2010-11-05, 12:51
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bob-Kelso
Att kungen fullt lagligt hade kunnat avrätta Prins Carl Philip för dålig hantering av läxor är ett av många skämt man hört på lektionerna om ämnet Brott & straff.

Det skulle verkligen få Gaffeln att veta hut!
Citera
2010-11-05, 12:56
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Lite OT kanske, men när tänker du äntra Plattan? Du lär väl vara så jävla skrångskjutande så även en och annan icke invandrare kan ryka med.
Det är lite svårt att förstå vad du skriver, men du önskar livet ur mig?
Citera
2010-11-05, 12:58
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Nu har vi i alla fall fått förklaringen till Knugens 'jag ska tala med familjen och drottningen'. Det var ju inte Jokern han menade, utan en helt annan drottning. Det borde alla ha förstått!
http://www.svenskbladet.se/kultur/index.php?alias=carl_xvi_gustaf___den_sprutvillige _monarken.html
Citera
2010-11-05, 13:13
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Det är lite svårt att förstå vad du skriver, men du önskar livet ur mig?
Nej, men du verkar vilja panga på allt som rör sig. Inte bara det som drevkarlarna föser upp i dina knän
Senast redigerad av fredrikdenstore 2010-11-05 kl. 13:19.
Citera
2010-11-05, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Nu har vi i alla fall fått förklaringen till Knugens 'jag ska tala med familjen och drottningen'. Det var ju inte Jokern han menade, utan en helt annan drottning. Det borde alla ha förstått!
http://www.svenskbladet.se/kultur/index.php?alias=carl_xvi_gustaf___den_sprutvillige _monarken.html

Haha, det där var skitkul!!!
Citera
2010-11-05, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komposthink
Haha, det där var skitkul!!!

Japp! J-kligt kul men samtidigt väldigt tragiskt och skrämmande.
Citera
2010-11-05, 13:27
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
JagHarEnLiten skrev
http://www.svenskbladet.se/kultur/in..._monarken.html

Alla kommer ju bara att driva med honom framöver. Ett värdig representant för Konungariket Sverige, knullknugen.
Citera
2010-11-05, 14:14
Medlem
Xallo, du som verkar röra dig i kretsar som vi andra inte kommer i närheten av, kan du inte koka ner soppan lite åt oss. Vad är ryktena genom åren? Dra hela kungafamiljen, vem har knullat med vem? Finns det speciella knull lyor? Och tänk Er bilden framför Er, Jokern nersprutad i ansiktet! Brrrrrrrrrr.... Hemska tanke!

Hoppas på att du vill leverera.
Citera
2010-11-05, 14:17
Medlem
Inget är omöjligt. Jokern kanske har funnits med på ett hörn. Ingen verkar dock ha vågat ställa den typen av fråga till henne.
Citera
2010-11-05, 14:17
Medlem
Mayitos avatar
Ok, här är den "alternativa bilden" av festerna. Nu är jag ju inte särskilt "chockad" utan snarare jävligt förbannad att subbor som Deanne Rauscher långt senare får påstå att det handlar om övergrepp:

http://www.expressen.se/nyheter/1.2202375/annelie-40-berattar-om-de-vildaste-festerna

"- Alla hade väldigt kul och alla nyttjade varandra. Många av de här tjejerna hade inte tagit sig så långt som de gjort utan det här gänget. Jag förstår inte riktigt varför den här boken kommer nu, säger hon."

"Men en annan kvinna ur boken, "Annelie" som i dag är i 40-årsåldern, ger en mer positiv bild.
- Vi festade till långt in på nätterna och dansade med klackarna i taket. Kungen var med, han var en bland alla andra, och det var inget mer med det.
Beskrivningen i boken av att kungen och hans vänner skulle ha utnyttjat de unga kvinnorna håller hon inte med om:
- Den vridningen ställer jag inte upp på. Jag har aldrig uppfattat det så. Vi hade jäkligt kul, det var rock 'n roll, vi alla var unga och crazy.
Kvinnan säger att hon är kritisk till de kvinnor som nu valt att berätta om kungens festande:
- Alla har haft väldigt roligt. Då passade det sig väldigt bra att sitta och dricka champagne i kristallglas och frodas i de kretsarna. Jag förstår inte riktigt varför den här boken kommer nu."

Det borde finnas lagliga gränser för dumfeminismens utbredning.
Citera
2010-11-05, 14:19
Medlem
tantaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
Xallo, du som verkar röra dig i kretsar som vi andra inte kommer i närheten av, kan du inte koka ner soppan lite åt oss. Vad är ryktena genom åren? Dra hela kungafamiljen, vem har knullat med vem? Finns det speciella knull lyor? Och tänk Er bilden framför Er, Jokern nersprutad i ansiktet! Brrrrrrrrrr.... Hemska tanke!

Hoppas på att du vill leverera.

Jag kan inte svara for xallo utan bara for mig sjalv: NFW - men stall dig sjalv fragan: om du satt pa hogkvalitativt skvaller, skulle du da leverera det till den har traden och dess skribenter?

Dessutom finns det separata tradar i skvallerforumet for var och en av de ovriga medlemmarna i kungafamiljen.
Citera
2010-11-05, 14:23
Medlem
axelcarlings avatar
Kungens jägarkompisar borde göra det enda rätta, lura med kungen ut på "älgjakt" i norrland, ställa sig i en ring kring kungen och skjuta han i huvudet (två gånger).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in