2010-11-07, 16:27
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Visst finns det massor kvar att försöka få klarhet i. Bland annat vilka kvinnorna är, vad det är som egentligen har hänt och eventuellt också få en försklaring till deras agerande.

Än så länge så är det ingen som har påvisat annat än att Kungen och hans vänner festar. När de festar så har de inbjudna sällskapsdamer.

Dock är det klarlagt, genom pressens intervjuer, att kvinnorna finns och att de har en story. Men det visste vi förstås innan.

Detta med juggen är helt groteskt. Han är en kriminell utpressare och hans ord är inte mycket värd. Och skulle även Carl Serung vara inblandad då det påstås att prostituerade kvinnor från hans klubbar hyrdes in så är det mycket märkligt att det varit tyst i 20 år. Detta känns som riktiga rövarhistorier.

Angående hans krog hyrde han väl en lokal under någon restaurang. På måndagar så abonnerade Kungens vänner krogen vilket innebar att det var en privat sammanslutning och inte en öppen svartkrog för allmänheten, denna dag. Att få detta till att kungen gått på svartkrog är löjeväckande.

Detta med Henemark är svårt att sätta fingret på. Visst har hon funnits i Kungens närhet. Men finns det verkligen så mycket som påvisar annat än att hon var en sällskapsdam till kungen. Man kan ju tycka att det borde skett mer saker, men det är fortfarande bara tyckande och inte fakta.

Nej, kvinnorna skulle vara mycket intressant att få ta del av. Finns nog en hel del skit bakom varför de sitter och berättar detta nu.

Slutligen, angående författarna, så är de inte vatten värda. Detta är det lägsta klassen av skandaljournalistik och har bara ett syfte och det är att tjäna pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Japp! Det blir en sjuh-lvetes comback inom kort. Om de smider medans järnet är varmt så kommer många sköna millar att ticka in på västindienkontona. Folk är helt enkelt tillräckligt dumma för att köpa hela skiten.

Ja och bokens pengar med allt vad det innebär borde tillfalla alla flashbackare som bidragit med skvaller och annat grävande
Rena guldgruvan för diverse profitsökare
Citera
2010-11-07, 16:35
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Japp! Jag vet.

Här får du en liten ledtråd E.Merckx (och övriga som gräver). Sköldnora kungsgård med omnejd.

Sköldnora Kungsgård

Org.nummer: 480324-XXXX Bolagsform: Enskild firma

Innehavare: Lettström, Anders Gustaf
Registreringsår: 2000

F-Skatt: Aldrig registrerats läs mer

Telefon: 08-51020092
ADRESS
FLORAGATAN 21
114 31 Stockholm
Stockholms län
Citera
2010-11-07, 16:39
Medlem
fredrikdenstores avatar
...
Senast redigerad av fredrikdenstore 2010-11-07 kl. 16:43.
Citera
2010-11-07, 16:42
Medlem
fredrikdenstores avatar
Nej, nu får Hakan slå näven i bordet och ta över. Knugen får krypa till (Hus) korset och skämmas ögonen ur sig.
Citera
2010-11-07, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Ja svagheter har han gott men det vore bra med några starka sidor också. Hur allmännbildad han är vet jag inte men han har i varje fall bekymmer med han veta var han är. Klart han skall få leva som vem som helst. Det är bara att avgå i morgon och ta ett djupt andetag i den klara höstluften så kommer säkert en gråsparv med in i luftintaget.

Galant POWERGIRL! Med den skillnaden att kommande sparvar inte lär klä av sig självmant...kanske någon gammal adjuntant kan vara behjälplig...för sanningssägarna Aje, Poppe och Snoppe är väl förpassade till andra breddgrader vid det laget.
Citera
2010-11-07, 16:48
Bannlyst
Någon som lagt ut den på någon site så man kan ladda ner boken?
Citera
2010-11-07, 17:02
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Det är inte tråden utan snarare att det börjar komma mer information som styrker mer och mer saker.

Det var det jag eftersökte. Fortfarande inte helt nöjd men jag tycket att uppgifterna nu känns mer trovärdiga när även pressen har intervjuat dessa. Det talar ju för att kvinnorna faktiskt finns.

Och jag sa redan tidigt att så fort det finns saker som styrker eller att det kommer fram information om att kvinnorna faktiskt finns så är jag förstås beredd att böja mig för den nya information. Ingen mening att förneka allt in i absurdum.

Tack! Du är en klok man.
Citera
2010-11-07, 17:04
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Det måste vara ett skämt. Vad har denna kvinna för skandaler att tala om, efter att hon blev drottning.

Hon värnar om barn och kvinnor. Stödjer massa hjälporganisationer. Hon är väl har godheten själv.

Ja, hon lär väl inte vara medlem i Svenska Pedofilföreningen och stödka NRA.

Jag undrar om hon har några intressen förutom den förpliktande välgörenheten?
Citera
2010-11-07, 17:08
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten

Plastikoperationer i brasilien kanske
Citera
2010-11-07, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Michaela de la Cour Det här har jag postat precis till Helen Welton.
Helen tycker att du kunde kontaktat mig innan du droppar mitt namn i Tv angående att jag skulle varit på en fest som kaffeflicka . Du kunde meddelat mig och då hade du fått veta om jag inte var där.
Sitta och förhöja dig på andras bekostnad ...du gör verkligen bort dig.
Jag raderar dig som fb-vän .Visa mernågra sekunder sedan
20 timmar sen
http://www.facebook.com/michaela.delacour?v=wall

Du är alltså en av 4800 vänner som den tjejen har och hon sitter och skriver sådant på en logg med så många personer som kan läsa. Smart tjej.
Citera
2010-11-07, 17:22
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten

Ja och vilka umgås hon med egentligen. Finns det någon motsvarande tjejgäng likt gubbtolvan?
Citera
2010-11-07, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Plastikoperationer i brasilien kanske

Vid Silviahemmet har hon låtit bygga en ljusgård och planerat bl.a. kaffebuskar. Kan det ha något att göra med "kaffeflickor".

Se http://sv.wikipedia.org/wiki/Drottning_Silvia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in