han blir ännu en i mängden av allroundmittfältare som man kan kasta in var som helst á la Gattuso, Ambrosini, VB, Flamini, Muntari, Nocerino, Aquilani, Emanuelson. Känns som Milans trupp består av 80% mittfältare, men nu ska man väl göra sig av med ett antal äldre herrar, vad jag förstår.