2010-07-25, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Efter att ha värvat superlovande talangen Robbie Blake, 34, finner jag inget som helst som talar emot att Bolton ska springa hem sin första ligatitel kommande säsong.
hahah, andnöd
Citera
2010-07-25, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Det vågar jag faktiskt inte svara på. Vet inte hur det kommer att se ut denna säsong, men jag rekommenderar G1 eller H1 om du ska dit; helst översta raden, vid mittdelarmuren. :-)

Tack för tipsen. Så vem tror du tar över er då? Eller kanske vem vill du se av alla som det ryktats om? Jag hade ju velat se Lee Clark men förstår om ni vill ha en bättre manager. Det hade dock varit kul med Clark.

Citat:
Efter att ha värvat superlovande talangen Robbie Blake, 34, finner jag inget som helst som talar emot att Bolton ska springa hem sin första ligatitel kommande säsong.

Det där är bara sjukt. Coyle verkade vara en sund man med kloka idéer för att göra er mer attraktiva så jag förstår inte ett dugg vart Blake kommer in i bilden. - COYLE OUT
Citera
2010-07-25, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter.Sthlm
Det där är bara sjukt. Coyle verkade vara en sund man med kloka idéer för att göra er mer attraktiva så jag förstår inte ett dugg vart Blake kommer in i bilden. - COYLE OUT

Han har ju sett Blake på nära håll i fyra år så han har säkert någonting i kikaren, han satte sitt första mål för Bolton på straff igår dessutom. Nu har alltså både Petrov och Blake gjort mål.
Citera
2010-07-25, 21:16
Medlem
Citat:
Han har ju sett Blake på nära håll i fyra år så han har säkert någonting i kikaren, han satte sitt första mål för Bolton på straff igår dessutom. Nu har alltså både Petrov och Blake gjort mål.

Alan Smith gjorde mål i sin debut för oss i en träningsmatch mot Sampdoria som slutade 1-0. Efter det har han gått mållös i sjuttioåtta tävlingsmatcher...

Nej sorry det var lågt att jämföra Blake med ligans sämsta spelare. Han kommer säkert bidrag med lite rutin men visst är det en ytterst märklig värvning. Framför allt när han kunde plockat in honom i januari om han håller honom så högt.
Citera
2010-07-25, 21:21
Medlem
Citat:
Alan Smith gjorde mål i sin debut för oss i en träningsmatch mot Sampdoria som slutade 1-0. Efter det har han gått mållös i sjuttioåtta tävlingsmatcher...

Nej sorry det var lågt att jämföra Blake med ligans sämsta spelare. Han kommer säkert bidrag med lite rutin men visst är det en ytterst märklig värvning. Framför allt när han kunde plockat in honom i januari om han håller honom så högt.

Givetvis är det en konstig värvning, jag försöker vara optimistisk bara. Megson må ha varit en förskräcklig manager, men han värvade riktigt bra. Muamba, Klasnic, Ricketts, Lee, Knight, Robinson är några som Megson värvat.
Citera
2010-07-25, 21:40
Medlem
Citat:
Givetvis är det en konstig värvning, jag försöker vara optimistisk bara. Megson må ha varit en förskräcklig manager, men han värvade riktigt bra. Muamba, Klasnic, Ricketts, Lee, Knight, Robinson är några som Megson värvat.

Gary Cahill måste vara bästa exemplet. Det var verkligen grym värvning. Det är lite underligt att en sådan hatad manager av alla inblandade var så bra på att värva. Frågan är hur långt han hade lyckats ta er om Elmander pengarna investerats lite sundare.
Citera
2010-07-25, 22:14
Bannlyst
Shitty är utan tvekan favoriter.
Citera
2010-07-25, 23:49
Medlem
Citat:
Gary Cahill måste vara bästa exemplet. Det var verkligen grym värvning. Det är lite underligt att en sådan hatad manager av alla inblandade var så bra på att värva. Frågan är hur långt han hade lyckats ta er om Elmander pengarna investerats lite sundare.

Som tagit bort sin lägstabudsklausul samt förlängt kontraktet sedan ett halvår tillbaka, kan det bli bättre? En av Englands bästa mittbackar, skiter fullständigt i om han är i landslaget eller ej, han är en av de bästa.
Citera
2010-07-26, 00:42
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclasmff
Shitty är utan tvekan favoriter.

De har en bra trupp men inte fan kan man säga att du är huvudfavoriter att vinna i år. Jag tror de kommer komma top4 men samtidigt; de har inte vunnit på 34 år och jag anser fortfarande att Chelsea är större favoriter än Shitty.
Citera
2010-07-26, 15:23
Medlem
von_Ss avatar
Nån som har någon kvalificerad gissning på hur City kommer ställa upp laget i premiären?
Citera
2010-07-26, 15:37
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nån som har någon kvalificerad gissning på hur City kommer ställa upp laget i premiären?
Är ju enbart gissningar man har ju ingen aning om vilka dom 25 kommer vara let alone vilka som känns som troligaste elvan...shitty är fan en enda röra
Citera
2010-07-26, 15:43
Bannlyst
Vill ni läsa och delta i Silly Season cirkusen på allvar så regga är på bloggsidan och välkomna ombord. Vi snackar fotboll: http://fotbolls-blogg.com/bloggar_arsenal.php

Jag tror att mitt lag Arsenal har en vettig chans i år, men då måste skadelistan vara betydligt kortare än förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in