2010-08-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Hur kan en Chelseasupporter i Rwanda som knappt kan försörja sin AIDS-drabbade familj förstöra för en den sk. supporterkulturen? Hur tänker du egentligen?
Du kom snett från början då du stirrade dig blind på min uppenbara rasism istället för att läsa allt jag skrev. Jag är helt lugn med att du inte förstår vad jag menar.
Citera
2010-08-18, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Oduglig är han definitvt inte, men han är inte en naturlig målskytt som bara dundrar in mål på t.ex Van Nistelrooy-manér. Tror och hoppas att han kommer göra en bra mycket bättre säsong än 09/10. Han är en otroligt teknisk och begåvad spelare när han är på rätt humör.

Håller med! Tror också han kommer göra en bra säsong. Jag tycker dock han bör bli lite snabbare med bollen, han tar för god tid på sig, speciellt vid kontringar.
Citera
2010-08-18, 01:57
Medlem
liarsenics avatar
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsenal-launch-Barcelona-style-share-scheme-for-fans-that-will-give-purchasers-a-say-in-how-club-is- run-article557067.html

Real Madrid och Barcelona har ett liknande system, eller?

Vet faktiskt inte vad jag tycker om att Arsenal ska göra såhär. Vi får se hur det blir.
Citera
2010-08-18, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Fy fan vilket jävla match utav Paul Scholes! Får nästan tårar när jag ser han spela sådär.

Han var ju Man of the Match mot Chelsea i förra matchen också. Vi får hoppas att han håller hela säsongen ut, han är helt sanslöst viktig för lagen. Allt spel utgår ju ifrån honom.
Citera
2010-08-18, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schampoflaskan
Vad menar du med lyckas? Vinna PL, sluta top5, övre halvan av tabellen?

Nog för att det skulle vara kul, men tror inte Blackpool har orken att hänga med efter jul ändå, tyvärr!

Jag tycker dom lyckas om dom lyckas hålla sig kvar i premier leauge.
Citera
2010-08-18, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
Han var ju Man of the Match mot Chelsea i förra matchen också. Vi får hoppas att han håller hela säsongen ut, han är helt sanslöst viktig för lagen. Allt spel utgår ju ifrån honom.
Finns ingen chans att Scholes håller för samtliga matcher (50+). Iofs har han fått vara skadefri ett tag nu och det tror jag (som Fergie nämnde i en intervju) är det som visar sig nu igen. Men man kan inte begära att en snart 36åring på ett tvåmannamittfält skall orka med tempot idag.
Citera
2010-08-18, 11:03
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsenal-launch-Barcelona-style-share-scheme-for-fans-that-will-give-purchasers-a-say-in-how-club-is- run-article557067.html

Real Madrid och Barcelona har ett liknande system, eller?

Vet faktiskt inte vad jag tycker om att Arsenal ska göra såhär. Vi får se hur det blir.

Jag vet ärligt talat inte heller. Har det någon reell betydelse. Alltså hur mycket kommer säljas till supportrarna, eller printar man bara nya aktier med dåligt inflytande, alternativt försvarar storägarna sin procentuella andel genom att köpa en viss mängd av eventuella nya aktier?

I så fall känns det ju smått poänglöst egentligen. Visst klubben får in lite pengar, men ska det vara någon idé med det hela borde man köpa mer än 50% med hjälp av fansen slänga hela rasket i en stiftelse som sedan äger aktierna och som har klara regler för hur saker och ting ska gå till. Exempelvis att man aldrig får sälja av dem till någon som glazer och att man använder sina röster till att motsätta sig allting som andas takeover av klubben.
Citera
2010-08-18, 13:28
Medlem
liarsenics avatar
Nasri borta en månad, säkert längre. Jävla skit, märks att säsongen börjat, dessa skador...
Citera
2010-08-18, 14:05
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Nasri borta en månad, säkert längre. Jävla skit, märks att säsongen börjat, dessa skador...

Sämsta fysteamet i PL? Segast på att värva i PL trots resurser och behov? Sett till meriter största floppen senaste fem åren?

Blir det inga titlar i år så tycker iaf jag att Wenger borde bytas ut.
Citera
2010-08-18, 14:10
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBunk
Sämsta fysteamet i PL? Segast på att värva i PL trots resurser och behov? Sett till meriter största floppen senaste fem åren?

Blir det inga titlar i år så tycker iaf jag att Wenger borde bytas ut.

Det handlar nog mer om ideologin än fysteamet. Att sätta ut så unga killar mot fullvuxna män brukar sluta med skador för dom unga. Jag har påpekat det innan och jag gör det igen. Det är oansvarigt gentemot dom unga killarnas karriärer att sätta ut dom när dom fysiskt inte är redo. Därför ser jag inte Wenger som ngn allmighty god när det gäller att utveckla spelare. Han borde bli ungdomstränare istället och låta andra sköta seniordelen...
Citera
2010-08-18, 14:10
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:

trevligt
Citera
2010-08-18, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Det handlar nog mer om ideologin än fysteamet. Att sätta ut så unga killar mot fullvuxna män brukar sluta med skador för dom unga. Jag har påpekat det innan och jag gör det igen. Det är oansvarigt gentemot dom unga killarnas karriärer att sätta ut dom när dom fysiskt inte är redo. Därför ser jag inte Wenger som ngn allmighty god när det gäller att utveckla spelare. Han borde bli ungdomstränare istället och låta andra sköta seniordelen...

Fast en stor del av skadorna sker ju under träningarna och på spelarnas landslagsuppdrag. Lirare som Van Persie, Nasri och Diaby hade varit lika skadedrabbade även om de bytt klubb. Drogba hade också brutit sitt ben i situationen där Ramsey blev skadad så tycker inte ditt påstående känns helt genomtänkt, även om det i vissa fall möjligtvis kan ligga en del i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in