2010-09-23, 15:34
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Men rofl Liverpool torska mot Northampton from League Two
Inte värre än att Reals a-lag torskade med 0-4 mot Alcorcon som spelar amatörfotboll.
Citera
2010-09-23, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Inte värre än att Reals a-lag torskade med 0-4 mot Alcorcon som spelar amatörfotboll.
Alcorcon AD spelar i Segunda Division dvs andra ligan i Spanien. Motsvarande Championship i England, Superettan i Sverige och Serie B i Italien.. Så sluta smutskasta laget laget bara för att Liverpool skämt ut sig rejält.
Citera
2010-09-23, 16:03
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Alcorcon AD spelar i Segunda Division dvs andra ligan i Spanien. Motsvarande Championship i England, Superettan i Sverige och Serie B i Italien.. Så sluta smutskasta laget laget bara för att Liverpool skämt ut sig rejält.
Fast då spelade Alcoron i trejdedivisionen.
Citera
2010-09-23, 16:04
Bannlyst
Citat:

Nu ja förra året spelade dom i Segunda B

Sen har väll Copa Del Rey mycket högre status än Ligacupen?
Citera
2010-09-23, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Nu ja förra året spelade dom i Segunda B

Sen har väll Copa Del Rey mycket högre status än Ligacupen?
Så om Alcorcon slår Real Madrid så rankas det högre än om Aylesbury United F.C. slår Chelsea bara för att Copa Del Rey har högre status?

Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Fast då spelade Alcoron i trejdedivisionen.
Tredjedivisionen är ändå ingen amatörliga..
Citera
2010-09-23, 16:20
Bannlyst
Citat:
Så om Alcorcon slår Real Madrid så rankas det högre än om Aylesbury United F.C. slår Chelsea bara för att Copa Del Rey har högre status?

Tredjedivisionen är ändå ingen amatörliga..

Det jag mena är att i Ligacupen ställer man inte upp med a-laget (ok några från a-laget spelar) medan i Copa Del Rey ställer man upp med i princip a-laget vilket Real Köpelaget gjorde mot Alcorcon
Citera
2010-09-23, 16:24
Bannlyst
Citat:
Det jag mena är att i Ligacupen ställer man inte upp med a-laget (ok några från a-laget spelar) medan i Copa Del Rey ställer man upp med i princip a-laget vilket Real Köpelaget gjorde mot Alcorcon
Sluta trolla är 1000% på att du inte såg matchen .
Citera
2010-09-23, 16:27
Bannlyst
Citat:
Sluta trolla är 1000% på att du inte såg matchen .

Vilken match syftar du på? Real Madrids mot Alcorcon? Oavsett om Real Madrid körde med b-betonad uppställning så borde de vunnit den matchen enkelt, men kanske de överbetalda stjärnorna saknar motivation i Copa Del Rey? Vem vet

Du har missförstått innebörden av att ''trolla''

edit:

Citat:
.
Men den här tråden handlar om Premier League så Liga Cupen och Copa Del Rey får vi diskutera i andra trådar

Håller med nu återgår vi till topic
Citera
2010-09-23, 16:28
Medlem
Citat:
Dudek
Arbeloa Raúl Albiol Metzelder Drenthe
M.Diarra Guti Granero
van der Vaart
Benzema Raul

Jag försvarar inte Real men det var ingen ordinarie spelare med i den där elvan...
Men den här tråden handlar om Premier League så Liga Cupen och Copa Del Rey får vi diskutera i andra trådar
Citera
2010-09-23, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031

16placering efter 5omgångar inget och va stolt över.Att du ens orkar snacka skit om andra klubbar.
Citera
2010-09-23, 16:33
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
16placering efter 5omgångar inget och va stolt över.Att du ens orkar snacka skit om andra klubbar.
Men herregud, du snackade ju nyss skit om Pool i en PL-tråd och då får ingen snacka skit om Real?
Citera
2010-09-23, 17:03
Medlem
Fan vad jag längtar tills på lördag. Äntligen kommer en riktig värdemätare mot Chelsea. City lär ju vara hur taggat som helst! Kan hända att de kommer bli tagna på sängen just för att de haft ett sådant lätt schema fram tills nu. Chelsea har bara behövt spela på 70-80% för att vinna de matcherna. Jag ser två scenarion. Antingen kommer Chelsea bli överraskade och få stora problem och förlora matchen med 3-1. Då kommer tidningarna skriva massor att de inte kommer vinna ligan och att ångvälten har fått grus i maskineriet. I det andra scenariot så fortsätter Chelsea ångar på och spela lika respektlöst de gjort hittils, då slutar det 1-4. Ska jag vara helt ärlig tror jag vi åker på pumpen nu på lördag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in