2009-03-13, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrink in spe
Har varit där en gång. Gick in på herrtoan, och vad möter mig i pissoaren om inte........trumvirvel.....en stor och redig bajskorv!

Det var, som sagt, första och enda gången jag var där.
Men bortsett från bajskorvar i toaletten så är ju Theodora ett av de bättre sunkhak jag har varit på. Bra priser, trevlig personal och ofta skönt folk som hänger där, en riktigt bra förkröksställe helt enkelt
Citera
2009-03-13, 12:46
Moderator
^Eazs avatar
Vad hette det stället som låg i TCentralen, nere vid TBane nergångarna på vänster sida.

Det var ett sunkigt ställe om något.
Citera
2009-03-13, 12:52
Medlem
NUFANs avatar
Crazy Horse hade på sin storhetstid många slitna besökare. Särsklit med tanke på att det låg i de "fina" kvarteren. Men Tre Remmare känns annars som en klassiker i sammanhanget.
Citera
2009-03-13, 12:54
Medlem
NUFANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunk
Håller med om att Tre Remmare är den sunkigaste. Men Monte Carlo slog alla i den frågan när den fanns.

Japp, såklart. Monte Carlo får nog ses som totalsegrare i den här tävlingen!
Citera
2009-03-13, 12:56
Medlem
Psyko Dads avatar
Tog en öl på Kings town på Ringvägen av misstag en kväll & det gör jag fan inte om.

Gröne jägaren har däremot bättrat på sig en aning men det kan ha att göra med att jag gillar deras mat.
Citera
2009-03-13, 12:56
Medlem
Alis bar vid Centralen var riktigt jäkla dräggigt på sin tid.
Citera
2009-03-13, 15:08
Medlem
terreces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NUFAN
Japp, såklart. Monte Carlo får nog ses som totalsegrare i den här tävlingen!
Gamla Bells måste nog nämnas i samma sammanhang oxå. Var väl första stället i Sverige med metalldetektor. Those were the days, Regeringsgatan fram och tillbaka.
Citera
2009-03-13, 15:10
Medlem
carebears avatar
Lilla Köpenhamn. Är väl inte mycket bättre nu, men med det namnet (på den tiden) var det väl ännu sämre... När vi ändå är nostalgiska!
Citera
2009-03-13, 17:04
Medlem
jiwe08s avatar
Gillade Monte Carlo var lite vilda västern där man fick ju ducka sig fram till bardisken
Citera
2009-03-13, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Men är det dräggigt verkligen?
Nej, inte så faktiskt. Gick lite ot. Det är väldigt mycket wannabe-stekare där. Väldigt mycket.
Citera
2009-03-14, 21:29
Bannlyst
Engelbrekts i Högdalen, sunkigare ställe får man leta efter, stället består mest av nyanlända polacker,ester och annat öst pack. Övriga är alkisar i högre ålder, man kan även se ett och annat mongo bland besökare.Ska tillägas att besöknde av den kaliber anser att dom har besöker en "krog" Vill ni se exteme och WT när det är som bäst är det bara ta tuben till Högdalen och besöka Engelbrekts.

Jag brukar dra dit med polare och skratta åt alla WT...lol
Citera
2009-03-15, 22:27
Medlem
hazepurples avatar
Karlavagnen i Fruängen har rätt låg klass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem