2010-11-05, 14:26
  #3337
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Ok, här är den "alternativa bilden" av festerna. Nu är jag ju inte särskilt "chockad" utan snarare jävligt förbannad att subbor som Deanne Rauscher långt senare får påstå att det handlar om övergrepp:

http://www.expressen.se/nyheter/1.22...daste-festerna


"- Alla hade väldigt kul och alla nyttjade varandra. Många av de här tjejerna hade inte tagit sig så långt som de gjort utan det här gänget. Jag förstår inte riktigt varför den här boken kommer nu, säger hon."


"Men en annan kvinna ur boken, "Annelie" som i dag är i 40-årsåldern, ger en mer positiv bild.
- Vi festade till långt in på nätterna och dansade med klackarna i taket. Kungen var med, han var en bland alla andra, och det var inget mer med det.
Beskrivningen i boken av att kungen och hans vänner skulle ha utnyttjat de unga kvinnorna håller hon inte med om:
- Den vridningen ställer jag inte upp på. Jag har aldrig uppfattat det så. Vi hade jäkligt kul, det var rock 'n roll, vi alla var unga och crazy.
Kvinnan säger att hon är kritisk till de kvinnor som nu valt att berätta om kungens festande:
- Alla har haft väldigt roligt. Då passade det sig väldigt bra att sitta och dricka champagne i kristallglas och frodas i de kretsarna. Jag förstår inte riktigt varför den här boken kommer nu."

Det borde finnas lagliga gränser för dumfeminismens utbredning.

Det borde definitivt vara straffbart.

Kan bara hålla med. Kungen har skött sig bra. Tyvärr så sköter sig många andra nu inte lika bra genom att glappa och bre på så att det framställs som festerna var sexorgier.

Dessutom borde författarna hängas högt.
Citera
2010-11-05, 14:28
  #3338
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelcarling
Kungens jägarkompisar borde göra det enda rätta, lura med kungen ut på "älgjakt" i norrland, ställa sig i en ring kring kungen och skjuta han i huvudet (två gånger).

Verkar inte så smart att ställa sig i en ring och skjuta
Vad fan gör det om kungen har lite vilda år med galanta damer i bagaget?!
Många i hans ställning hade nog svinat betydligt mer på alla sett
Citera
2010-11-05, 14:31
  #3339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axelcarling
Kungens jägarkompisar borde göra det enda rätta, lura med kungen ut på "älgjakt" i norrland, ställa sig i en ring kring kungen och skjuta han i huvudet (två gånger).

Som i Jägarna tänkte du kanske?

Se http://www.youtube.com/watch?v=9mNIz1qHJ3Y&feature=related

En mycket bra men ack så sanningsenlig film. Den kan apliceras på både tokiga norrlänningar, övergödda östermalmsbratts och galna royalister.

...och kom till ett samhälle där andra lagar gäller.
Citera
2010-11-05, 14:37
  #3340
Medlem
perry2s avatar
Det är bra att kungen gillar kvinnor, danske Henrik sägs vara en regnbågsprins. Sen att tjejer utnyttjas är kanske inte alltid så trevligt. Men endel gör mycket för att ta på VIPpersoner och frottera sig i dess närhet. Om kungen vore fransman hade hans popularitet ökat av denna affär och det kan sluteffekten bli även här.
Nu bör kungahuset knipa käft och bara rida ut stormen.
Vet att kungen fick glädjeflickor insmugglade under ett statsbesök i Kario för ca 10 år sedan. Silvia var sur och vresig som vanligt när kameran släcks.
Hört via UD anställda som upprördes.
Citera
2010-11-05, 14:42
  #3341
Medlem
Bystskuggas avatar
Det här med Kungens åtalsimmunitet. Gäller det även om efter dådet skulle fråntas titeln och ersättas med Viktoria? Går det fortfarande inte att väcka åtal eftersom han var Monark vid tillfället?
Citera
2010-11-05, 14:45
  #3342
Medlem
rex144s avatar
kungen har knullat horor, tänk om han gjort nån på smällen?

synd om drottningen..det är inte omöjligt att den överkåte Calr-gustaf har smitttat henne med könssjukdommar,

hur känns det för Victoria att hennes pappa och överhuvud för den svenska kyrkan varit en horkarl


han vill vända blad..haha, han inte hålla kuken i byxorna
Citera
2010-11-05, 14:53
  #3343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
kungen har knullat horor, tänk om han gjort nån på smällen?

synd om drottningen..det är inte omöjligt att den överkåte Calr-gustaf har smitttat henne med könssjukdommar,

hur känns det för Victoria att hennes pappa och överhuvud för den svenska kyrkan varit en horkarl

han vill vända blad..haha, han inte hålla kuken i byxorna

Det här med att "den motvillige" vill "vända blad" kanske betyder att han vill fortsätta på samma sätt som tidigare fast i utökad och lite grövre form? Den sönderopererade tyskan/jokern kanske har svaret på den frågan.
Citera
2010-11-05, 15:00
  #3344
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Jag är inte säker på att det finns så mycket skit att gräva i, i såfall finns det nog desto mer skit att hitta hos de anonyma källorna, men som vanligt gömmer man sina källor bakom källskydd därför att de aldrig skulle tåla att granskas.

Rykten och skvaller är en sak. Kul att ta del av och intressant att se att även kungen beter sig som en människa han också. Men att få dessa rykten till att vara sanningar är befängt utan att ha klar information som verkligen påvisar det.

Jag kan omöjligt vara den enda som får tanken till Littorin och det han anklagades för i Aftonbladet.
Citera
2010-11-05, 15:01
  #3345
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Ok, här är den "alternativa bilden" av festerna. Nu är jag ju inte särskilt "chockad" utan snarare jävligt förbannad att subbor som Deanne Rauscher långt senare får påstå att det handlar om övergrepp:
...

Snälla Mayito! Kan du inte dra din politiska agenda om dumfeminismen i någon annan tråd? Förslagsvis den som faktiskt handlar om Deanne Rauscher!
Citera
2010-11-05, 15:07
  #3346
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Snälla Mayito! Kan du inte dra din politiska agenda om dumfeminismen i någon annan tråd? Förslagsvis den som faktiskt handlar om Deanne Rauscher!

Men det var ju en hel artikel länkad om Kungaskandalen! Den borde väl rimligtvis rymmas på denna topic. Det handlar om skvallret är - sant.
Citera
2010-11-05, 15:10
  #3347
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Jag kan omöjligt vara den enda som får tanken till Littorin och det han anklagades för i Aftonbladet.

Och Littorin valde ju också att dra sig undan. Inget åtal för förtal blev det heller. Undrar varför?
Citera
2010-11-05, 15:23
  #3348
Medlem
Den som lyckas med bedriften att rota fram Silvias journal skulle hitta behandlingar mot diverse STD:er upptagna i den. Gamle Tjabo är inte vidare förtjust i gummi och Silvias gamle gynekolog är inget vidare på att hålla patientsekretess efter några glas starkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in