2009-03-16, 12:09
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Nivå22
Vill du trängas med halva Rinkeby, stå hela kvällen men ändå dricka med stans bästa priser så är nivå stället med sina fina anti-fix toaletter.

Cray Horse
hehe det var tider, det ända jag gillade med stället var att hur full du än var så kom du alltid in, resulterade med en del kvällar där då jag/sällskap var för fulla för att komma in nån annanstans, kommer ihåg att en polare hade deckat på bordet mitt framför baren, tog cray horse 2 timmar att slänga ut han, och då frågade dom han först om han mådde bra och ville stanna kvar. Det första jag tänker på när jag tänker på crazy horse är den klibbigga och glasiga dansgolvet, som om 30 idioter tappat sina drinkar och dom aldrig tvättat upp det. deras toaletter, herregud.

Söderkällarn
Visst gillar jag reggae men fan vilket jävla skitställe, alla svarta står och stöter på alla brudar och dom gillar det så att ragga brudar på söderkällarn går knappt även om jag lyckats 1-2 gånger, otrevligare personal finns fan inte, har du slösat en del pengar där men inte köper en öl när dom säger till det så blir dom skit arga och kollar snett på dig hela kvällen.

Star Bar
Herregud, bedöm själva nångång ni vill försöra kvällen!
Citera
2009-03-19, 03:05
Medlem
Weissess avatar
Lägger min röst på Citykrogen eller vad den nu heter nere vid korsningen kungsgatan/vasagatan! Vart där en gång och går aldrig dit igen! Sunkhak såsom dovas och jägaren är ju faktiskt charmiga i jämförelsen! Gillar iofs dovas och andra sunkhak =P
Citera
2009-03-24, 14:01
Medlem
Johannes Bs avatar
Ok, mina 10 cent:

Lilla Aktuellt:
Rankar jag som absolut värst genom tiderna (och då har jag varit på Dovas, Lady&lufsen, Tre Remmare, Jägarn, you name it). Låg på Oxtorget (idag dyra hyreshus). Galonlädsel, minimal toa, invandrargäng, skinheads som alla vill dricka vattnig stor stark för 19:-

Lilla Köpenhamn:
Det var typ 20+ eller så i åldergräns, klassisk hak man svinade vidare på i samma stil som om man var arton.

Monte Carlo:
Vill jag på något sätt hålla i försvar. Det var ju en av stans mest långlivade krogar, så något rätt måste de ha gjort. Stans enda riktiga spelställe innan Cosmopol kom. Blandad publik med kineser som tyckte det var obegripligt att man bara fick spela 60:- på Black Jacken, juggar,.... Inte så att jag längtar tillbaka, kanske var det också så att det gick utför.

Tre Remmare:
Trodde att man kunde bara gå in och dricka en stor stark sent en lördag natt. Men hua vilka typer som var där, riktigt otrevligt, tror inte ens att vi drack upp ölen. Men som sagt, den som låg i tunnelbanan förut var ju ändå snäppet värre.

Utom tävlan: Finlandsfärja. Testa att åka dagskryssningen som avgår lördag morgon, och ankommer lördag kväll. Stupfulla människor klockan 10 på morgonen.
Citera
2009-03-24, 14:13
Medlem
platyzmas avatar
Jag nominerar Ali's Bar och Star Bar.

OT: Jag har haft sjukt mycket ballare i Amsterdams uteliv än i Stockholms, så jag håller absolut inte med om att det skulle vara sämre. Nu vet jag vad ni tänker, men NEJ, jag rökte inte, jag krökade bara
Senast redigerad av platyzma 2009-03-24 kl. 15:06.
Citera
2009-03-24, 14:46
Medlem
carebears avatar
Ny nostalgitripp: Kurbitz (stavning?) låg nånstans i Gamla Stan o var riktigt illa. Utspädd folköl i skitiga glas, fullt av 15-åringar o bara dåligt.
Citera
2009-03-24, 15:11
Medlem
Arthass avatar
Lion Bar på Fridhemsplan var ju riktigt grisigt med, om man ser till toaletterna och lokalen inomhus. Det enda som var bra där var att man kunde sitta ut mot St: Erkisgatan och RÅlis på sommaren
Citera
2009-05-10, 20:52
Medlem
ari4presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Vilken tycker ni är den dräggigaste krogen i Stockholm?

Själv håller jag mina kort på Tre Remmare...

Nivå 22 definitivt. När man går in där får man en käsnla av att vara tillbaka i Sovjet.
Citera
2009-05-12, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson Börje
Berzeli Bar...man tror fan att man är i serbien om man gär in där!!

Vad är det för fel på serber?
Citera
2009-05-12, 13:48
Medlem
wonderlands avatar
Nivå 22 och krogar på Fridhemsplan överhuvudtaget...sunk sunk...Visst är spriten billig men inte behaglig stämning för fem öre.
Crazy Horse..ja fy fan.. drägg. Men den är ju adios numera.
Carmen, nej tack. Jägaren har väl blivit bättre, men undviks gärna.

Viking Cinderella såklart oslagbar.
Citera
2009-05-12, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weisses
Lägger min röst på Citykrogen eller vad den nu heter nere vid korsningen kungsgatan/vasagatan! Vart där en gång och går aldrig dit igen! Sunkhak såsom dovas och jägaren är ju faktiskt charmiga i jämförelsen! Gillar iofs dovas och andra sunkhak =P
Ahh gamla fina Citykrogen. Ja där har man druckit en och annan bägare samt skålat med diverse löst folk
Citera
2009-05-12, 22:35
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Nivå 22 och krogar på Fridhemsplan överhuvudtaget...sunk sunk...Visst är spriten billig men inte behaglig stämning för fem öre.
Glöm inte Viperroom/Klubb Blå.

Nu får jag äntligen använda det: var är spysmilieyn när man behöver den?
Citera
2009-05-19, 17:53
Medlem
kreftiss avatar
Fel tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in