Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Dags för Trofeo TIM ikväll. Blir spännande framförallt för Milano-lagen.
Juventus är starkt och fortsätter att bygga. Och har såklart sin vinnar-inställning. Milan kommer jävligt stukade. Men Inter borde ligga bäst i fas, eftersom deras säsong börjar snart. De har kval-matcher inom två veckor.
Verkar som att det inte sänds på svensk TV (har för mig att det visades förra året?), men streaming borde fungera fint (själv har jag tillgång till Canale 5).
De jävlarna sände inte matchen till utlandet, men jag fann en helt ok stream, så det var utmärkt kvalitet när vi följde spektaklet på TVn.
Mycket riktigt plockade Inter hem skiten, men det har ju mindre betydelse. Men två segrar imponerar. Milanistis protester lär inte minska efter denna insats. Redan nu krävs ju pengar tillbaka för säsongsbiljetter, vilket Milan beviljat.
Coutinho levererade, och det gjorde även El Shaarawy. Men Juventus är såklart laget som har flest spelare som fortfarande befinner sig på semester efter EM.
Ska vi säga att det var väntat?
Ögonblicken var när Lucio gjorde bort sig mot Coutinho och Ganz enkelt besegrade Cambiasso i en närkamp…