2004-03-29, 14:08
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjauv
tack för den ditt as, du har precis förstört mina helgplaner för ett par månader framöver.

Något förslag på en exklusiv fin krog där fattiga studenter iklädda baggypants kan dricka öl för 20 kr styck utan att bli utkastad?

Söderkällan kanske?? ligger vid medis..
Citera
2004-03-29, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
Muhaha, har du varit på Brothers i Fittja nån gång?

Oh yes. Jag minns inte om det heter Brothers, men ligger det i Fittja har jag varit där! (var det inte det stället dom sprängde?)
Jag bodde i Alby sommaren 1998 till maj 2000. När man åkte t-bana hem var man enda svennen efter Skärholmen. Sen var det mörkt.
Hålan i Hallunda var udda. Mest svenska luderbrudar och en massa araber och negrer. Jag har inget emot araber eller negrer (många av mina bästa vänner är det), men ibland gick det liiite för långt.
Dock vill jag ge credit till Alby Värdshus (där dom hade sista omgången av Baren) för Stor-Stockholms bästa, största och billigaste Plankstek!
Citera
2004-03-29, 19:50
Medlem
Fat bastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunk
Håller med om att Tre Remmare är den sunkigaste. Men Monte Carlo slog alla i den frågan när den fanns.

Första gången jag och min kompis åkte till Stockholm på konsert i mitten på 80-talet käkade vi på Monte carlo.
Det var inga problem att köpa pilsner trots att vi inte var äldre än 14 år.
Citera
2004-03-29, 21:19
Medlem
WorlocKs avatar
Nivå 22, tveklöst.

Never again.
Citera
2004-03-29, 21:29
Medlem
drcs avatar
Krogen vid pendeln vid sumpan station!!! Kommer inte ens ihåg vad den heter nu får att man ens ska va så bäng å gå in där så bör promillen ligga strax över 2,2..
Citera
2004-03-29, 21:41
Medlem
Blot-Svens avatar
WorlocK:

Tack för tipset! Då ska jag besöka stället någon helg framöver.

drc:

Kan det kanske vara Metropol? Finns hur många dråpliga episoder som helst från det haket!

:D
Citera
2004-03-30, 03:11
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanatic
Finns ju en jävla massa.. mina nomineringar är den där jäkla indiska krogen på Folkungagatan (kommer inte ihåg namnet), Karishma vid Medis och en sunkig kareokebar i Hagsätra (kommer inte heller ihåg namnet på den där krogen)

Pizzeria Trevi i hagsätra ?

Fullständigt VIDRIG. Inte bara befolkningsmässigt. Den är skitig också...
Citera
2004-03-31, 11:41
Medlem
A-A-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjauv
Något förslag på en exklusiv fin krog där fattiga studenter iklädda baggypants kan dricka öl för 20 kr styck utan att bli utkastad?
Då får du nog ta färjan till Polen eller Baltikum först...
Citera
2004-03-31, 12:07
Medlem
Flubbes avatar
Det finns ett indiskt hak i sumpan som heter Rabalder, när jag var där senast kändes det fan som om att jag hade hamnat i the twilight zone. Där fanns det bara en massa skräpmäniskor och fulla feta finska tanter som raggade på allt och alla....
Citera
2004-04-02, 15:34
Medlem
skinners avatar
Hanks Heaven i högdalen utklassar faktiskt allt som har nämts här... klientelet är så fruktansvrärt slitet, det är liksom ingen hejd på hur slut dom är. ofta när man går förbi är det något litet alkisbråk utanför eller någon lirare som försöker tjata sig med hem till en asfull, kräkandes 50+.

enligt rykten så var nyårsafton 2003 inte att leka med.
Citera
2004-04-02, 21:42
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner
Hanks Heaven i högdalen utklassar faktiskt allt som har nämts här... klientelet är så fruktansvrärt slitet, det är liksom ingen hejd på hur slut dom är. ofta när man går förbi är det något litet alkisbråk utanför eller någon lirare som försöker tjata sig med hem till en asfull, kräkandes 50+.

enligt rykten så var nyårsafton 2003 inte att leka med.

Pffft. Engelbrekts klår Hank´s any day of the week.
Fast Hank´s heaven står rätt högt i kurs under uteserveringsperioderna.
Citera
2004-04-02, 23:22
Medlem
DxMs avatar
Scratch - wollmar yxkull
Gröne jägaren - folkungag
Flintas Krog - Flempan
Tb´s - Tumba
Min lägenhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera