2010-10-14, 13:13
Medlem
Antar att Diset i hägersten tar förstaplatsen tätt efterföljt av StarBar (gamla johnnys) på Fridhemsplan.
Citera
2010-10-14, 13:13
Medlem
Omtanksams avatar
Flera tar upp gamla Monte Carlo. Jag minns inte att det var såå sunkigt?
Var där några ggr i tidernas begynnelse tills vi fick reda på att det var ett neger/gayhak
Citera
2010-10-14, 13:17
Medlem
yellowboxfishs avatar
Ringvägen Open är ju en klassisk ölhävartävling om man vill uppleva lite södersunk, finns ju många exempel där men 91:an är för jävla risigt. Kvarterets gamla inrökta alkisar utgör stammisarna, blandas ibland med knarkarsmala musiker från replokalerna på andra sidan gatan.
Citera
2010-10-14, 17:02
Medlem
Fula Gubbens avatar
Den här tråden är bra att checka in i var 6:e månad eller så och få sig ett gott skratt. Metropol i Sundbyberg återkommer ständigt, och Sumpan har en fin tradition av äckliga "18 år leg"-ställen dit förortsfolk som inte kunde/vågade komma in på riktiga ställen i city åkte... plus diverse slagsmålssugna juggar och turkar... och lite överåriga singelkvinnor med blonderat hår... gamla Grand Garbo, Lorry osv. Så jävla äckligt. Ni som går på såna här ställen och tycker att det är en "OK fredagkväll" är totala drägg.

Tre Remmare var fint på sin tid, bra ställe att mellanlanda om man tagit amfetamin och ville förlänga kvällen med lite stil... lite sunkigt, men inte så farligt.
Citera
2010-10-14, 17:09
Medlem
rompompoms avatar
Folk som tycker att Gröna Jägarn är sunkigt borde ta sig till corso på hornsgatan eller det lite närmare lilla wien i uppgången till södra station. Det har tom en uteservering inomhus i gången
Lilla wien var det enda stället som släppte in mig i mjukisbrallor på juldagen då jag var bärssugen kl 13. Detta efter att blivit nekad pga av att jag hade just mjukisbrallor på mig på Gröna Jägarn.

Ett RIKTIGT sunkhak är ju annars lilla hannahs i tunnelbaneuppgången i skärholmen. Där har inte solen lyst på flera år
Citera
2010-10-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omtanksam
Flera tar upp gamla Monte Carlo. Jag minns inte att det var såå sunkigt?
Var där några ggr i tidernas begynnelse tills vi fick reda på att det var ett neger/gayhak

Märkte ni inte det innan någon sa det?
Citera
2010-10-14, 20:34
Medlem
Norsborg
Stället i centrum, lover er, det finns inget värre hak än det där! Du tappar tidsuppfattning i stället, du ser att det är alltid samma personer på samma platser, ingeting har förändrats där.
Citera
2010-10-16, 00:57
Medlem
Omtanksams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Märkte ni inte det innan någon sa det?
Var bara där ett par 3 ggr, har för mig att det var jävligt lite folk, kanske var där tidigt på kvällen.
Är ju några decenier sedan..
Citera
2010-10-16, 21:46
Medlem
Kattolfs avatar
Engelbrekt tar nog priset. Vilket ställe!! http://syltor.se/sylta.php?syltaId=12
Citera
2010-10-16, 22:46
Bannlyst
Viperroom, otrevliga vakter också! Jävla fittkrog!
Citera
2010-10-17, 02:04
Medlem
mteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rompompom
Folk som tycker att Gröna Jägarn är sunkigt borde ta sig till corso på hornsgatan

Haha, Corso ja.. ett alkispar i min trappuppgång är stammisar där och verkar följa ett schema, för klockan 00.30 i princip varje kväll hör man tanten joddla utanför porten, på väg hem från stället i fråga.
Citera
2010-10-17, 14:25
Medlem
Finnelits avatar
Dovas på fridhemsplan är bra sunkigt, tillsammans med Nivå 22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in