Citat:
Absolut! Cissé har verkligen potential men det har helt klart inte funkat på något plan i Lazio. Och det verkar inte vara något tid, en ny tränare eller något annat kan ändra på. Tråkigt, men sådant händer ju inom alla gebit och det är bara att gå skilda vägar så snabbt som möjligt.
Ursprungligen postat av viwil002
Såklart inte nöjd med Lazios mercato, men att Cissé drar känns skönt. Han säger ju själv att italiensk fotboll inte passar honom (=För svår) och det har märkts. Dessutom självisk och illojal mot sina lagkamrater. Trött på att se hans konstanta klagande och vägran att arbeta för laget.
Candreva känns väl okej, jag skiter i att han är romanista. Han är duktig, problemet är att jag hade velat se fler namn. Vi hade redan en tunn trupp och nu när vi släppt både Sculli och Cissé hade vi verkligen behövt förstärka med ytterliggare spelare.
Framåt har vi bara Rocchi och Klose just nu, men fan, vi lirar ändå bara med en anfallare och snart är dessutom (den underskattade) Kozak tillbaka. Vi kan nog klara oss på det, men problemet är mittfältet och försvaret, där hade vi behövt förstärka.
Candreva känns väl okej, jag skiter i att han är romanista. Han är duktig, problemet är att jag hade velat se fler namn. Vi hade redan en tunn trupp och nu när vi släppt både Sculli och Cissé hade vi verkligen behövt förstärka med ytterliggare spelare.
Framåt har vi bara Rocchi och Klose just nu, men fan, vi lirar ändå bara med en anfallare och snart är dessutom (den underskattade) Kozak tillbaka. Vi kan nog klara oss på det, men problemet är mittfältet och försvaret, där hade vi behövt förstärka.
Citat:
Det första singleplayerspelet från Bioware i Star Wars-universumet, Knights of the Old Republic är nog för övrigt det femte bästa rollspelet någonsin efter Planescape: Torment, Baldur's Gate 2, Fallout och Fallout 2.
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Ska ta en titta på 4522:s utmärkta sammanställning, men först ska här liras 1 timme Star Wars:The Old Republic.