2010-06-09, 19:17
Medlem
Larocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Utveckla dig tack. Det är nämligen sådana ställen jag brukar hänga på så det vore roligt med en förklaring please.

Folk klagar på att Stureplan är fullt med dryga och spoilade brats men söderkisarna är tamefan jävligt mycket drygare. Dessa trasor som de har till kläder som ska föreställa ngn slags stil där man "inte bryr sig om sitt yttre" och endast köper second hand är så jävla mycket bullshit. Då jag kan lova att de flesta som klär sig så har letat i flera veckor för att hitta den där lilla ruttna kängan eller för liten/stora t-shirt som de tänkt ska passa perfekt till deras outfit av typen "i-dont-care". Eller så har dom pyntat några lax för att köpa det på acne whyred eller något annat svenskt märke som bara tillverkar trasor som kostar flera lakan

Sen när det gäller attityden så har en hel del av de en aspiration mot att tillhöra den "intellektuella" delen av samhället, kläder och utseende spelar ingen roll enligt de, de ser upp till woodstock, år 1968 osv, de engagerade unga från dom goda åren is the shit och allat annat är överflöd. Men jag kan lova dig att om du som vanlig levande varelse stiger in med något finare plagg eller vanliga glasögon ist för farfars krigsbrillor från 30' i ett av dessa grottor som dessa personer hänger på kan jag lova dig att de stirrar ut dig och ger dig vibbarna "vad fan gör du här?!".

Jävligt mycket dubbelmoral på de, allt jag har att säga
Senast redigerad av Larock 2010-06-09 kl. 19:23.
Citera
2010-08-13, 12:03
Medlem
Gagoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larock
Folk klagar på att Stureplan är fullt med dryga och spoilade brats men söderkisarna är tamefan jävligt mycket drygare...

Hahaha, fy fan vad skönt skrivet
Jag vet inte i vilken kategori dessa människor hamnar, humor eller tragedi.
Citera
2010-08-13, 12:17
Medlem
Husby Krog
Citera
2010-08-13, 12:29
Medlem
slippys avatar
Göta Källare. Vidrigt invandrarhak på söder.
Citera
2010-08-13, 12:36
Medlem
Liin_Me_Cneens avatar
Johnnys bar är så jävla sorglig. Jag var där en onsdag och barpersonalen sa att det var "klubb" och pekade på dj:n. På johnnys bar betyder det tydligen 5 invandrarkillar och 2 invandrartjejer som satt och skrek till varandra på något märkligt språk. När vi kom in så ropades det "Abou len" till oss. Vi blev inte långvariga där.
Citera
2010-08-13, 18:12
Medlem
riff0raffs avatar
Hur går det för Söderport vid Liljeholmsbron på söder-sidan? Finns detta eminenta etablisemang kvar?
Citera
2010-08-13, 19:09
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liin_Me_Cneen
Johnnys bar är så jävla sorglig. Jag var där en onsdag och barpersonalen sa att det var "klubb" och pekade på dj:n. På johnnys bar betyder det tydligen 5 invandrarkillar och 2 invandrartjejer som satt och skrek till varandra på något märkligt språk. När vi kom in så ropades det "Abou len" till oss. Vi blev inte långvariga där.
Ja det är verkligen sorgligt. Jag gillar i och för sig sunkhak, men Fridhemsplan har inte ett rätt.
Det är nästan bara förortsfjortisar som hänger där. Antagligen för att det är första inom tull stoppet med gröna linjen från Hässelby Grård och blåa linjen från Akalla, Tensta och hela den världen.
Skiten ligger nästan dörr i dörr. Jonnys, våldtäktsbaren, pissuaren, Viperroom, gamla Klostret, Bedövas, osv
Citera
2010-08-13, 20:58
Medlem
Ett_Jävla_Bis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riff0raff
Hur går det för Söderport vid Liljeholmsbron på söder-sidan? Finns detta eminenta etablisemang kvar?

Nej, de stängde portarna förra året.
Citera
2010-10-13, 05:43
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LnddN
China station, Haninges centrums ( handens ) pendeltågs och bussterminal

Måste fan testa! F.ö. är kinakrogen precis innan centrum från tåget en riktigt sotig pärla den med - Interiören består mest av soffor från tillverkningsår B.C. som jag sett falla sönder flera gånger, klientelet är uteslutande alkoholiserade finländare i åldern 21(mig) 35-75 Skönaste killen som tillkallar servitrisen med "särring! mer olut!" brukar smuggla in egenköpta 7%+are och slå i krogens glas så det ser ut som om han har beställt en vanlig pils. Dyrt och härligt är det också, stor stark för runt 40. Enda plus är att de kränger Karhu, godaste bärsen i världen, om man gillar att betala över en krona per centiliter och ändå få fuskversionen som är svenskbrygd.
Citera
2010-10-13, 22:39
Medlem
Knivupplopps avatar
måste ha skrivits hundra gånger i den här tråden men Nivå 22.
Citera
2010-10-13, 22:59
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Gamla Crazy Horse... haha min kompis låg deckad i 1 timme vid baren, en väktare kom och frågade om han mådde bra efter att han spytt, jag sa ja sen så drog vakten och min kompis deckade ytterligare en timme till.
Citera
2010-10-14, 11:41
Medlem
Atkalss avatar
dovas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in