Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Jag tror du missuppfattar mig lite. Det där var ju bara exempel på saker som det pratades om/inte pratades om inför säsongen, och nu har det totaländrats. Visst var Cavani en bra värvning även på pappret, men hade han misslyckats känns det ändå fullt möjligt att en del personer istället hade vänt kappan och istället fokuserat på de negativa aspekterna med den värvningen från början. Dessutom orkade jag inte leta upp klockrena exempel, var dom som jag såg när jag scrollade igenom lite fort.
Dina zigenarkonster var Ranocchia och Sinisa.

Helvete också, Ranocchia har man ju blivit lite skeptisk till men det är för tidigt att döma ut honom. Sinisa vidhåller jag dock fortfarande, Della Valle satsar ingenting, Jojo skadad osv osv. Då är det ändå helt okej att ligga där dom ligger, särskilt med deras halvdana höst. Ge honom en säsong så men ja, förstår det resonemang nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Blutgratsche
Är Genua-derbyt något utöver det vanliga? Är rivaliteten stor? Undrar eftersom jag har lite svårt att bestämma mig för vilken match det blir ikväll... Franskt toppmöte eller känslofyllt(?) Genua-derby? Vilket väger tyngst?
Ja, valet ter sig rätt enkelt. Derby della Lanterna är en ruskigt bra tillställning och det kryddas extra av att Genoa kan hjälpa till att sparka ner lokalrivalen Sampdoria i Serie B. Blir det inte krig på och vid sidan av plan ikväll då vettefan alltså.