2006-03-19, 20:14
Medlem
jeppstahs avatar
Alla barer i Lapplands Väsby.
Citera
2006-03-19, 20:30
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OXAR
karlavagnen i fruängen. alla konstiga människor du har sett i hela ditt liv finns där.

Ja, Karlavagnen är spännande. Någon borde göra en antropologisk undersökning på människorna där. Tips: gå dit på karaoke-kväll. Det är underhållande, jag lovar!

Sen vill jag slå ett slag för Flintas krog i Flemingsbergs centrum. Helvete säger jag bara. Maten är schysst, men klientelet är till 80 procent finska alkisar och 20 procent musslor. Man måste nästan försvara sin mat med våld om man äter där, för som svensk får man garanterat uppmärksamhet. Som tur är så inger killen som driver stället (?) ganska mycket respekt och ingen vågar jävlas med honom. Värt att ses, om inte annat för inredningen!
Citera
2006-03-19, 20:52
Bannlyst
Jag tolkade rubriken som så att man skulle uppge krogar, där det är mest drägg, det vill säga, kreti och pleti, medelsvenssons och folk av utländsk härkomst.

De flesta krogar kring Stureplan lockar tyvärr allt för mycket drägg nuförtiden. De borde ha hårdare nypor i dörren, att inte släppa in araber exempelvis.
Citera
2006-03-19, 21:20
Medlem
Selbstmords avatar
Pub Anchor - fullt med packade dödsmetallkids
Crazy Horse - känns som en fritidsgård, fast med öl
och sist men inte minst, Dirty Harry - helt jävla värdelöst "metal"-hak för folk som är slut i huvudet och vill spela metal.
Citera
2006-03-19, 21:50
Medlem
hazard simpsons avatar
Efter att ha läst tråden undrar jag om det finns något ställe i Stockholm som är bra.
Citera
2006-03-20, 14:32
Medlem
H.J.Ss avatar
yes!
HJS var förövrigt på treremmare för ngt år sedan..satan trodde jag var på baren i starwars

Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jag tolkade rubriken som så att man skulle uppge krogar, där det är mest drägg, det vill säga, kreti och pleti, medelsvenssons och folk av utländsk härkomst.

De flesta krogar kring Stureplan lockar tyvärr allt för mycket drägg nuförtiden. De borde ha hårdare nypor i dörren, att inte släppa in araber exempelvis.
Citera
2006-03-20, 19:57
Medlem
insolents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OXAR
karlavagnen i fruängen. alla konstiga människor du har sett i hela ditt liv finns där.
Ahhhh
En gång plockade dörrvakten ut en redigt full alkis ut ifrån stället men han blev genast insläppt igen när ägaren ville det. hahah
Skönast är att de har små popcornskålar istället för chili/jordnötter. Helt sjukt.. 14åringar har setts supa där liksom tratten och finkel, tusenbröder m fl.
Citera
2006-03-21, 13:07
Medlem
Kip_wests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selbstmord
Pub Anchor - fullt med packade dödsmetallkids
Crazy Horse - känns som en fritidsgård, fast med öl
och sist men inte minst, Dirty Harry - helt jävla värdelöst "metal"-hak för folk som är slut i huvudet och vill spela metal.

crazy horse va det inte där ssu flickan fick stryk av en vakt?
Dom vakterna äger!!!
Citera
2006-03-21, 19:52
Medlem
Dementuss avatar
Själv har jag praoat på TB:s i Tumba.
Så illa var det inte, högstående män som farmen-Özcan kom förbi där ibland och spelade Jackvegas.
Fast en dag så slafsade turk-kocken upp hamburgare på diskbänken och kocken själv var inget hygieniskt föredöme heller

Paddys i Sollentuna såg jag redan från utsidan hur sunkigt det var. Typ 10 pers som stog utanför och rökte och var allmänt slöddriga. Möttes en gång av en tandlös nedknarkad zigenare som sparkade mig på benet bara för att jag råkade gå in i han
Citera
2006-04-02, 07:05
Medlem
IASockertopps avatar
Jag var där igår eftermiddag men vi fick inte komma in för vi såg för berusade ut. Vi hade druckit nån folköl var innan! Så Jägarn e inte ett favorithak för mig!
/IA

Citat:
Ursprungligen postat av Big Mama´s gun
hm, den gröne jägaren e väl sådeer fräsch??

Även big ben,eller som den kallas i folkmun - big bong har jag hört ska vara rätt sunki...
Citera
2006-04-06, 02:34
Medlem
The Plaza club är inte nådigt.
Citera
2006-04-06, 09:47
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip_west
crazy horse va det inte där ssu flickan fick stryk av en vakt?
Dom vakterna äger!!!

Jo det var det.

Gnäll inte på Crazy Horse det är ju schysst att dricka billig öl där innan match på Stadion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in